2025-02-15, 11:30
Avstängd
Flurryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Men ni allvetare berättar ju inte vad hon gjort så givetvis spekulerar vi. Precis som du skriver så har människan i alla tider skvallrat, förr höll man sig till syjuntor och nu finns skvallermöjligheten på flashaback. Och det är så vitt jag vet inte olagligt att skvallra och spekulera om saker som en person offentligt lägger upp för tusentals följare. Många gånger har ju ni patriciaälskare försvarat barnarbetet och att dom inte betalar för sig med att vi bara är aVuNdSjUka på att vi inte har stora plattformar där vi kan sälja våra barn, men vad jag vet så är inte avundsjuka heller brottsligt?

Skvaller är okej. Men här pågår en hel del personangrepp och redigt jävla unkna skvaller som lixom inte passar in. Avundsjuka kan leda till brottsliga handlingar. Ni går på utseenden och det är gnäll om varje steg människan gör. Det är inte skvaller så vitt jag vet.
Citera
2025-02-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurrys
Skvaller är okej. Men här pågår en hel del personangrepp och redigt jävla unkna skvaller som lixom inte passar in. Avundsjuka kan leda till brottsliga handlingar. Ni går på utseenden och det är gnäll om varje steg människan gör. Det är inte skvaller så vitt jag vet.
Skvaller och personangrepp här på fb kan aldrig leda till något brottsligt. Hur illa man än tycker att det är.
Citera
2025-02-15, 14:14
Medlem
Citat:

Om du nu har funderingar kring vad skvaller är, så kan vi istället ta en titt på definitionen av ordet ifrån en ordbok:

"skvaller skvallret
substantiv
skvall´er
● löst prat som sprids från person till person särsk. om från*varande personers privata an*gelägenheter"
https://svenska.se/tre/?sok=Skvaller&pz=1

Eftersom att influencers suddar ut gränser mellan privata vs offentliga angelägenheter, så kan man ju fundera på över om det som skrivs här är skvaller överhuvudtaget?

Mycket av det som kommenteras är faktiskt kritik mot hur de för sig, och vad de själva förväntar sig att den allmänna opinionen ska tycka om dem.
Citera
2025-02-15, 14:20
Medlem
Citat:
Kärringarna i denna tråden tror sig också veta allt här 😂 det är patetiskt hur mycket de tror sig veta. För alla influensers dom lägger ju upp verkligen varje minut av sitt liv och det sitter alla kärringar och överanalyserar om här inne.
Det visar ju verkligen hur lågt begåvade vissa är här. Rediga jävla bjäbbkärringar. Förr höll man till i syjuntor och skvallrade men nu sitter man här som en liten mes och kastar massa skit.

Och de som sitter och mallar åt att polisen inte kommer göra något sorry but not sorry. Vissa saker som den där 🐊 gjort kan leda till åtal. Flera anmälningar leder till något. Men det verkar ni tydligen inte veta om här inne. Ah juste iq:n I denna tråd är ju rätt uppenbar 😂

"Kärringarna" i denna tråden har i mångt och mycket följt tråden rätt länge, där det också förekommit inlägg ifrån andra personer med med mer personlig erfarenhet ifrån paret i fråga.

Men visst ja, det är ju för lågt IQ på dem i tråden som gör att man inte förstår att P & Js egensidiga versioner av saker relaterat till t.ex vårdnad, skulder osv är den enda sanningen... eller?
Senast redigerad av vita.luna 2025-02-15 kl. 14:23.
Citera
2025-02-15, 14:31
Medlem
nintendoKalles avatar
Kan väl också tillägga att hur mycket P’s och J’s fanclub gnäller på den här tråden och oss som skriver i den så kommer den inte dö eller tas bort.
Det hjälper inte heller med härskartekniker som att vi är kärringar och tragiska.
Tvärtom får det bara en att vilja skriva här mer frekvent.
Det är bara att försöka inse denna bittra faktan.
Citera
2025-02-15, 15:05
Medlem
Tycker fortfarande det är totalt ointressant vem 🐊 är bakom skärmen.

Nya funderingar jag har är:

Får man sälja saker man får i samarbete UTAN att skatta på det? Vilka kryphål finns det?
Emma sängen dem hävdar att ha köpt själva, är det spons eller eget inköp?
Varför nyttjar dem tjänster tex barnomsorg om dem inte har råd att betala för det samt det är vuxen hemma på heltid.
Senast redigerad av Kaiser86 2025-02-15 kl. 15:11.
Citera
2025-02-15, 15:09
Medlem
Kan däremot erkänna att det blir intressant att få ta del av Fupen efter polisen är klara med fru 🐊.
Citera
2025-02-15, 16:01
Medlem
Att försöka skrämma användare till tystnad blir bara dumt och löjligt. Att reagera och diskutera P kommer fortsätta oavsett. Detta är en diskussionstråd likaväl som tex kändisskvaller är ett forum för diskussioner. Tycker hon är en inspiration till mycket. Jag har tex börjat virka efter att ha sett hennes virkningar. Även hennes mat har jag fått inspiration av. Sen älskar jag att se hennes fina barn. Allt är inte bra. Jag skulle önska att hon kunde skriva tex känsliga bilder innan hon lägger ut bilder på Ilse. Alla människor tycker inte om sådana bilder. Har själv förlorat ett barn men har aldrig lagt ut bilder med hänsyn till andra människor.
Citera
2025-02-15, 16:41
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Hahaha, visst. Men ni är
Kärringar och är tragiska. 😂🙈

Det är väl minst lika tragiskt att vara P och J’s fanclub 🤔
Citera
2025-02-15, 16:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Det är väl minst lika tragiskt att vara P och J’s fanclub 🤔
Känner inte till deras fanclub, så kan inte uttrycka mig och det är tragisk eller inte. 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-02-15, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Känner inte till deras fanclub, så kan inte uttrycka mig och det är tragisk eller inte. 🤷🏼‍♀️

Du är här för underhållningen?
Citera
2025-02-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Tycker fortfarande det är totalt ointressant vem 🐊 är bakom skärmen.

Nya funderingar jag har är:

Får man sälja saker man får i samarbete UTAN att skatta på det? Vilka kryphål finns det?
Emma sängen dem hävdar att ha köpt själva, är det spons eller eget inköp?
Varför nyttjar dem tjänster tex barnomsorg om dem inte har råd att betala för det samt det är vuxen hemma på heltid.

Har haft liknande funderingar. Och hur ärliga känns samarbetena när de inom en, eller ett par månader gör sig av med grejerna?

Visst kan de komma och hävda att Emma sängen är en platsfråga nu, men grejen är ju att det hänt flera gånger, så är snarare ett mönster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in