• 1
  • 2
Igår, 02:50
Medlem
jag får pippi på alla dessa jävla vänsteraktivister som ska in och försvara nåt dom
inte förstår sig på

Här är en fjolla som blir fett emotsagd av både Pierc Morgan och självaste Mosab Hassan Yousuf, som är uppvuxen inom Hamas sekten som han lämnade för 20 år sen

Hon kan inte svara på hur Israel borde ha reagerat på den vidriga attacken.
Hon tycker till och med att attacken 7 okt var befogat och blir helt stum och gråtfärdig när de inövade flosklerna tar slut

https://youtu.be/_tuSPwHynxc?si=r9hSRhoVA7KTKrXM&t=361

för den som glömt hur massakern gick till finns en samling här
OBS Läskiga klipp o bilder
https://www.hamas-massacre.net/categ...party-massacre

vänstersmåbarnen vill bara leka viktiga

vad tycker ni
Citera
Igår, 03:03
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pippi-
vad tycker ni

Om kvinnan?

Om upplägget i debattsoffan?

Kriget antar jag det redan finns trådar om.
Citera
Igår, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Om kvinnan?

Om upplägget i debattsoffan?

Kriget antar jag det redan finns trådar om.

det fetstrukna
Citera
Igår, 03:12
Medlem
Ok, borde legat under feminism eller vänsterhjon då
Citera
Igår, 03:41
Medlem
kalkryggars avatar
Ja hon agerar enligt den muslimska metoden. Förneka, ljug mot de äckliga vita icke muslimerna. Försvara terroristerna till sista andetaget och släpp aldrig fokus på målet att utrota judarna.

Då låter det så här. Vi har hört Muslimska Brödraskapet uttrycka sig på samma vis här i Sverige efter det muslimska terrordådet vi hade här i Sverige för några år sen.

...efter att Muslimska Brödraskapet uttryckte sig på det här viset så fortsatte Socialdemokraterna att betala ut hundratals miljoner i svenska skattepengar till dem.

Vi är helt körda.

Men som sagt, det är så här muslimerna agerar. Enligt islam så ligger de i ständigt krig mot oss som inte är muslimer.

Citat:

Fast man sett det här så är det omöjligt att förstå varför muslimer är så grymma människor.

Dessa har vi mitt i vårat egna samhälle och ganska många. De går vecka ut å vecka in och ropar sitt stöd till dessa massmördande muslimer. Vi svenskar bara låter dem hållas. Kan Sverige vara medskyldigt till muslimernas massmord och terrorattack (den 7 oktober attacken)?
Citera
Igår, 09:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ja hon agerar enligt den muslimska metoden. Förneka, ljug mot de äckliga vita icke muslimerna. Försvara terroristerna till sista andetaget och släpp aldrig fokus på målet att utrota judarna.

Precis, det faktum att hon inte har hijab på sig visar hur jävla förljugna de är. Jag fattar inte hur Mosab kunde hålla sig sansad, jag skulle spänt ögonen i henne och svurit på arabiska.
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Citat:
Du blandar ihop islam som är en rasoberoende religion med zionism som är rasbiologisk politisk rörelse. "Förljugenheten" du talar om heter hasbara. Målet att utrota är zionistens mål mot allt och alla.

Citat:
Vi är helt körda.
Ja, så länge vi går på hasbaran så är vi körda, men det är aldrig försent att se ljuset.

Citat:
Men som sagt, det är så här muslimerna agerar. Enligt islam så ligger de i ständigt krig mot oss som inte är muslimer.
Projektioner av zionismen. Det är zionisten som ligger i krig med verkligheten själv.

Citat:

Fast man sett det här så är det omöjligt att förstå varför muslimer är så grymma människor.
För en satansdyrkande ateist är all religion oförståeligt grym. "Hur kan någon dyrka annat än just mitt ego?"

Citat:
Dessa har vi mitt i vårat egna samhälle och ganska många. De går vecka ut å vecka in och ropar sitt stöd till dessa massmördande muslimer.
Återigen med de hasbaritiska projektionerna. Det är zionisten som vill utrota mänskligheten, palestinierna vill bara ha tillbaka sin rättmätiga egendom, marken.

Citat:
Vi svenskar bara låter dem hållas. Kan Sverige vara medskyldigt till muslimernas massmord och terrorattack (den 7 oktober attacken)?
Äntligen talar du klarspråk som en riktig hasbarit. Hela mänskligheten är medskyldig till 7 oktober. Du får eloge för denna freudanska slip.
Citera
Igår, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Precis, det faktum att hon inte har hijab på sig visar hur jävla förljugna de är. Jag fattar inte hur Mosab kunde hålla sig sansad, jag skulle spänt ögonen i henne och svurit på arabiska.

Jag gillar hur Mosab som verkar ha grava psykiska störningar är talesperson för Israel som grundar sig på just grava psykiska störningar: "Gud dog, men gav lovade oss marken innan han dog och vi ska mörda alla som står i vår väg för att vi är gud nu!"

Ännu gravare psykiska störningar hittar man hos svenska sekulärister som lever efter just "Gud är död", men inte när det gäller Israel, då är Gud bara medvetslös och kommer att vakna och införlivas i Eretz Israel och alla vi goym kommer upphöra att existera. Vi vet inte ens vad en kvinna är, ska vi veta skillnad på rätt och fel?
Citera
Igår, 09:49
Medlem
Citat:
https://youtu.be/_tuSPwHynxc?si=r9hSRhoVA7KTKrXM&t=361

vänstersmåbarnen vill bara leka viktiga

vad tycker ni

För den som vill veta ifall Hannibal-direktivet "IDF ska döda zionister hellre än att de blir tillfångatagna" så är det bekräftat i denna intervju med före detta försvarsministern.
https://www.youtube.com/watch?v=48ADwSrPG9w

https://en.wikipedia.org/wiki/Hannibal_Directive

Hela "hamas-massacre" går ut på att du ska hata palestinier för det IDF själva har gjort mot sina egna. Tala om en orm som äter sin egen svans, aka hasbara.
Citera
Igår, 12:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antialtist
Du blandar ihop islam som är en rasoberoende religion med zionism som är rasbiologisk politisk rörelse. "Förljugenheten" du talar om heter hasbara. Målet att utrota är zionistens mål mot allt och alla.

Jag blandar inte ihop någonting. Jag bara tar det som finns att läsa i muslimska texter. Lägg sen till hur muslimer generellt beter sig runtom i världen. Så synkar det väldigt bra.

Den vita lögnen är välkänd inom islam och är mycket väl belagd av forskaren Sameh Egyptson. Det är ingen idé du försöker förneka den muslimska lögnen. Vi är för många som själva läst om det och samtidigt blivit utsatta för det.

Det är den metoden Muslimska Brödraskapet arbetar efter i Sverige.

Citat:
Projektioner av zionismen. Det är zionisten som ligger i krig med verkligheten själv.

Det finns också definierat i muslimska texter väldigt tydligt att judarna ska utrotas. Muslimerna visar också mycket tydligt dag efter dag att de fortfarande lever efter detta. Senast igår så begick de nya terrordåd i Israel.

Nu är omvärlden så trötta på tramset att när Israel väl går in och jämnar hela skiten med marken så tror jag inte omvärlden kommer göra mycket mer än att rycka på axlarna. Trump kommer skriva på X "Riviera, here we go. FAFO".
Jag kommer lägga bud ganska snabbt på en condo.

Då kommer vi leva med ateistiska västerlänningar ihop med ateistiska judar i ett sekulariserat Israel. Jag tror islam kommer vara mer eller mindre bannlyst. Vilket jag rekommenderar för alla som vill ha ett fredfullt samhälle.

Citat:
För en satansdyrkande ateist är all religion oförståeligt grym. "Hur kan någon dyrka annat än just mitt ego?"

Nu låter du snurrig. Kommer med såna påhittade motsättningar att det blir ologiskt trams. Låter som typiska muslimska gaphalsar när de snurrar bort sig. En ateist kan givetvis inte dyrka någon satans. Jag har heller aldrig stött på en sån ateist och jag har träffat väldigt många ateister i mina dar.

Du gråter väl inte nu?

Muslimska terrorister brukar ju göra det när de inte får som de vill och att få som de vill verkar det vara slut med nu. HaHaHaHaHaHaHa..

Citat:
Äntligen talar du klarspråk som en riktig hasbarit. Hela mänskligheten är medskyldig till 7 oktober. Du får eloge för denna freudanska slip.

Jag talar alltid klarspråk, till skillnad från muslimer som alltid håller sig till den vita lögnen.

Men du låter lika korkad som muslimen tråden handlar om. Kan inte svara med raka svar eftersom hon vet att det kommer bara blotta den muslimska intentionen. Att utrota judarna är det en muslim lever efter och strävar så mycket efter att de är beredda att dö för det. Muslimer till och med vill dö när de mördar icke muslimer för då tror de att de ska få komma till en plats där de fritt kan våldta småtjejer i en evighet.

Fy fan!
Citera
Igår, 13:38
Medlem
Citat:
Jag blandar inte ihop någonting. Jag bara tar det som finns att läsa i muslimska texter. Lägg sen till hur muslimer generellt beter sig runtom i världen. Så synkar det väldigt bra.

Den vita lögnen är välkänd inom islam och är mycket väl belagd av forskaren Sameh Egyptson. Det är ingen idé du försöker förneka den muslimska lögnen. Vi är för många som själva läst om det och samtidigt blivit utsatta för det.

Det är den metoden Muslimska Brödraskapet arbetar efter i Sverige.
Du får gärna länka till dessa "muslimska texter", under tiden har vi en ganska enkel bild som visar hasbariternas mål för Mellanöstern. https://www.globalsecurity.org/milit...srael-maps.htm

Citat:
Det finns också definierat i muslimska texter väldigt tydligt att judarna ska utrotas. Muslimerna visar också mycket tydligt dag efter dag att de fortfarande lever efter detta. Senast igår så begick de nya terrordåd i Israel.
Dessa "muslimska texter" är så hemliga att bara hasbariter har tillgång till dem.

Citat:
Nu är omvärlden så trötta på tramset att när Israel väl går in och jämnar hela skiten med marken så tror jag inte omvärlden kommer göra mycket mer än att rycka på axlarna. Trump kommer skriva på X "Riviera, here we go. FAFO".
Jag kommer lägga bud ganska snabbt på en condo.

Du är alla fall ärlig med att vilja utrota andra människor för din egen bekvämlighet. Kudos.

Citat:
Då kommer vi leva med ateistiska västerlänningar ihop med ateistiska judar i ett sekulariserat Israel. Jag tror islam kommer vara mer eller mindre bannlyst. Vilket jag rekommenderar för alla som vill ha ett fredfullt samhälle.
Åh ja, de gamla klassiska ateistiska värderingarna som Sovjet levde efter, ateisternas paradis på jorden, ju mer blod det kostar desto bättre smakar det.

Citat:
Nu låter du snurrig. Kommer med såna påhittade motsättningar att det blir ologiskt trams. Låter som typiska muslimska gaphalsar när de snurrar bort sig. En ateist kan givetvis inte dyrka någon satans. Jag har heller aldrig stött på en sån ateist och jag har träffat väldigt många ateister i mina dar.
En ateist dyrkar allt förutom Gud, dont you know.

Citat:
Du gråter väl inte nu?

[Muslimska terrorister brukar ju göra det när de inte får som de vill och att få som de vill verkar det vara slut med nu. HaHaHaHaHaHaHa..
För att du ska trigga patos hos andra måste de ha gått på samma hasbara som du själv, vilket jag inte har. Men för hasbaraiter är det gråta bäst som gråter sist eller nåt.

Muslimska terrorister är i samma klass som IDF, stödda av CIA och dylik, men för en historielös hasbarit är det bara konspirationsteorier.

Citat:
Jag talar alltid klarspråk, till skillnad från muslimer som alltid håller sig till den vita lögnen.
Det skriver du med din kluvna tunga, så det låter självklart för de demoraliserade.

Citat:
Men du låter lika korkad som muslimen tråden handlar om.
Och där kommer det fram i äkta hasbaritisk anda med personangrepp. Nu är jag så övertalad om hur rätt du har.

Citat:
Kan inte svara med raka svar eftersom hon vet att det kommer bara blotta den muslimska intentionen.
Hasbaritiska projektioner, vi utrotar andra men det är inte fel, det är de som reagerar med avsky som är antisemiter, men gud finns inte och staten israel som är döda guds utvalda folk har rätt att massmörda.

Citat:
Att utrota judarna är det en muslim lever efter och strävar så mycket efter att de är beredda att dö för det.
Byt ut judar mot palestinier och muslim mot hasbarit så har du sanningen.

Citat:
Muslimer till och med vill dö när de mördar icke muslimer för då tror de att de ska få komma till en plats där de fritt kan våldta småtjejer i en evighet.
Nu blandar du ihop Epsteins kunder med hyfsat folk, hasbara-hasbara.
Citera
Igår, 15:15
Medlem
kalkryggars avatar
Herregud, ett sånt virrevarr av trams.

Citat:
Du får gärna länka till dessa "muslimska texter", under tiden har vi en ganska enkel bild som visar hasbariternas mål för Mellanöstern. https://www.globalsecurity.org/milit...srael-maps.htm

Dessa "muslimska texter" är så hemliga att bara hasbariter har tillgång till dem.

Det finns i Koranen och Hadither som både jag och andra har länkat till här på Flashback hundratals gånger, om inte tusentals. Det har tagits upp miljontals gånger på internet, rena källhänvisningar. Till och med på Wikipedia så citeras rad efter rad av hemska muslimska citat från "muslimska texter".

Eftersom du är så ovetandes så tycker jag du ska göra som jag och andra har gjort. Läs texterna själv.

Citat:
Du är alla fall ärlig med att vilja utrota andra människor för din egen bekvämlighet. Kudos.

Jag har aldrig uttryckt att jag vill utrota några människor.. där kom du med den muslimska vita lögnen igen. Jag tror dock det är extremt få här på Flashback som blir lurad av den.

Citat:
Åh ja, de gamla klassiska ateistiska värderingarna som Sovjet levde efter, ateisternas paradis på jorden, ju mer blod det kostar desto bättre smakar det.

Ateism har inga värderingar. Min upplevelse av ateister som jag träffat runt hela världen är också att de tar avstånd från Sovjet. För det normala är att en ateist är en humanist och då är man per definition emot det sovjetiska samhället.

Dina försök med muslimska manipulationer fungerar inte här på Flashback så varför försöker du ens?

Citat:
Byt ut judar mot palestinier och muslim mot hasbarit så har du sanningen.

Omöjligt att förstå vad du yrar om. Men hasåbra själv..

Citat:
Nu blandar du ihop Epsteins kunder med hyfsat folk, hasbara-hasbara.

Så du tror att Epsteins "kunder" var uteslutande muslimer? Det tror inte jag. Dock är det helt obegripligt vad pedofilen Epstein har med detta att göra? Men det är inte svårt att identifiera den muslimska manipulationen igen.

Om inte annat så är även detta som det länkats miljontals gånger på internet och förmodligen tusentals gånger här på Flashback när det gäller muslimska mäns eviga våldtäkt på flickor i "paradiset". Det finns beskrivet rakt upp å ner i muslimska texterna. Läs dem för så länge du inte kan det som står där i så låter du bara efterbliven.

Skulle det här tramset på något sätt vara som ett försvar av lögnerskan som tråden handlar om? Där hon blir fullständigt krossad av en som är uppväxt mitt i Hamas?

Jag tror inte ens du kan Hamas och Palestiniernas historia. Hur arabländerna runtom ser på palestinierna. De ser dem som skräpfolk de inte vill röra vid med tång. Det är därför Trump försöker skrämma dem med att de ska blir tvungna att ta emot dem. Det fungerar också för de blir rädda och börjar agera för att slippa, som de själva säger "skräpet".

Några har lyft på hakan när de får höra sanningen om hur exempelvis Jordanien ser på Palestinierna. Men när de förstår att det är sanningen så brukar de bara andas tungt och konstatera att det är väl så muslimer brukar fungera. "Inte ens sina egna bryr de sig om".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in