Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Jag blandar inte ihop någonting. Jag bara tar det som finns att läsa i muslimska texter. Lägg sen till hur muslimer generellt beter sig runtom i världen. Så synkar det väldigt bra.
Den vita lögnen är välkänd inom islam och är mycket väl belagd av forskaren Sameh Egyptson. Det är ingen idé du försöker förneka den muslimska lögnen. Vi är för många som själva läst om det och samtidigt blivit utsatta för det.
Det är den metoden Muslimska Brödraskapet arbetar efter i Sverige.
Du får gärna länka till dessa "muslimska texter", under tiden har vi en ganska enkel bild som visar hasbariternas mål för Mellanöstern.
https://www.globalsecurity.org/milit...srael-maps.htm
Citat:
Det finns också definierat i muslimska texter väldigt tydligt att judarna ska utrotas. Muslimerna visar också mycket tydligt dag efter dag att de fortfarande lever efter detta. Senast igår så begick de nya terrordåd i Israel.
Dessa "muslimska texter" är så hemliga att bara hasbariter har tillgång till dem.
Citat:
Nu är omvärlden så trötta på tramset att när Israel väl går in och jämnar hela skiten med marken så tror jag inte omvärlden kommer göra mycket mer än att rycka på axlarna. Trump kommer skriva på X "Riviera, here we go. FAFO".
Jag kommer lägga bud ganska snabbt på en condo.
Du är alla fall ärlig med att vilja utrota andra människor för din egen bekvämlighet. Kudos.
Citat:
Då kommer vi leva med ateistiska västerlänningar ihop med ateistiska judar i ett sekulariserat Israel. Jag tror islam kommer vara mer eller mindre bannlyst. Vilket jag rekommenderar för alla som vill ha ett fredfullt samhälle.
Åh ja, de gamla klassiska ateistiska värderingarna som Sovjet levde efter, ateisternas paradis på jorden, ju mer blod det kostar desto bättre smakar det.
Citat:
Nu låter du snurrig. Kommer med såna påhittade motsättningar att det blir ologiskt trams. Låter som typiska muslimska gaphalsar när de snurrar bort sig. En ateist kan givetvis inte dyrka någon satans. Jag har heller aldrig stött på en sån ateist och jag har träffat väldigt många ateister i mina dar.
En ateist dyrkar allt förutom Gud, dont you know.
Citat:
Du gråter väl inte nu?
[Muslimska terrorister brukar ju göra det när de inte får som de vill och att få som de vill verkar det vara slut med nu. HaHaHaHaHaHaHa..
För att du ska trigga patos hos andra måste de ha gått på samma hasbara som du själv, vilket jag inte har. Men för hasbaraiter är det gråta bäst som gråter sist eller nåt.
Muslimska terrorister är i samma klass som IDF, stödda av CIA och dylik, men för en historielös hasbarit är det bara konspirationsteorier.
Citat:
Jag talar alltid klarspråk, till skillnad från muslimer som alltid håller sig till den vita lögnen.
Det skriver du med din kluvna tunga, så det låter självklart för de demoraliserade.
Citat:
Men du låter lika korkad som muslimen tråden handlar om.
Och där kommer det fram i äkta hasbaritisk anda med personangrepp. Nu är jag
så övertalad om hur rätt du har.
Citat:
Kan inte svara med raka svar eftersom hon vet att det kommer bara blotta den muslimska intentionen.
Hasbaritiska projektioner, vi utrotar andra men det är inte fel, det är de som reagerar med avsky som är antisemiter, men gud finns inte och staten israel som är döda guds utvalda folk har rätt att massmörda.
Citat:
Att utrota judarna är det en muslim lever efter och strävar så mycket efter att de är beredda att dö för det.
Byt ut judar mot palestinier och muslim mot hasbarit så har du sanningen.
Citat:
Muslimer till och med vill dö när de mördar icke muslimer för då tror de att de ska få komma till en plats där de fritt kan våldta småtjejer i en evighet.
Nu blandar du ihop Epsteins kunder med hyfsat folk, hasbara-hasbara.