2025-03-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Flera saker.

Det fanns inte tillstymmelse till tekniskt fel på motorcykeln som inte kan härröras till kraschen.
Obduktionen visade inte på någon sjukdomsbild.
Borttagandet av sociala medier timmarna innan.
Ingen bil nära bakom eller framför motorcykeln som påverkade.
Motorcykeln låg i höger körfält och hade inga bilar till vänster om sig som störde heller.
Bärgarföraren Johan med frun Anna sittandes bredvid som vittnade om körsättet innan kollisionen. Han rätade lite på sig, vek av direkt, gasade och siktade på fronten på bärgaren. Inget långsamt avvikande som det hade varit vid insomnande eller liknande.

Nyfiken på hur du är så säker på att obduktionsresultatet inte visade på någon sjukdomsbild, samt avsaknaden av tekniska fel på motorcykeln?

Angående borttagande av sociala medier så togs fb bort redan veckor innan. Instagram samma dag.
Citera
2025-03-26, 06:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .anvandare1.
Nyfiken på hur du är så säker på att obduktionsresultatet inte visade på någon sjukdomsbild, samt avsaknaden av tekniska fel på motorcykeln?

Angående borttagande av sociala medier så togs fb bort redan veckor innan. Instagram samma dag.

Det är ju vad svaren på den tekniska undersökningen och obduktionen gett. Du säger alltså att de svaren ljuger.

Ja, sociala medier togs bort kort tid före självmordet vilket är en stark indicie. Att de togs bort ett par veckor innan visar på att självmordet inte var något i stundens ingivelse utan att det fanns tankar över tid bakom.
Citera
2025-03-26, 09:02
Medlem
Citat:
Det är ju vad svaren på den tekniska undersökningen och obduktionen gett. Du säger alltså att de svaren ljuger.

Ja, sociala medier togs bort kort tid före självmordet vilket är en stark indicie. Att de togs bort ett par veckor innan visar på att självmordet inte var något i stundens ingivelse utan att det fanns tankar över tid bakom.

Nej nej, jag menade inte att några svar ljuger. Jag bara undrade vart du fått svaren ifrån, om det har stått någonstans eller om du vet på annat vis?
Citera
2025-03-26, 09:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej nej, jag menade inte att några svar ljuger. Jag bara undrade vart du fått svaren ifrån, om det har stått någonstans eller om du vet på annat vis?

Media har rapporterat om detta.
Citera
2025-03-26, 10:08
Medlem
Citat:
Media har rapporterat om detta.

Jasså, det har jag missat.
Citera
2025-04-19, 13:29
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Tror du att han nämnt - eller vet du?

Jag vet
Citera
2025-04-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jag vet

Hur vet du det?
Nämndes orsak till varför han mådde så dåligt?
Tror du att sambon visste vad han skulle göra när han gav sig iväg på mcn?
Citera
2025-04-19, 16:28
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Hur vet du det?
Nämndes orsak till varför han mådde så dåligt?
Tror du att sambon visste vad han skulle göra när han gav sig iväg på mcn?

Han hade påpekat detta flertal gånger även till sitt ex...
Vad JAG HÖRT o inte vet exakt, så ska de ha varit dåligt mående efter att dom gick isär, hon betydde väldigt mycket för honom.. högst troligt att 80% var pga skilda vägar...
Citera
2025-04-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Han hade påpekat detta flertal gånger även till sitt ex...
Vad JAG HÖRT o inte vet exakt, så ska de ha varit dåligt mående efter att dom gick isär, hon betydde väldigt mycket för honom.. högst troligt att 80% var pga skilda vägar...

Ok..
Vart har du hört detta?
Det var ju typ 10 år sedan han skilde sig, om du nu menar exfrun och inte något annat ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in