Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2010-10-06, 11:10
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
Efter ha läst den artikeln kan vi väl utesluta att EK skulle varit smickrad av EY eller att han skulle ha en sån go parfym på sig att han blev oemotståndlig som vissa här påstår

Sen kan man ju undra varför tjejen som blev jagad av EY 2 ggr inte anmälde och hur hon ens vågade åka spårvagn där mer men det visar ju bara hur folk väntar in i det sista med att ringa polisen (tänkte på alla här som undra varför EK inte ringde 112)
precis å vi vet heller inget om de faktum att hon kanske bytte plats i spårvagnen oxå.. kan hon ju ha gjort fast de är bilder vi inte fått se! elin alltså!
Citera
2010-10-06, 11:12
Medlem
Citat:
Polisen har under utredningens gång misstänkt att flera män kan vara inblandade i mordet. Bland annat så ska Elin Krantz ha ringt ett samtal under överfallet. Personen hon ringde svarade inte men ett röstmeddelande spelades in och på det hörs flera mansröster. Även det sätt hon mördades på och det sätt hennes kropp gömdes på gjorde att polisen misstänkte fler gärningsmän.

http://gt.expressen.se/nyheter/1.216...ade-utan-hjalp

Men dom jobbar med teorien att han var ensam gärningsman. Då har dom väl en anledning till det (teknisk bevisning?). Men det hörs alltså flera röster (om uppgifterna stämmer i GT) och det finns ett vittne som säger att hon såg den misstänkte på hållplatsen med två andra. (Lite konstigt verkar det ju fortfarande med dom andra två... Men dom kanske är vittnen?!)
Citera
2010-10-06, 11:12
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
tack.. fruktansvärt!!!!!!!!!!!!!!!!

ja det är bara förnamnet, finner inga ord till vad negersvinet har gjort....som det ser ut nu är det inte första gången han ger sej på tjejer, man kan undra hur många liknande brott han gjort här i Sverige, USA och i sitt hemland? Nåja det lär komma fram såsmåningom...

Hoppas att polisen samarbetar med polisen i USA, då kanske flera våldtäkter och mord kan klaras upp där också. Tror absolut att han är rutinerad på våldtäkter/mord, tyvärr. Men skönt att han är bakom lås och bom, hoppas han förblir det läääänge och sedan utvisad på livstid från Sverige. USA vore väl ett bra land för han att återvända till, där daltas det inte med kriminella av hans kaliber

Den där bilden av han som familjefar börjar sakta men säkert försvinna, vilket får mej att ännu mer tro på skenäktenskap, att barnen inte är hans biologiska osv osv.

Må han brinna i helvetet...
Citera
2010-10-06, 11:17
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
ja det är bara förnamnet, finner inga ord till vad negersvinet har gjort....som det ser ut nu är det inte första gången han ger sej på tjejer, man kan undra hur många liknande brott han gjort här i Sverige, USA och i sitt hemland? Nåja det lär komma fram såsmåningom...

Hoppas att polisen samarbetar med polisen i USA, då kanske flera våldtäkter och mord kan klaras upp där också. Tror absolut att han är rutinerad på våldtäkter/mord, tyvärr. Men skönt att han är bakom lås och bom, hoppas han förblir det läääänge och sedan utvisad på livstid från Sverige. USA vore väl ett bra land för han att återvända till, där daltas det inte med kriminella av hans kaliber

Den där bilden av han som familjefar börjar sakta men säkert försvinna, vilket får mej att ännu mer tro på skenäktenskap, att barnen inte är hans biologiska osv osv.

Må han brinna i helvetet...
Håller med dig å ändå kännde vi inte elin.. man kan bara tänka sig hur hennes familj känner!
sen tror jag stenhårt de någon skrev om hans ålder.. känns inte riktigt som om han är 22 och har barn i den åldern osv....
Citera
2010-10-06, 11:18
Medlem
JayDee78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Xavier
På den första bilden ser ju den pixlade mannen ut att vara ljushyad på axlarna men kanske bara blev så i överföringen till datorn?

Brukar inte bry mig om sk. vitpixling och andra ändringar , men denna är ju totalt löjligt överdriven...

http://www.facebook.com/photo.php?pi...&ref=fbx_album <-- Grått linne

http://yfrog.com/f/f3img0635kj/ <-- I tidningen har det blivit vitt

Säg nu inte att denna nyans skillnad är pga trycket, då skulle varenda bild på Elin vara lika skev i tidning kontra nätet...
Citera
2010-10-06, 11:24
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Håller med dig å ändå kännde vi inte elin.. man kan bara tänka sig hur hennes familj känner!
sen tror jag stenhårt de någon skrev om hans ålder.. känns inte riktigt som om han är 22 och har barn i den åldern osv....

Precis.....hoppas att dom testar om barnen är hans biologiska, det borde vara högaktuellt då brottet/brotten han gjort varit av den absolut grövsta kalibern, det kan väl innebära att utvisning blir aktuell, med barn i sverige är väl utvisning inte så aktuell om jag har förstått det rätt, men visar det sej att han även ljugit om att barnen är hans biologiska är väl utvisning inte så avlägset? Någon som kan detta, jag bara gissar på vad som kan va logiskt angående utvisning med eller utan barn i sverige.

Lider med Elins anhöriga, tänker på er varje dag....
Citera
2010-10-06, 11:28
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
Precis.....hoppas att dom testar om barnen är hans biologiska, det borde vara högaktuellt då brottet/brotten han gjort varit av den absolut grövsta kalibern, det kan väl innebära att utvisning blir aktuell, med barn i sverige är väl utvisning inte så aktuell om jag har förstått det rätt, men visar det sej att han även ljugit om att barnen är hans biologiska är väl utvisning inte så avlägset? Någon som kan detta, jag bara gissar på vad som kan va logiskt angående utvisning med eller utan barn i sverige.

Lider med Elins anhöriga, tänker på er varje dag....
Sen undrar jag hur mycet hans fru vet.. kanske hon vet massor om vad som hänt men inget vågat säga.. på grund av hans aggresiva betende??!
Å skyddar hon en brottsling kan ju hon med åka dit för de.. men hur va de var inte hon svensk medborgare om jag inte minns galet??!!
Citera
2010-10-06, 11:29
Medlem
Irrblossas avatar
Aldrig att aset utvisas. Så länge han har ungar här och kärringen här och har sitt fucking uppehållstillstånd. Glöm det...vi lever i Sverige. Där skickas inga as tillbaka dig dom hör hemma, tyvärr.
Citera
2010-10-06, 11:35
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Sen undrar jag hur mycet hans fru vet.. kanske hon vet massor om vad som hänt men inget vågat säga.. på grund av hans aggresiva betende??!
Å skyddar hon en brottsling kan ju hon med åka dit för de.. men hur va de var inte hon svensk medborgare om jag inte minns galet??!!

Frun vet säkert en del, men tror som du, att hon inte vågar berätta nåt, iofs sitter han bakom lås o bom men han har likasinnade vänner som är ute i friheten, skulle kunna tänka mej att hon, för sin egen och sina barns säkerhet kniper käft. Har inte memorerat när hon kom hit o hennes medborgarskap men har för mej hon varit här ett antal år o sen oxå i usa men låter det vara osagt
Citera
2010-10-06, 11:39
Medlem
Är det han så finns det säkert mycket intressant info på nätet eller i hans dator. Hoppas polisen kollar det.
Citera
2010-10-06, 11:42
Medlem
Faktoidens avatar
Citat:
Jag tror inte man behöver vittna mot den man är gift med, jag har ingen lagparagraf att hänvisa till, men jag är ganska säker på att man kan vägra vittna mot sin partner.
Citera
2010-10-06, 11:45
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerlily
Absolut

Gjort. Tack för bilden! Det är viktigt att man avslöjar alla sådana här saker. Det är en kränkning mot offren när man skyddar GM - men offret exponeras om och om igen.

http://imittsverige.blogspot.com/201...loss-igen.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in