Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-10-13, 21:31
Bannlyst
Som ni kanske har sett p senare tid s r det en pojkatig stil som premieras av tjejerna i dagslget. Jag r grymt nyfiken varfr killar ska se ut som sm barn p 14 fast dom r 30? Vad r det sexuellt upphetsande med det?
Citera
2006-10-13, 21:36
Medlem
Fordies avatar
Fr att tjejer r s fucking dum i huvudet.

(frgetecknet saknas just fr att jag har rtt.)

/Fordie
Citera
2006-10-13, 21:47
Medlem
majoriteten av de som designar dagens mode r smtt perversa och mnga r tydligen homosexuella.
Citera
2006-10-13, 21:56
Medlem
Hller med att det r tntigt nr killar som brjar nrma sig de trettio har "pojkstil" trots att de blivit lite lnnfeta och brjat f ganska kraftiga rynkor under gonen och runt munnen. Tror nog att modet influeras mycket av modebranschen och dr finns som vi alla vet en hel del mn (och kvinnor) som gillar "pojklooken".

Fast i sann radikal anda s tycker jag det r ganska bra att killar ocks har blivit sm och oskyldiga sexobjekt.
Citera
2006-10-13, 22:04
Medlem
rangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Fr att tjejer r s fucking dum i huvudet.

(frgetecknet saknas just fr att jag har rtt.)

/Fordie
Haha...du r igng nu allts. Hrligt.
Citera
2006-10-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Som ni kanske har sett p senare tid s r det en pojkatig stil som premieras av tjejerna i dagslget. Jag r grymt nyfiken varfr killar ska se ut som sm barn p 14 fast dom r 30? Vad r det sexuellt upphetsande med det?

Kan du ge ngra exempel?
Citera
2006-10-13, 22:22
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Jag r grymt nyfiken varfr killar ska se ut som sm barn p 14 fast dom r 30? Vad r det sexuellt upphetsande med det?
Ingenting skulle jag vilja sga, inte ens om du byter ut 14 mot 18. En 30-rig kille ska se ut som och bete sig som en 30-ring, annars frsvinner hela pongen med att vlja en ldre kille. Dremot r det grymt sexigt med killar som r 18 p riktigt, ven om jag personligen har lekt av mig klart i den ldersgruppen.
Citera
2006-10-13, 22:23
Medlem
Trixiebelles avatar
Citat:

Vi har ntt jmstlldhet! Kvinnor har i mnga lnga r velat se yngre ut n vad de egentligen r. Nu r det mnnens tur

Alternativet r att mgnga kvinnor helt enkelt attraheras av unga pojkar, eller mn som ser ut som unga pojkar?
Vad vet jag.
Citera
2006-10-13, 22:27
Medlem
Jvla_Ass avatar
Det r vl som att "de flesta" killar vill ha tjejer 22 r och nert? Man tnder p sin frsta sexuella kontakt (vanligtvis i tonren/sen tonr). Kvinnor har alltid kltts sig yngre, nu r det mnnens.

...eller vad fan vet jag....
Citera
2006-10-13, 22:31
Medlem
Trixiebelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jävla_As
Det r vl som att "de flesta" killar vill ha tjejer 22 r och nert? Man tnder p sin frsta sexuella kontakt (vanligtvis i tonren/sen tonr). Kvinnor har alltid kltts sig yngre, nu r det mnnens.

Men gud, menar du att jag, som hade min frsta sexuella kontakt med en 17ring, kommer tnda p just 17ringar i fortsttningen ocks?
Citera
2006-10-13, 22:31
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jävla_As

Det stammer inte att de flesta killar vill ha tjejer 22 ar och nerat. Om du vill kan jag pm:a en graf som visar mans sjalvrapporterade sexuella preferenser som en funktion av 'objektets' alder. Baseras pa en studie av tusentals finska man. Om det nu gar att generalisera fran finska man?
Citera
2006-10-13, 22:33
Medlem
dirtydroolers avatar
Citat:
ntligen fr man ngot vettigt ut av att se yngre ut n man r. Fick visa leg lngt efter jag fyllde tjuge men nu jvlar ska jag kassera in. Smbrudarna kommer flockas kring mig nr jag ser ut att vara jmnrig men har en hel massa erfarenhet dessutom.

Ska jag vara seris s skiter jag i vilket. Har aldrig brytt mig om mode frr och kommer inte brja nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in