Citat:
Ursprungligen postat av
Adelaide
Om du inte tar hänsyn till nånting när du bedömer något så kan du bara hålla käften.
Varför ska jag? Musik är musik, och sådant som låter illa låter fortfarande illa oavsett omständigheterna.
Citat:
Där ser man. Jag var faktiskt ganska säker på att du var född på 00-talet, och att du använder fraser som "runkade hela tonårsperiodern" förstärkte bara mina misstankar.
Nejdå. Jag är bara helt säker på att det var det du gjorde när du lärde dig spela gitarr.
Citat:
Jag kan offra en pungkula på att Steve Morse aldrig nånsin kommer bli min gitarrgud.
Du tyckte också förr att dina "idoler" Beatles var överskattade och att Paul McCartney var en usel textförfattare som skrev nonsenstexter, men det vände rätt rejält. Så vad som helst kan hända.
Citat:
Att jag kan shredda och därmed inte tycker det är svårt vet jag. Vad har det med Morse att göra? Som sagt, är du hög?
Vi snackade om Morse gitarrspel, och jag ifrågasatte då din kunskap om gitarrspel öht. Och drog upp dina idiotiska kommentarer om shredding som belägg.
Det är ju du som är knarkaren av oss, så jag tror du kastar sten i glashus.
Citat:
Greta Van Fleet lyckades, så why not?
Applicera detta då på din kommentar om Deep Purple också.
Citat:
Jag har använt öronen. Jag garvade seriöst när jag hörde första singeln från Whoosh. Tragiskt att Gillan har kört Lord och Blackmores finfina skapelse i botten. Men det skiter väl du och din PKism i. Du vet ju inte ens vad ordet betyder.
Har redan sagt att jag inte gillar sentida Deep Purple. Till skillnad från dig är jag dock öppensinnad. Du lyssnar med fördomar och har bestämt dig i förväg för att såga. Det är annorlunda.
Citat:
3/5 av deras mest tongivande upplaga kvar...HAHAHAH. Den klassikern kommer aldrig dö ut här på fb. Det är bara i din värld som trummor kan vara ett toninstrument. Ändå står du här och beskyller mig för okunskap. Jag måste be Gud...
Okej, jag märker att du inte vet vad tongivande betyder. Jag borde använt ett annat ord för att göra det lättare för din alldeles för snedtrippade hjärna. Mitt misstag.
Citat:
Du förstår, att din jämförelse med Priest är korkad, för att Priests grundare har inte utmärkt sig ett dugg för Priest. Du vet ju inte ens vad de heter. Du kan inte jämföra dem med Blackmore och Lord som lade grunden för Purples sound och det som gjorde Purple till ett intressant band.
Och du tror inte att väldigt många Purple-fans blir helt betagna av Ian Paices lir också? Karln är en virvelvind bakom trummorna och hans lir är en väldigt stor del av bandets identitet.
Poängen kvarstår fortfarande, och du säger fortfarande emot dig själv.
Citat:
Om du har tid samt ork att gå igenom ALLA mina inlägg på FB så lever du ett jäkligt trist liv. Beklagar.
Erkänner min svaghet och säger att jag borde skrivit "allt jag läst från dig". Jag borde tänkt på ditt stora behov att skriva allt i "minsta mikroskopiska detalj".
Citat:
Ursprungligen postat av
Adelaide
Zeppelin har några bra låtar, det har jag aldrig förnekat. Men man kan inte ha tusen favoritband.
En PK som säger att jag inte bör följa strömmen. Hahah!
En person som påstår sig inte vara PK men följer strömmen? Hahahaha!