Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-15, 12:56
  #1333
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Du missade klart och tydligt att min kommentar anspelade på ”skiter”. Det var alltså ett skämt som du otroligt nog lyckades missa. Otroligt.

Jodå. Jag träffar brudar. Mindre nu under pandemin, men det händer.
Hört talas om telefoner? Finns surf där med.

Och du fattar inte att jag inte är här för att imponera på dig.
Jag kanske är vidrig och äcklig, men det får du leva med

Jag skämtade med andra ord tillbaka, Mr. Det var alltså ett skämt som du otroligt nog lyckades missa. Otroligt..
Citera
2022-01-15, 12:58
  #1334
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Och du fattar inte att jag inte är här för att imponera på dig.
Jag kanske är vidrig och äcklig, men det får du leva med

Jag skämtade med andra ord tillbaka, Mr. Det var alltså ett skämt som du otroligt nog lyckades missa. Otroligt..
Sure, herr ”Komtroversiell”.
Citera
2022-01-15, 13:02
  #1335
Medlem
Pecka-s avatar
Haha, vilken diskussion det har blivit med pajkastning från bägge håll. Underhållande att läsa.
Citera
2022-01-15, 13:05
  #1336
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Haha, vilken diskussion det har blivit med pajkastning från bägge håll. Underhållande att läsa.
Blir så när trångsynta elitister vägrar ge sig, och undertecknad har världens bästa tålamod.
Citera
2022-01-15, 13:08
  #1337
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Blir så när trångsynta elitister vägrar ge sig, och undertecknad har världens bästa tålamod.

Oavsett vad du tycker om trångsynta elitister så har dessa rätt till sina åsikter om de nu vill ha dem. Men åsikter får man väl inte ha. Lite som i Ryssland.
Citera
2022-01-15, 13:11
  #1338
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Oavsett vad du tycker om trångsynta elitister så har dessa rätt till sina åsikter om de nu vill ha dem. Men åsikter får man väl inte ha. Lite som i Ryssland..
Låt gå. Men då får du vara beredd på mothugg, vilket du inte är särskilt bra på att hantera.
Citera
2022-01-15, 13:13
  #1339
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Låt gå. Men då får du vara beredd på mothugg, vilket du inte är särskilt bra på att hantera.

Ja det är tragiskt att människor inte får ha vilka åsikter de än vill. Lite som i Ryssland.
Citera
2022-01-15, 13:19
  #1340
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Ja det är tragiskt att människor inte får ha vilka åsikter de än vill. Lite som i Ryssland.
Tror man att skarpt kritik passeras obemärkt är man naiv som in i döden. Världen fungerar inte så. Ska man kritisera måste man vara beredd på mothugg, så därför är det viktigt att åsikter har en bra grund att stå på. Där sviktar det för dig.
Citera
2022-01-15, 13:21
  #1341
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Tror man att skarpt kritik passeras obemärkt är man naiv som in i döden. Världen fungerar inte så. Ska man kritisera måste man vara beredd på mothugg, så därför är det viktigt att åsikter har en bra grund att stå på. Där sviktar det för dig.

Då tycker jag i så fall att folk kan lära sig att mind their own business. Mothugg leder sällan till något alls, vilket bara gör det till slöseri med tid och ork.
Citera
2022-01-15, 13:29
  #1342
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Då tycker jag i så fall att folk kan lära sig att mind their own business. Mothugg leder sällan till något alls, vilket bara gör det till slöseri med tid och ork.
Tyck så du, men världen fungerar inte på det viset. Använd realistiskt tänkande.
Citera
2022-01-15, 15:14
  #1343
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Tyck så du, men världen fungerar inte på det viset. Använd realistiskt tänkande.

Kanske, men det är så det borde vara. Jag tror det skulle förbättra folks psykiska hälsa om de gav fan i vad andra tycker och tänker.
Och du kan ju åka till Kolmårdens Djurpark, så slipper du ligga sysslolös på internet.
Citera
2022-01-15, 16:04
  #1344
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Kanske, men det är så det borde vara. Jag tror det skulle förbättra folks psykiska hälsa om de gav fan i vad andra tycker och tänker.
Och du kan ju åka till Kolmårdens Djurpark, så slipper du ligga sysslolös på internet.
Propagera om den här åsikten hur mycket du vill, men verkligheten kommer inte att förändras för det. Så du får helt enkelt acceptera att folk hoppar på dig när du kastar dynga på Led Zeppelin och Blackmore-lösa Deep Purple i fortsättningen, om du inte väljer att avdunsta från forumet.

Jag är sällan sysslolös, men Kolmårdens djurpark är trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in