Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrekk
Svenskar eller andra vita européer får inte säga nåt om andra folkgrupper. Judar får göra det. Du måste förstå att dessa judar är guds utvalda folk. SD är rasistiskt. Judar är inte det. Enorm skillnad. Det bästa vore om du var tyst i fortsättningen och aldrig ifrågasätter nåt igen. För judarnas bästa alltså.
Mona åkte t.o.m ner till Malmö på en blixtvisit när detta uppdagades. Sinnessjukt?
EXAKT! Och ändå så kämpar SD för att återskapa "färdernekyrkan"! Kristendomen, en semitisk liten sekt som när den spred sig hit brände kvinnor och slaktade de asatroende?? Det kan jag inte förstå.
Det ska daltas med judarna och Israel till förbannelse, annars kommer det genast gliringar om nazityskland. Skulden är betald, och judarna har dragit på sig än mer politisk karma.
Jag köper inte det där alls. De håller på att dra på sig en ny etnisk rensning. Det är inget jag förespråkar - utan jag befarar att både judar och muslimer har dragit det för långt och kommer att åka på en rejäl jävla backlash snart.
Helt OT och med ett flin - är det inte komiskt att Israel, så här i dessa melodifestivaltider, räknas som ett europeiskt land?