Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-26, 13:19
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoerdududu
Man kan ju inte undgå att anmärka på uttalanden så som:

När stod en synagoga i lågor? Den i Malmö är ju enligt uppgift "rocket proof" ? Maskerade män som ropade "Hitler"? Vart då? I Gotham City? Har man skäl att tro att Popinski är färdig för hemmet som hon hallucinerar?

Det sjukaste är ju egentligen inte att de ljuger utan att ingen annan reagerar på att de ljuger.
Citera
2010-02-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det där visar väl att det mesta av det här bara är rent båg. Det är därför jag ogillar kommentarer av typen "ja, nu får judarna känna på mångkulturen de själva har skapat". De får ju inte det! De ljuger. Det handlar om att föreställningen om "antisemitism" behövs för att knyta samman judenheten, inget annat. Att skriva "som man bäddar får man ligga" är att gå judens ärende.

Det tycks alltid när "judiskt lidande" är uppe för diskussion (det vill säga i princip mer eller mindre jämt) som om stora portioner lögner och överdrifter används. Dessa överdrifter och lögner är på en väldigt enfaldig nivå, och enkla att kolla upp för vem som helst som bara tänker efter lite (vilket man alltid bör göra när en jude knotar och knorrar "historiskt").
Ingen synagoga har brunnit upp, "was set ablaze". Synagogan i Helsingborg har utsatts för ett försök till mordbrand, alltså har det inte brunnit över huvudtaget. Ständigt denna förintelseparanoia hos judarna! Och vad är "försök till mordbrand"? Var det nån som eldade en tändsticka utanför och såg ut såhär: , eller?
Citera
2010-02-26, 13:30
Medlem
Ämnen Sammanfogade / Mod
Citera
2010-02-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Det sjukaste är ju egentligen inte att de ljuger utan att ingen annan reagerar på att de ljuger.

Judarnas äventyr är en slags religion som kräver blind tillbedjan.
Citera
2010-02-26, 13:52
Bannlyst
Citat:
Det där visar väl att det mesta av det här bara är rent båg. Det är därför jag ogillar kommentarer av typen "ja, nu får judarna känna på mångkulturen de själva har skapat". De får ju inte det! De ljuger. Det handlar om att föreställningen om "antisemitism" behövs för att knyta samman judenheten, inget annat. Att skriva "som man bäddar får man ligga" är att gå judens ärende.

Givetvis överdriver judarna extremt gällande anti-semitismen i Malmö men vad bör ske härnäst tycker du? Vad enligt dig är det bästa som kan hända Malmö idag?

Malmö är ju som bekant ett jävla arabland nu...
Citera
2010-02-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrekk
Givetvis överdriver judarna extremt gällande anti-semitismen i Malmö men vad bör ske härnäst tycker du? Vad enligt dig är det bästa som kan hända Malmö idag?
Ingen aning. Jag gillar inte konstruktiva frågor. Jag är en strikt destruktiv debattör. Jag vet vad som är fel.
Senast redigerad av IvanLendl 2010-02-26 kl. 14:33.
Citera
2010-02-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrekk

Malmö är ju som bekant ett jävla arabland nu...

Judarna kan dra till Israel, babbarna kan dra till Irak, Iran, Syrien, Yemen, Somalia, etc. Frågan handlar egentligen inte om judar. Det är bara ytterligare en manöver för att lägga munkavle på svenskarna. Big deal om det är hemskt för judarna i Malmö, de kan ju alltid ta en springnota till sitt förlovade land om det börjar hetta till. Invandrarna åker ju på semester till sina egna länder, trots att de av någon obegriplig anledning lyckats lura alla att de "behöver skydd" i Sverige. Svenskarna kan inte fly någonstans. Detta är alltså vårt problem, invandringskatastrofen och alla dess effekter drabbar främst Sverige och svenskarna. Förbannat oförskämt av judarna att de nu gjort "problematiken" till sin egen, men föga förvånande.

Om någon nu tror att sossarnas interna käbbel kommer lösa någonting till förmån för Sverige och svenskarna, tänk om... det är judarna och deras "lidande" som är prio ett, som vanligt i helvetet.
Citera
2010-02-26, 16:22
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ingen aning. Jag gillar inte konstruktiva frågor. Jag är en strikt destruktiv debattör. Jag vet vad som är fel.

Skön deklaration!

Jag vet också vad som är fel, alla utlänningarna i Malmö.
Citera
2010-02-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Skön deklaration!

Jag vet också vad som är fel, alla utlänningarna i Malmö.

Inkluderar du judarna i detta också?
Citera
2010-02-26, 16:45
Medlem
Cradleoffilths avatar
Naturligtvis skall judar precis om andra få leva i lugn och ro, att den israeliska regeingen bedriver en ocjupationspolitik kan man inte klandra de som bor i malmö, absurt beteende av diverse idioter. Som många skriver i tråden, var god lämna era konflikter i hemlandet om folk vill slåss mot israelspolitik så är det bara att förflytta sig till Gaza asap.
Citera
2010-02-26, 16:49
Medlem
Viracochas avatar
Som minoritet så ska de behandlas liksom deras bröder vill att palestinier ska behandlas i Israel:

Citat:
Of the more than 6,400 people surveyed, 53.2 said 'Transfer of Palestinians to another Arab country' when asked, "What's the best solution for the Arab-Israeli conflict?"
http://www.israelnationalnews.com/Ne...sh.aspx/174891
Citera
2010-02-26, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoerdududu
Judarna kan dra till Israel, babbarna kan dra till Irak, Iran, Syrien, Yemen, Somalia, etc. Frågan handlar egentligen inte om judar. Det är bara ytterligare en manöver för att lägga munkavle på svenskarna.

Men nu ser verkligheten ut på ett annat sätt eller hur? Babbarna väller in från Irak, Syrien, Turkiet, Libanon, Somalia mm. Eller hur? Vi kan alltid drömma om att dom kommer åka hem frivilligt, så länge Sverige har sina gränser öppna kommer dessa varelser att välla in.

Verkligheten är hemsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in