Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-22, 22:12
  #1
Medlem
Vilken medicin/drog är den bästa att använda om man vill ta livet av sig (smärtfritt förstås!)? Är sömntabletter bra? Vilken i så fall? Vad jag förstår så är det svårt att lyckas med Imovane och Lugnande typ Sobril. Är propavan lämplig? Hur stor dos måste man stoppa i sig? Ska man blanda med alkohol eller annan drog för att "giftigheten" skall öka?
Det skall förstås vara något som går få utskrivet av läkare eller köpa över nätet...
Citera
2004-03-22, 22:22
  #2
Medlem
typhoss avatar
En näve rohypnol och "The infamous black bag" så man inte riskerar att vakna upp med förstörd lever.
Citera
2004-03-22, 22:27
  #3
Medlem
ÄlskaMigs avatar
om du dör av imovane och sobril blir du nog ta mig fan den första. det är INTE smärtfritt att ta tabletter, innan du däckar har du bra ont! dessutom är risken att du dör mkt mkt liten. tro mig. häng dig ist.
Citera
2004-03-22, 22:29
  #4
Medlem
"The infamous black bag"?? vad menar du med det?
Citera
2004-03-22, 22:30
  #5
Banned
ChamrOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanburban
Vilken medicin/drog är den bästa att använda om man vill ta livet av sig (smärtfritt förstås!)? Är sömntabletter bra? Vilken i så fall? Vad jag förstår så är det svårt att lyckas med Imovane och Lugnande typ Sobril. Är propavan lämplig? Hur stor dos måste man stoppa i sig? Ska man blanda med alkohol eller annan drog för att "giftigheten" skall öka?
Det skall förstås vara något som går få utskrivet av läkare eller köpa över nätet...

Skumt, du skapar ett konto på flashback, skriver ett inlägg om hur man kan döda sig själv snabbt med droger. Och att ni andra ger tips om hur etc, gad, stackarn vill uppenbarligen ta sitt liv! Han ropar efter hjälp !!!! hör ni inte ..


-hjääälp ..


nej ja driver ... knapra i dig 25 Ecstasy tabletter så känner du inte ens att du försvinner
Citera
2004-03-22, 22:33
  #6
Medlem
Det borde vara mycket enklare att glida ned till plattan, köpa en gubbe fulhårse och injicera hela skiten på en gång. För en ovan användare kan jag tänka mig att skiten tar livet av en rätt fort.
Citera
2004-03-22, 22:34
  #7
Medlem
typhoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanburban
"The infamous black bag"?? vad menar du med det?

Man trär en påse över huvudet så somnar du in lugnt och smärtfritt.
Citera
2004-03-22, 22:40
  #8
Medlem
DunderUnos avatar
Vad fan?!

Tänker du ta livet av dig eller är du bara nyfiken?
Varför i så fall? (Om du i så fall ska ta livet av dig skadar det inte direkt att du berättar varför?)
Men fan.. Om du är så sjukt deprimerad över någonting eller så, kan du väll börja knarka på hög nivå eller något istället?
Heroin skall väll kunna "sudda ut" sånna kännslor under trippen? (Men heroin är också en sjukt beroendeframkallande drog, vad jag hört..)

Men om du.. måste.. så.. hoppa från någon otroligt hög höjd. Du hinner inte känna någonting, och du får träffa döden innan du ens insett att du faktiskt hoppade..

Citat:
häng dig ist.

VA?? DET DÄR var fan inte kul! FÖR iskallt.. shit..
Citera
2004-03-22, 22:47
  #9
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderUno

Men om du.. måste.. så.. hoppa från någon otroligt hög höjd. Du hinner inte känna någonting, och du får träffa döden innan du ens insett att du faktiskt hoppade..


VA?? DET DÄR var fan inte kul! FÖR iskallt.. shit..
skojar du m mig eller? du ger själv tips men JAG är iskall?? logiskt... killen frågar, jag svarar ok? det är inte effektivt att försöka ta sitt liv m hjälp av piller, det misslyckas oftast. det gör sällan en hängning.
Citera
2004-03-22, 22:56
  #10
Medlem
Jag skulle nog föredra en överdos av nån trevlig opiat om jag nu var tvungen att ta livet av mig.

Alternativt go out with a bang, typ bryta sig in i Rosenbad och leka lite med bomber och granater
Citera
2004-03-22, 22:57
  #11
Medlem
DunderUnos avatar
Mhm.. Trodde du menade "häng dig istället" mer som ett skämt.

Men ändå.. Varför tar ingen det här seriöst och försöker stoppa honom?
Citera
2004-03-22, 23:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderUno

Men ändå.. Varför tar ingen det här seriöst och försöker stoppa honom?

Vänta lite, jag ska bara sträcka ut min arm genom hans datorskärm och hålla fast honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback