Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-07, 20:48
Medlem
Troians avatar
tingeling123: Fast med ditt inlägg bidrar du ju eventuellt till att det går att spåra tjejen, i och med att du nämner hennes ålder etc.. Du kan fortfarande redigera det du skrivit.

Edit: Och Romano83 med, som citerat ditt ursprungliga inlägg...
Senast redigerad av Troian 2010-05-07 kl. 20:52.
Citera
2010-05-07, 20:49
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Du är ju extremt ryggradslös och feg om du inte ringer polisen när du sitter på information.
Du lär ju ändra dig när du inte kommer kunna sova inatt om inte annat?

Vad är det för fel på människor i dagens Sverige. Ring polisen era fega jävla kräk!

Lugn. Min källa är inte 100% säker. jag fick reda på det jag skrev för 20 min sen.
Citera
2010-05-07, 20:51
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
tingeling123: Fast med ditt inlägg bidrar du ju eventuellt till att det går att spåra tjejen, i och med att du nämner hennes ålder etc.. Du kan fortfarande redigera det du skrivit.

HUR gör man det...
Citera
2010-05-07, 20:52
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingeling123
svar till LaLlaj

Ingen aning ....tyvärr.

Min dotter hade träffat GM 3 tillfällen då hennes kompis höll på att inleda ett förhållande med honom.

Men hon tjejen som höll på att inleda ett förhåll tror jag tyvärr inte yppar mkt då hon anser att allt e en olycka och vill träffa honom sen igen då han e ute ?!?!??!??!

samtidigt som hon e rädd att det ska komma ut att hon pratade med Expressen och då sa att de höll på att bli ett par , rädsla av vad GM ska tycka om det....Nu får de väl inte trycka i tidningen vad en minderårig sagt iaf inte med hennes namn o dyl?

Hoppas han blir utvisad efter straffet

Varför går man ut i en tråd för att diskutera ett fall där ens barn har kommit med upplysningar?
Citera
2010-05-07, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Koranen säger detsamma som bibeln, de har nämligen samma rötter i äldre semitiska lagar. Men du menar alltså att om stenar används vid ett mord så har mordet automatiskt religiös grund? Nej du, jag tycker inte att du ska ge det aktuella svinet så mycket ens, svin har nämligen ingen religion. Om du vet att tre personer kastade sten mot BO:s huvud bör du för övrigt kontakta polisen i Västerås.
Kastade eller slog,det är stening i min värld,oavsett vem som gör det.
Mördaren använde sten,för att det passar sig bättre enligt hans religion,varför använde han inte kniv?
Eller ströp henne??
Som sagt,det är en jävligt störd dåre,han rånade elever på Nybyggeskolan b.l.a,en skola som jag själv gick i från 4-an till 9-an.
Citera
2010-05-07, 20:53
Medlem
Skummat igenom tråden finns det någon sammanfattning utan massa spekulationer?
Brukar inte fråga om sammanfattningar men är mest spekulationer i tråden och är bara intresserad av det som är bekräftat.

En tjej är gravid och vill göra abort hennes pojkvän flippar och slår ihjäl henne

Stämmer det hyfsat eller?
Citera
2010-05-07, 20:55
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Varför går man ut i en tråd för att diskutera ett fall där ens barn har kommit med upplysningar?

ehhhh varför inte de upplysningarna de har har ju redan polisen dock inte allmänheten ännu så vad e problemet? Trodde ni ville ha svar o bra källor inte det många skriker efter härinne?
Citera
2010-05-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cray
Skummat igenom tråden finns det någon sammanfattning utan massa spekulationer?
Brukar inte fråga om sammanfattningar men är mest spekulationer i tråden och är bara intresserad av det som är bekräftat.

En tjej är gravid och vill göra abort hennes pojkvän flippar och slår ihjäl henne

Stämmer det hyfsat eller?

KSA, det här är väl din avdelning? Ge oss nu en sammanfattning av fakta. Inget jidder tack.
Citera
2010-05-07, 20:57
Bannlyst
Även om inte medlemmar här med information vänder sig till polisen, är jag rätt säker på att de redan vet om spekulationerna här. I ett annat mordfall gick polisen in regelbundet och läste i tråden..
Och det låter som att Pommern fått en fråga av journalisten om de letar efter fler gärningsmän, annars skulle han inte förnekat det tycker man. Och journalister läser också här..(vilket kan vara bra för nya att veta.)
De jobbar på och har ingen skyldighet att informera om allt som händer. Finns det fler gm så kommer de förhoppningsvis åka fast..

Men visst skulle det underlätta om folk med info hörde av sig till dem..
Citera
2010-05-07, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Namnen på araberna vet vi inte.

Namnet på GM är Barzan Kamal Othman Khoshnaw, han är kurd från Irak.
Han ska ha två vänner som är araber och som påstås ha varit med när hon mördades.

GM är bosatt på Liegatan, vet inte vad området heter men uppfattade att det skulle ligga nära Råby.

Som jag hörde att killen ville inte ha barnet det därför blev det som det är, men ingen vet just nu om han ville döda henne eller skada henne . Men allt blev det p.g.a att hon e gravid. de 2 vänner får veta vem de är sen
Citera
2010-05-07, 20:58
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Nej, du spoilar bara så du får lite rampljus på dig. Usch!

Nej, det skiter väl jag i. Säger vad jag hört, och vill inte att någon ska få slippa undan. Säger ju att det finns vänner till killen som sitter på mycket information som inte bryr sig om att gå till polisen.
Citera
2010-05-07, 20:58
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Men herregud! Jag hoppas att du har bra kontakt och kan prata med din dotters väninna!

Ja det har jag och pratar med henne och kommer fortsätta med det...krävs nog bara lite tid att smälta allt och bevis (kommer ju med tiden) på att det inte var en "olyckshändelse"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in