Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-11, 16:36
Medlem
TwinPeaks77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oocean
På tal om något annat, jag tycker det är sjukt att mördarna går igenom ett test för att kolla om dom är psykiskt sjuka. I mina ögon är man väldigt sjuk och något är VÄLDIGT fel när man gör något sånt mot en annan människa.
Ja visst fan är det sjukt, men trots det så är långt ifrån alla mördare psykiskt sjuka. Och en rättspsykiatrisk undersökning görs ju för att avgöra om gm ska dömas till fängelse eller vård.
Citera
2010-05-11, 17:22
Medlem
smguld88s avatar
Pratade precis med en av poliskommisarien som jobbat med fallet. All motiv och händelseförlopp är klart och utrett. Dom vet precis vem som gjort vad och varför då GM erkännt. Bara invänta rättegång och se vad straffet blir.
Citera
2010-05-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smguld88
Pratade precis med en av poliskommisarien som jobbat med fallet. All motiv och händelseförlopp är klart och utrett. Dom vet precis vem som gjort vad och varför då GM erkännt. Bara invänta rättegång och se vad straffet blir.

Oj, insiderinformation - bra.
Mer tack! Nu verkar det mesta lösa sig, eller
Citera
2010-05-11, 18:09
Medlem
Beatricemordet: Mordmisstänkte Barzan psykundersöks.

http://frianyheter.wordpress.com/201...psykundersoks/

”lek som gick snett” jovisst
Citera
2010-05-11, 18:30
Medlem
Är det någon som har vänligheten att redogöra för vad som framkommit kring de 2 andra brott som åklagaren ville häkta den misstänkte för?
Citera
2010-05-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Är det någon som har vänligheten att redogöra för vad som framkommit kring de 2 andra brott som åklagaren ville häkta den misstänkte för?

De andra brotten handlar om andra tillfällen. Våldtäkten handlar om en tjej som kommer från något balkanland, Barzan ska ha våldtagit henne och sedan fått en massa stryk av hennes bröder.

De andra brottet vet jag inte riktigt något om.
Citera
2010-05-11, 18:39
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll

Än så länge inget man kunnat bevisa.
Citera
2010-05-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
De andra brotten handlar om andra tillfällen. Våldtäkten handlar om en tjej som kommer från något balkanland, Barzan ska ha våldtagit henne och sedan fått en massa stryk av hennes bröder.

De andra brottet vet jag inte riktigt något om.
Det andra brottet (grov kvinnofridskränkning) ska väl, såvitt jag kan förstå, ha samma offer som våldtäkten.
När skedde den här våldtäkten?
Citera
2010-05-11, 19:47
Medlem
volvo 240s avatar
Blattar blattar blattar, nästan varenda brottsfall är ju begånget av blattar. Helt jävla otroligt.

Sen frågar man ju sig om hon får skylla sig själv som beblandade sig med dom, eller om det är mångkulturpropagerarnas fel som lurat henne.
Citera
2010-05-11, 22:23
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Beatricemordet: Mordmisstänkte Barzan psykundersöks.

http://frianyheter.wordpress.com/201...psykundersoks/

”lek som gick snett” jovisst

Det är inte helt fel precis.
Om man leker med grottmänniskor så kan det (tyvärr) sluta såhär..
Eller så här.
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.18...i-kristianstad

När tusan skall folk vakna upp?
Hur många flera av våra svenska flickebarn ska behöva offras på denna heliga mångkulturens altare?
Citera
2010-05-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Det är inte helt fel precis.
Om man leker med grottmänniskor så kan det (tyvärr) sluta såhär..
Eller så här.
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.18...i-kristianstad

När tusan skall folk vakna upp?
Hur många flera av våra svenska flickebarn ska behöva offras på denna heliga mångkulturens altare?
Samtidigt undrar man ju vad fan dessa tjejer tänker med när dom blir tillsammans med dessa killar. Om man inte är en riktigt dålig människokännare så måste man ju MÄRKA/SE att dessa har våldstendenser, eller åtminstone märka tendenser hos den andra som i framtiden skulle kunna innebära tråkigheter vid en seperation eller vid ett allvarligt bråk. Det märks liksom vad det är för en sorts person.. Säger inte att flickorna får skylla sig själva, men ändå känner jag inte lika stor empati för dom när dom faktiskt själva väljer att bli tillsammans med dessa invandrarkillar. Ju mer jag tänker på det desto mindre synd tycker jag om dom.

Hoppas att tjejer öppnar ögonen efter senaste tidens händelser och inser att dom helt enkelt ska ge fan i att umgås med sådana invandrarkillar.
Senast redigerad av mysen 2010-05-11 kl. 22:44.
Citera
2010-05-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oocean
Vet inte om detta kommit upp i tråden tidigare, då jag var tvungen att göra en användare och vänta på att den skulle bli aktiverad har jag inte kunnat posta något. Beatrice's soclog: http://beeafredrixon.soclog.se/p/
Men man måste tydligen ha ett konto på Bilddagboken för att kunna se den. Hon har inte skrivit något som tillför något men kan ju vara intressant att kolla ändå.
På tal om något annat, jag tycker det är sjukt att mördarna går igenom ett test för att kolla om dom är psykiskt sjuka. I mina ögon är man väldigt sjuk och något är VÄLDIGT fel när man gör något sånt mot en annan människa. Sen undrar jag bara när fan mördandet ska sluta? Man läser ju om mord dagligen. Fy fan.

Sluta? Hahaha va gulligt. Det kommer snarare att mångdubblas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in