Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Är intresserad av bild, har någon lyckats får fram en bild eller har fokus legat på skitsnack istället för att hitta information om GM och brottet?
Har försökt läsa igenom de senaste 20-25 sidorna, och fokuset ligger ännu så länge på den misstänkta GM's etnicitet. Mycket lite möda har lagts på något annat så vitt jag kan se.
Ja, förutom en del strålande slutsatser i stil med att, BO får skylla sig själv då hon sminkar sig mycket, och för att hon umgås med muslimer och liknande dravel.
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om sms:et innehåll var att fkickan var jagad av två somalier så har självklart GM skickat detta. Han hade tillgång till hennes mobil som han senare slängde.
Varför slängde han sin egen mobil?
Min första tanke då jag läste att den anhållne ynglingen sagt att han slängt båda mobilerna, var just därför att han tycks ha använt flickans mobil till att skicka ett sms till flickans far i ett försök att lägga skulden på någon annan.
Jag blir inte det minsta förvånad om han i senare förhör kommer att neka till att ha sänt det sms:et, och istället påstår att det måste någon annan gjort som hittat flickans mobil.
Han kanske siktar på ett Mats Alm-försvar?