Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-09-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boris The Blade
Jag fick hem senaste singeln idag och jag vågar nog säga att Liam skriver bättre låtar än Noel..."Pass Me Down The Wine" är riktigt bra..
Nja, de är riktigt bra men bättre än Noels kan jag ej hålla med om. Han visar på senaste skivan trots att han har skrivit färre än någonsin vart skåpet ska stå. Nu väntar jag på att soundtracket till Filmen Goal ska släppas då det kommer en helt ny Oasis-låt, Who Put The Weight of The World on My Shoulders som tydligen ska vara riktigt bra och lik Whatever plus två remixer, en på Morning Glory och en på Cast No Shadow.
Citera
2005-09-07, 01:25
Medlem
Boris The Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Nja, de är riktigt bra men bättre än Noels kan jag ej hålla med om. Han visar på senaste skivan trots att han har skrivit färre än någonsin vart skåpet ska stå. Nu väntar jag på att soundtracket till Filmen Goal ska släppas då det kommer en helt ny Oasis-låt, Who Put The Weight of The World on My Shoulders som tydligen ska vara riktigt bra och lik Whatever plus två remixer, en på Morning Glory och en på Cast No Shadow.

Aha, de ska jag hålla utkik efter...
Citera
2005-09-15, 15:54
Medlem
Nu är den här, Who Put The Weight Of The World On My Shoulders:

http://www.savefile.com/files/3639871

Helt jävla underbar. Låter lite som Whatever och den hade passat som en Whatever-singel dvs som en singel utan skiva.
Citera
2005-09-18, 13:00
Medlem
dr.7s avatar
Wonderful! Bugar och tackar Phieniac för denna
Citera
2005-09-18, 14:57
Medlem
skrikande_griss avatar
Helt klart bra, gillar den skarpt. Tycker dock den låter lite väl mycket beatles i vissa partier. Den nya versionen av Cast no shadow är också jävligt fet. Vilken uppryckning Oasis har gjort 2005, längtar som fan till deras spelning den 21 oktober
Citera
2005-12-05, 08:06
Medlem
Boris The Blades avatar
"Let there be love" singeln var en besvikelse.
Dom har väl slut på låtar om dom har en livelåt
som b-sida.
Citera
2006-03-01, 18:53
Medlem
Nina Hartleys avatar
Oasis - Live in Manchester

Ja, min fråga är enkel. Är det någon som sitter på med denna konserten på burken som är villig att dela med sig?

Hade verkligen velat få tag på den innan helgen. Tips om hubar och url-sidor fungerar också.

Cheers.
Citera
2006-03-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Ja, min fråga är enkel. Är det någon som sitter på med denna konserten på burken som är villig att dela med sig?

Hade verkligen velat få tag på den innan helgen. Tips om hubar och url-sidor fungerar också.

Cheers.

Är det 2005 du tänker på?
Citera
2006-03-01, 20:02
Medlem
Isåfall:

http://box.net/public/OASISGENERATIO...rs/100641.html

Lösenord är DANTE, namnet på den schyssta kille som har laddat upp konserten.
Citera
2006-03-01, 22:01
Medlem
Nina Hartleys avatar
Precis. Tackar ödmjukast!
Citera
2006-03-01, 22:14
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Precis. Tackar ödmjukast!

Fick du ner den? Funkade inte för mig men jag har den sen tidigare, kan skicka på msn om du inte fick den.
Cheers.
Citera
2006-03-01, 22:15
Medlem
Nina Hartleys avatar
Håller på att tanka, men det går sjukt segt.

Du får ett PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in