2011-08-28, 11:58
Medlem
qbertys avatar
Haha tycker deras weapon handling ser fr jvlig ut, tummar som sticker ut helt fel ja..
Citera
2011-08-28, 12:00
Bannlyst
Men Cross-platform lter mer som att vi PC spelare kommer kunna lira mot konsollerna? Annars sger man vell Mutli-platform elleR?
Citera
2011-08-28, 12:06
Medlem
Koreanskbots avatar
Knns som jag r den enda i denna trden som tyckte att det sg bra ut
Citera
2011-08-28, 12:35
Medlem
Keykons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepogge
Men Cross-platform lter mer som att vi PC spelare kommer kunna lira mot konsollerna? Annars sger man vell Mutli-platform elleR?
Japp, det r vad dom menar med cross-platform.
PC och PS3 kommer kunna lira mot varandra, dock s har Valve nt jidder med Microsoft angende Steamworks, s Xbox360 kommer inte ha den mjligheten.
Citera
2011-08-28, 12:41
Medlem
filipdinhos avatar
crosshairen var ju jvligt ful den ocks..
Jag r inte jtte besviken men tycker dom har gjort stora fel p bde vapen och "gngstt"..
Jag tycker dock Mapsen r vldigt frnyade och ser coola ut men sjlv vapnen var ju minuset s det mste fixas och vara lite mer som CSS eller 1.6 ( modellen av vapena )
Citera
2011-08-28, 12:43
Medlem
BambuPrinsens avatar
Tycker bandesignen ntligen har gjort ett litet skutt framt. Men va fan hnde med vapenmodellerna!! :O ser skit ut enligt min sikt. Knns som dem siktar p warrock/wolfteam/blackshot fps spelen som ocks har fruktansvrda modeller.
Citera
2011-08-28, 14:51
Medlem
Hoppas att dom slnger in ngon form av Matchmaking som finns i HoN och LoL i dagslget.

Skulle vara kul fr casual gamers som mig sjlv att f lite serisare games mot balanserat motstnd utan att behva g med i ngons slags clan/guild.
Bara hoppa in o lira ett game nr man knner fr det.
Citera
2011-08-28, 14:59
Medlem
cschrilles avatar
Vapnen sg riktigt fula ut, alldeles fr sm. Annars sg det faktiskt ganska roligt ut enligt mig
Citera
2011-08-28, 15:21
Medlem
Darkspines avatar
Verkar inte bli ngon strre hit direkt. r ju inte CS2 heller, utan bara en "nyversion" om man s vill.
Citera
2011-08-28, 16:10
Medlem
Hardwells avatar
Fy fan sg traliern p IGN och fy fan sger jag bara!
Valve frsker bara mjlka ut mer pengar i fretaget, det har snackat mycket frr om ett nytt CS:

http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE

Gr inte terskapa den knslan i 1.6 som tidigare versioner som Source, tror att E-sport vrlden fortfarande kommer haka p CS 1.6.

EDIT:

Gamla tider med eoL samt SK:

http://www.youtube.com/watch?v=VUIAFbYqt_g
Senast redigerad av Hardwell 2011-08-28 kl. 16:13.
Citera
2011-08-28, 16:14
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardwell
Fy fan sg traliern p IGN och fy fan sger jag bara!
Valve frsker bara mjlka ut mer pengar i fretaget, det har snackat mycket frr om ett nytt CS:

http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE

Gr inte terskapa den knslan i 1.6 som tidigare versioner som Source, tror att E-sport vrlden fortfarande kommer haka p CS 1.6.

Nu har jag inte hngt med i diskussionen alls s vet inte om du r medveten om det. Men det dr r vl inte Global Offensive du lnkade?
Citera
2011-08-28, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardwell
Indeed, 1.6 r s jvla hrdkokat. Alla hardcore games r ju fr fan lrda av 1.6.

Tror dock att 1.6 kommer bli dtt om ngra r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in