2014-09-04, 16:08
Medlem
De Steam borde infra r att VAC-ban skall glla personligt.
Fr kom igen, hur svrt r det att kringg detta? Du blir bannad, kper ett nytt sketet konto fr 100 spnn vips du r ren igen..

Alltfr mnga fuskare p matchmaking, som tur r finns ESEA som fungerar bttre! Ngon supreme/global som r game ikvll?
Citera
2014-09-04, 19:03
Medlem
The-Johans avatar
Ugh, slde av lite grejer jag vunnit p csgolounge samt lade till 10 fr att kpa en m4a1-s atomic alloy. Men nr jag tnkte kpa skinnet jag tnkt s str det att jag mste vnta en vecka fr att jag har lagt till en ny payment method, VILKET JAG INTE HAR GJORT! r detta ngon bugg eller?
Citera
2014-09-04, 19:27
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Varfr kan man mta full premade nr man kar sjlv? Det r ju 100% torsk p sna matcher. r det en bug?
Du r ju inte den enda i laget vet du. Stor chans att det kanske r fyra premades eller tminstone tre premades i ditt lag, nr du mter full premade
Citera
2014-09-04, 19:32
Medlem
Spinnacers avatar
7 dagars cooldown fr att jag inte pallade sitta och vnta p att fuskande fittryssar. 48hr cooldown hade fan rckt.

De borde instifta ngon incentiv fr Overwatch... en badge eller typ 10 vids s fr man en lda som inte krver key.
Citera
2014-09-04, 21:07
Medlem
kattrumpas avatar
Ngon som vet om CZ har blivit boostad ngot, eller om den enbart blivit flyttad i loadout + dyrare?
Citera
2014-09-04, 21:29
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Ngon som vet om CZ har blivit boostad ngot, eller om den enbart blivit flyttad i loadout + dyrare?
De har inte modifierat ngot annat n priset och loadoutslot.
Citera
2014-09-04, 22:26
Medlem
Karditsas avatar
Citat:
Du r ju inte den enda i laget vet du. Stor chans att det kanske r fyra premades eller tminstone tre premades i ditt lag, nr du mter full premade

sant, plus att 5 premades inte alltid betyder frlust.
Har vunnit med 4 randoms mot premades och Klaner m.m flera gnger skert fler vinster n frluster.
Citera
2014-09-05, 00:52
Medlem
Citat:

Frlorat 5 matcher idag mot full eller 4 manna lag. Allts matchande clan tags bilder osv, tryhards. Dessa har sklart piskat mig och mitt lag upp och ned. Det r ofta att jag hamnar hgt p KD, men CS r ett lagspel s att tillta fulla teams mot randoms r nog det dummaste jag har sett sen F! kom ver 4%.
Citera
2014-09-05, 06:03
Medlem
Kra CS:GO spelare.

Knner du att Valve har behandlat dig orttvist? Har du ppnat mer cases n du kan rkna men nd inte ftt ngot av vrde?

Grt ej, fr hr r jag!

Har under en kort period lagt cirka 2000kr p cases och har idag ett vrde p ungefr 15 dollar med en SCAR-20 | Cyrex som bsta item (ett otroligt vrde p cirka 5-6 dollar).

Believe me, your day can get worse! (P tal om det s har jag tippat hlften av mitt vrde p Reliable mot Lunatik om ngra minuter, tippa snabbt p Lunatik s vinner ni antagligen med tanke p min tur!)
Citera
2014-09-05, 07:35
Medlem
siQwes avatar
Citat:
Frlorat 5 matcher idag mot full eller 4 manna lag. Allts matchande clan tags bilder osv, tryhards. Dessa har sklart piskat mig och mitt lag upp och ned. Det r ofta att jag hamnar hgt p KD, men CS r ett lagspel s att tillta fulla teams mot randoms r nog det dummaste jag har sett sen F! kom ver 4%.

Hahahaha, n men p riktigt s beror vl allt p vilka man mter och hur bra dem man rkar f i sitt team r. Har piskat premades hur mnga gnger som helst nr jag har krt ensam med 4 randoms.
Citera
2014-09-05, 07:36
Medlem
siQwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirStalkalot
Kra CS:GO spelare.

Knner du att Valve har behandlat dig orttvist? Har du ppnat mer cases n du kan rkna men nd inte ftt ngot av vrde?

Grt ej, fr hr r jag!

Har under en kort period lagt cirka 2000kr p cases och har idag ett vrde p ungefr 15 dollar med en SCAR-20 | Cyrex som bsta item (ett otroligt vrde p cirka 5-6 dollar).

Believe me, your day can get worse! (P tal om det s har jag tippat hlften av mitt vrde p Reliable mot Lunatik om ngra minuter, tippa snabbt p Lunatik s vinner ni antagligen med tanke p min tur!)

Frgan r ju varfr i helvete man lgger 2000 p ldor?
Citera
2014-09-05, 13:04
Medlem
Citat:
CS har fr lite spelare det r drfr man inte endast kan matcha premades mot premades fr det skulle vara fr lnga ker nr det ska vara samma ranker osv.

I spel som League of Legends fungerar ju detta dock fr det har miljoner spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in