Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-10, 10:31
Medlem
Kwikmans avatar
r det ingen mer n jag som knner stort obehag infr det faktum att om de rd-grna vinner s kommer Mona Sahlin vara Sveriges hgste beslutfattare i fyra r?

Jag mr direkt illa ver denna hemska och obehagliga mardrm, jag oroar mig mer ver detta n det faktum att mitt vikariat snart gr ut och jag inte vet om jag fr frlngt. Om det hade hjlpt s hade jag gjort nstan vad som helst fr att slippa ha Mona som statsminister, hu.

Det sjuka r att ingen som jag pratat med, trots partitillhrighet, vill ha henne p den posten. Och dom som r mest kritiska till henne r Socialdemokrater sjlva. Varfr rstar ni d p S?

Den kvinnan r det vrsta som hnt Sverige sedan Christian Tyrann.
Senast redigerad av Kwikman 2010-06-10 kl. 10:33.
Citera
2010-06-10, 10:35
Bannlyst
Undrar hur lng tid Sverige har kvar..
Citera
2010-06-10, 10:35
Medlem
Ode-Ns avatar
Jag har mardrmmar (ja, p riktigt) om henne. Folk rstar som dom alltid har gjort, och bryr sej inte om vem det r som leder partiet. Har hur mnga folk omkring mej som helst som r sossar, och fr samma svar av alla.
"N men jag har alltid rstat p sossarna, och det har ju funkat bra"
Citera
2010-06-10, 10:40
Medlem
naganof2s avatar
jooo , helt rligt s rs jag till lite nr jag lste topic
Citera
2010-06-10, 10:42
Medlem
[Strange Days]s avatar
Det vnde sig i magen p mig nr jag lste rubriken, och nu knner jag att frukosten r p vg upp.

n vrre blir illamendet nr man tnker p Lars Ohly i nn ministerpost, men det r iofs en annan historia...
Citera
2010-06-10, 10:44
Medlem
goE-s avatar
"Lars Ohly som finansminister".

Lycka till med lunchen Strange Days...
Citera
2010-06-10, 11:05
Medlem
Kahlsons avatar
Jag brjar bli riktigt orolig nu nr underskningarna tyder p att S skulle vinna.

Mona kan dra t fanders.
Citera
2010-06-10, 11:07
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goE-
"Lars Ohly som finansminister".

Lycka till med lunchen Strange Days...

Str grna mer salt i sret!
Citera
2010-06-10, 11:07
Medlem
callas300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlson
Jag brjar bli riktigt orolig nu nr underskningarna tyder p att S skulle vinna.

Mona kan dra t fanders.

Nja, ingen fara nnu, det rcker som sagt med att Mona gr ett uttalande s rasar vljarantalet direkt.

Men visst, lite orolog r man ju, vore katastrof om dom vann nu nr det ntligen brjar g t rtt hll.
Citera
2010-06-10, 11:13
Medlem
svampdamps avatar
Alla verkar glmma bort att det har varit finanskris och skyller allt p alliansen trots att Borg har gjort ett enastende arbete.

Heja Sverige!!
Citera
2010-06-10, 11:13
Medlem
Kesslers avatar
Tnk er att ni har ett ex som ni skulle ha gift er med. Men p brllopsdagen berttar hon att hon legat med din bestman. Ngra dagar senare mrdar hon hela din familj. Men hon blir friad och fr som jobb att sitta och snacka p TV.

Nr ni sitter dr framfr TV:n och hr hennes rst frstr ni hur jag knner nr jag vaknar upp d och d p morgonen och hr TV:n st p, dr man hr Mna snacka.

Massvis med sossar hatar henne tom.
Citera
2010-06-10, 11:16
Medlem
Xunders avatar
Jo, och du r inte ensam om att vara det! Mona vid makten, n det kan ju bara inte vara sant. Tnk om ngon skulle komma fr 10 - 15 r sen och sga att Mona Sahlin har chansen att bli statsminister r 2010. Fy satan vad man skulle skrattat ut den personen, Mona Sahlin liksom?

Tro det eller ej, Mona Sahlin r inte vrst. Vrst r Ohly! Lars Ohly i regeringen... Jsses, Sverige har verkligen en pistol mot tinningen just nu, problemet r bara att chansen r stor att den skjuts av i September!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in