Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-10, 10:21
  #1
Medlem
bernankes avatar
Här fortsätter diskussionerna från Veckans Aktietips!, med större diskussionsfrihet än i den tidigare tråden. Även icke day trading-relaterade diskussioner som tidigare fördes i Day Trader-tråden tas här.

Tråd klistrad.

/mod
__________________
Senast redigerad av bernanke 2010-08-03 kl. 17:48.
Citera
2010-08-03, 17:53
  #2
Medlem
Pendeltågs avatar
Skulle vara intressant att få höra lite åsikter om Botnia Exploration. Ägde en mindre post innan, delvis via utdelningen från Guideline oil, men sålde av dem för ett tag sedan.

Ni som har aktien i er portfölj, delge gärna era åsikter om varför ni innehar aktien.
Citera
2010-08-03, 19:19
  #3
Medlem
Jag är total nybörjare när det gäller aktier överlag, så mina ord ska kanske inte väga så tungt..

Men Botnia Exploration är nog det företag som ger mig mest positiva vibrationer. Dom kommer med goda nyheter i stort sett hela tiden, verkar kunniga och seriösa.

På de flesta forum där Botnia diskuteras är tongångarna också mestadels positiva.

Finns ju en tråd här nånstans där jag också skrivit lite om detta företag

Sen att jag just nu ligger 26% plus i botnia gör ju inte saken sämre...

Jag tror definitivt att botnia är att räkna med, även på sikt. Tror också vi får en spännande höst!
Citera
2010-08-03, 19:39
  #4
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponte
Jag är total nybörjare när det gäller aktier överlag, så mina ord ska kanske inte väga så tungt..

Men Botnia Exploration är nog det företag som ger mig mest positiva vibrationer. Dom kommer med goda nyheter i stort sett hela tiden, verkar kunniga och seriösa.

På de flesta forum där Botnia diskuteras är tongångarna också mestadels positiva.

Finns ju en tråd här nånstans där jag också skrivit lite om detta företag

Sen att jag just nu ligger 26% plus i botnia gör ju inte saken sämre...