Det är för att det inte är etablerade partier. Jag ser inte 2000 röster på Krist Demokraterna, några på Modderaterna, SocialDemmokraterna, Sveriges Demokraterna etc. Gör du?
//ktsch
Folk kanske är bättre på att stava/minnas än du tror?
Om något (etablerat) partis valsedlar inte finns utlagda i vallokalen är det bara att gå till valförrättarna, det är deras uppgift att se till att alla partiers valsedlar är utlagda och att inget valfusk uppstår.
Det är för att det inte är etablerade partier. Jag ser inte 2000 röster på Krist Demokraterna, några på Modderaterna, SocialDemmokraterna, Sveriges Demokraterna etc. Gör du?
//ktsch
Klassiskt liberala partiet är väl ändå ett registrerat parti?
Varit och röstat på SD nu! Blev även en konfrontation med familjen när jag tog valsedeln. Det hoppade också in en "vakt" eller vad det är i diskussionen, pressade mig att välja något annat. Otrevligt!
Trevligare var däremot att SDs valsedlar låg i prydliga högar som dom ska. Dock längst ner i hörnet. Men ändå!
Jag kan tänka mig att folk bakom er kommer rösta SD.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!