Följande har hänt angående AA och onsdagens partaj i Visby:
Först ljuger AA för dörrvakten när hon ska ta sin in på “DJ-battlet”.
- Hänvisade till att jag känner Bodström & kom in på bur (jag känner alltså inte Bodström, plus att han typ inte är här).
Sen börjar AA att fotografera Schlingmann m.fl..
- Å det här är schlingmann. Promise.
Sen en massa skriverier om sin tandborste, Ozz Nujen och att fastlänningar kan fan inte bete sig som folk.
- Och EXAKT var är min tandborste när jag behöver den som bäst?
- Yes!! Fick äntligen berätta för @ozznujen att jag blev 100% kurd på facebook.
- Fastlänningar kan fan inte bete sig som folk.
AA kommer hem sent på natten och beklagar sig över att hon har Tinnitus.
- Tinnitus, ofräscht.
Senare på natten/morgonen skriver AA att en viss sosseskribent har hånglat på dansgolvet med Per Schlingmann.
- En viss sosseskribent tungrullade på dansgolvet med en viss Schlingmann.
Under gårdagen skriver AA att hon vill rikta ett särskilt förlåt till Per Schlingmann då hon inte vet något om att han skulle ha hånglat med någon. Hon säger att hon har spridit ett ”fulrykte”.
- Nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet.
AA publicerar därefter en bild på sig själv med trasiga nätstrumpbyxor och en silverring.
- En spretig ring och nätstrumbyxor.
Några timmar senare påstår hon att hon älskar Israel eftersom det är det enda hon helhjärtat hatar.
- "Israel jag älskar dig, för du är den enda jag helhjärtat hatar" Salomons andra dikt, på temat israel...
För drygt en timme sedan uppger AA att hon har tagit bort tweeten om Schlingmanns hångel eftersom hon ljög och förklarar att hon tagit bort tweeten eftersom hon ljög.
- Jag har tagit bort tweeten om Schlingmanns hångel eftersom jag ljög och nu förklarar jag att jag tog bort tweeten eftersom jag ljög.
Se
http://twitter.com/#!/therealardin
Testas egen slutsats:
AA kan verkligen inte må bra och hon är inte heller vid sina sinnens fulla bruk.