Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2011-07-08, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av espressino

Vissa dagar är bättre än andra, tack Ollenblau!!

Anna Ser som tidigare sagts sliten ut, och kortet från Midsommarafton visar en trött och svullen AA.
För mycket press, stress och alkohol är ingen bra kombination. Det som annars slår en är bristen på stöd för AA. Av alla kamraterna och ryggdunkarna från prata om det kampanjen, finns bara organisatören själv kvar, nämligen Marta Axner! De flesta andra verkar vara på det klara med vart åt det blåser, och håller sig på säkerhetsavstånd för att inte dras med.

AA patetiska twitter från Almedalen andas desperation och isolation. "Vill ingen leka med mig" Nej Anna ingen vill leka med dig, du är aggressiv full i munnen och befinner dig i fritt fall. AA börjar mer och mer likna en politisk självmordsbombare. Ett volontär jobb i Långtbortistan ser nu ut att vara ett lämpligt alternativ.

Välkommen tillbaka, Espressino.

Long time, no seen.

Ser fram emot dina skarpa analyser framgent.

AA borde göra slag i saken och konvertera och flytta till Gaza. Det vore faktiskt ett rättvist straff för denna oberäkneliga kvinna. Lesbianismen får hon nog lägga på hyllan, då man är aningen konservativ där nere i Gaza.
Citera
2011-07-08, 11:22
Medlem
skarlockholmess avatar
therealardin Anna Ardin
Jag har tagit bort tweeten om Schlingmanns hångel eftersom jag ljög och nu förklarar jag att jag tog bort tweeten eftersom jag ljög
1 minute ago
Citera
2011-07-08, 11:25
Medlem
Senaste nytt från SwedenVersusAssange.com

The Investigation
http://www.swedenversusassange.com/Investigation.html

Nu svart på vitt; Ny ville överfalla honom inför världspressen och publiken, trots löften om diskreta förhör. Denna lömska kvinna har varken heder eller integritet. Hennes löften är värda skit.

The analysis should be read in the context of lawyer Björn Hurtig’s witness statement, which explained that assurances that questioning would occur discreetly were voided after police and press attempted to make a broadcast arrest at the talk that Julian Assange had been programmed to attend on 06 October 2010. The analysis is also challenged from a legal standpoint by Peter Kemp’s response.
Senast redigerad av flashback979 2011-07-08 kl. 11:57.
Citera
2011-07-08, 11:25
Medlem
SourTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skarlockholmes
therealardin Anna Ardin
Jag har tagit bort tweeten om Schlingmanns hångel eftersom jag ljög och nu förklarar jag att jag tog bort tweeten eftersom jag ljög
1 minute ago

Fakk vad snabb du är, jag trodde jag skulle vara först med nyheten. Så var det med det. Scchkit också.

OnT : Nu faller ju Ardins trovärdighet snabbare än en FB:are hinner tänka "Tar hon den i tvåan" i en E&S tråd. Det ser mörkt ut för Ardin, men desto ljusare för JA. Kan man använda tweets som något slags bevismaterial i en rättegång? För att underminera hennes trovärdighet till exempel?
Citera
2011-07-08, 11:26
Medlem
Citat:
therealardin Anna Ardin
1 minute ago

Tack! Sanningens ögonblick närmar sig - när ska Ardin erkänna att hon ljög (ett antal gånger) ang JA. Kan detta erkännande ang Schlangen ha betydelse i utlämningsprocessen eller (den sannolika) processen efteråt?
Citera
2011-07-08, 11:34
Medlem
espressinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Välkommen tillbaka, Espressino.

Long time, no seen.

Ser fram emot dina skarpa analyser framgent.

AA borde göra slag i saken och konvertera och flytta till Gaza. Det vore faktiskt ett rättvist straff för denna oberäkneliga kvinna. Lesbianismen får hon nog lägga på hyllan, då man är aningen konservativ där nere i Gaza.

Tack, följer tråden men har väl inte haft så mycket att tillföra då vi mest trampar vatten i väntan på nästa instans i highcourt 12-13 Juli. däremot noterar jag att Anders_e från kampanjen prata om det verkar jobba på AA. Nästa offer eller bara dum.
Citera
2011-07-08, 11:47
Medlem
trenterxs avatar
Citat:
Katrine Kielos tillhör ju det våldtäktsindustriella komplexet.

Per Schlingman och Katrin Kielos har vänslats lite på småtimmarna. So what?

Anna Ardin hoppar på Schlingman och tweetar ut den storyn till hela världen. Skarlockholmes och andra hoppar på Kielos och börjar prata om våldtäktsindustriella komplexet. Ta det lugnt nu. Måla inte fan på väggen.

Det som är mest relevant i hela historien är att Per Schlingmans och Katrin Kielos förtroende för Anna Ardin måste ha rastat till botten. De är väl heligt förbannade på Anna A idag? Och med rätta. Ardins anklagelser mot Assange, när ord kommer att stå mot ord så småningom, kommer väl att ifrågasättas av både Schlingmann och Kielos?

Schlingman tillhör moderattoppen och den moderata toppen har hittills slutit upp bakom Marianne Ny; Reinfelt och Ask har poängterat vikten av att lyssna på ”kvinnornas anklagelser”. Kielos är på uppåtgående inom (s) och det hon säger lyssnar många till.

Ardin har alltså i fyllan och villan lyckats underminera sin egen trovärdighet inom två partier, som båda hittills slutit upp till 100% bakom det sätt på vilket processen mot Assange skötts.
Senast redigerad av trenterx 2011-07-08 kl. 12:01.
Citera
2011-07-08, 11:53
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
therealardin Anna Ardin
1 minute ago
Finns det ingen som umgås i hennes kretsar som kan fråga henne om varför hon ljög?
Svartsjuka? Hämnd? Det vore intressant att få hennes förklaring och inte bara en ursäkt.
Citera
2011-07-08, 11:55
Medlem
trenterxs avatar
Isobel och hennes kompisar fortsätter nålstingen mot Assange. Slå på den som ligger. Sista tweetet (Christoffer Aqurette?) verkar inspirerad av Jan Guillou.

@isobelsverkstadIsobel Hadley-Kamptz
har ni sett denna bild på assange? saknar ord
http://wikileaks.org/static/gfx/ja-cg.jpg

15 hours ago via TweetDeck
replies ↓

Hemmingsson Hemmingsson
@
@isobelsverkstad Gör han "call me"-tecknet?! *Illa berörd*
15 hours ago

skagedal Simon
@
@isobelsverkstad det var väl nån slags parodi på jimmy wales?
15 hours ago

aqurette Christopher Aqurette
@
@isobelsverkstad Slemmig typ.
15 hours ago
Retweeted by kadoff
Senast redigerad av trenterx 2011-07-08 kl. 12:04.
Citera
2011-07-08, 11:58
Medlem
trenterxs avatar
Citat:
therealardin Anna Ardin
1 minute ago

Hon är duktig på att ta bort tweets. Och på att ljuga.
Citera
2011-07-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenterx
Hon är duktig på att ta bort tweets. Och på att ljuga.

Nu är AA så allmänt misstrodd, hon har stämplats som lögnare, falskanmälare och bevisförstörare, vad händer om hon fortsätter ljuga i ett korsförhör?
Citera
2011-07-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Finns det ingen som umgås i hennes kretsar som kan fråga henne om varför hon ljög?
Svartsjuka? Hämnd? Det vore intressant att få hennes förklaring och inte bara en ursäkt.

Ja, det vore väldigt intressant att få veta. Min egen teori är att AA har sett något, blivit svartsjuk och haspat ur sig det på Twitter i fyllan och villan. Sen när hon har nyktrat till så ångrar hon att hon skrev inlägget och ber om förlåtelse. Hennes påstådda lögn tyder på mycket stor omognad för att vara en vuxen kvinna och att hon möjligtvis lider av alkoholism. Hon har också någon slags hybris med ett mycket starkt behov av bekräftelse. Emotionell instabilitet och svårighet att reglera sina känslor. Se mig, hör mig, rör mig - även om jag nu skulle råka ljuga emellanåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in