Om ni läser mellan raderna i HäPM på sidan 61 med DB, är det en intensiv teletrefik mellan DB och AA där hon avrapporterar i olika steg till DB, jag tyder detta som att AA faktiskt hängde med SW på provtagningarna också och var en "stödjande person" till SW, och då faller pusselbiten på plats varför AA/SW valde en sen fredagstid för polisbesöket, Danderyd + SöS bör ha tagit runt 4-6 tim med provtagningar-väntrumstid-transport mellan sjukhusen som ligger på bra avstånd från varandra.
Så jag är ganska övertygat att SW kom in tidigt fredag morgon - mötte upp AA på centralen och körde sen Danderyd - Sös - Klara, och i denna soppa pågick telefonförhandlingar mellan JA /SW medan AA/DB hade vid sidan om kontakt.
Alltså satt också AA så till att hon var den första att veta att JA blev lyst, för SW satt inlåst i ett förhörsrum med IK till c:a 18:10 om jag minns rätt - förhöret påbörjades 16:20 och ryktet säger 16:30-16:45 som lystiden.... Frågan är vem AA ringde mer än DB från Klara och läckte om rikslarmet.
Edit-1: Då borde det väl också vara ganska naturligt att det finns 2 s.k rättsintyg, att även AA lät göra ett s.k rapekit+HIV-test för att "stödja" SW, det kan vara detta som vi har missat och som ev är MN:s så kallade "trumfkort".....
Edit-2: Ardin:s senaste arbetsgivare ser ut att ha tröttnat dom med, nu har hon blivit refuserad och fått känna av det verkliga frilanslivet.....
therealardin Anna Ardin
Om en tidning ber dig skriva på ett tema & sen ändrar sig vid leverans, visst borde man få betalt ändå, eller?
20 hours ago
Smart Anna, din arbetsgivare lär läsa detta inlägg så småningom, hur länge tror du du får skriva när du twittrar publikt om dina refuseringar. (sätter en femma att detta blir raderat innan lördag).