Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2011-07-28, 19:39
Bannlyst
Om ni läser mellan raderna i HäPM på sidan 61 med DB, är det en intensiv teletrefik mellan DB och AA där hon avrapporterar i olika steg till DB, jag tyder detta som att AA faktiskt hängde med SW på provtagningarna också och var en "stödjande person" till SW, och då faller pusselbiten på plats varför AA/SW valde en sen fredagstid för polisbesöket, Danderyd + SöS bör ha tagit runt 4-6 tim med provtagningar-väntrumstid-transport mellan sjukhusen som ligger på bra avstånd från varandra.

Så jag är ganska övertygat att SW kom in tidigt fredag morgon - mötte upp AA på centralen och körde sen Danderyd - Sös - Klara, och i denna soppa pågick telefonförhandlingar mellan JA /SW medan AA/DB hade vid sidan om kontakt.

Alltså satt också AA så till att hon var den första att veta att JA blev lyst, för SW satt inlåst i ett förhörsrum med IK till c:a 18:10 om jag minns rätt - förhöret påbörjades 16:20 och ryktet säger 16:30-16:45 som lystiden.... Frågan är vem AA ringde mer än DB från Klara och läckte om rikslarmet.

Edit-1: Då borde det väl också vara ganska naturligt att det finns 2 s.k rättsintyg, att även AA lät göra ett s.k rapekit+HIV-test för att "stödja" SW, det kan vara detta som vi har missat och som ev är MN:s så kallade "trumfkort".....

Edit-2: Ardin:s senaste arbetsgivare ser ut att ha tröttnat dom med, nu har hon blivit refuserad och fått känna av det verkliga frilanslivet.....

therealardin Anna Ardin
Om en tidning ber dig skriva på ett tema & sen ändrar sig vid leverans, visst borde man få betalt ändå, eller?
20 hours ago

Smart Anna, din arbetsgivare lär läsa detta inlägg så småningom, hur länge tror du du får skriva när du twittrar publikt om dina refuseringar. (sätter en femma att detta blir raderat innan lördag).
Senast redigerad av stuxnet 2011-07-28 kl. 20:10.
Citera
2011-07-28, 20:07
Medlem
longbow4ys avatar
Stödbevisning som CB kallar det.

Efter Säpodomen är "frozen pelvis" diagnostik iskall. Frozen.

Tack SÄPO. Är det detta som är motsatsen till collateral damage?
Citera
2011-07-28, 20:30
Medlem
Tjänstgöringsschemat för Våldtäktsmottagningen är offentlig handling. Den som inte behöver/önskar vara anonym kan begära ut den (men lär stöta på en mycket utdragen process).
Citera
2011-07-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuxnet
Om ni läser mellan raderna i HäPM på sidan 61 med DB, är det en intensiv teletrefik mellan DB och AA där hon avrapporterar i olika steg till DB, jag tyder detta som att AA faktiskt hängde med SW på provtagningarna också och var en "stödjande person" till SW, och då faller pusselbiten på plats varför AA/SW valde en sen fredagstid för polisbesöket, Danderyd + SöS bör ha tagit runt 4-6 tim med provtagningar-väntrumstid-transport mellan sjukhusen som ligger på bra avstånd från varandra.

Så jag är ganska övertygat att SW kom in tidigt fredag morgon - mötte upp AA på centralen och körde sen Danderyd - Sös - Klara, och i denna soppa pågick telefonförhandlingar mellan JA /SW medan AA/DB hade vid sidan om kontakt.

Alltså satt också AA så till att hon var den första att veta att JA blev lyst, för SW satt inlåst i ett förhörsrum med IK till c:a 18:10 om jag minns rätt - förhöret påbörjades 16:20 och ryktet säger 16:30-16:45 som lystiden.... Frågan är vem AA ringde mer än DB från Klara och läckte om rikslarmet.

Edit-1: Då borde det väl också vara ganska naturligt att det finns 2 s.k rättsintyg, att även AA lät göra ett s.k rapekit+HIV-test för att "stödja" SW, det kan vara detta som vi har missat och som ev är MN:s så kallade "trumfkort".....

Redan när SW kommer till gynakuten på Danderyd, bör hon ha uppgivit att hon blivit våldtagen ( eller sagt att hon misstänkte att hon blivit våldtagen). Det är rimligen skälet till att hon skickas vidare till SÖS.

Om hon inte hade uppgivit någon misstanke om våldtäkt, hade all hantering kunnat ske på Danderyd. Provtagning på gynakuten, eventuell bromsmedicinering likaså ( vilket iofs aldrig skulle ha getts om man följt reglerna ) då Danderyd har en infektionsklinik.

Slutsatsen blir att SW redan då hon kommer till Danderyd, på något sätt anser att hon blivit våldtagen. Om hon sen tidigare eller senare under veckan haft en annan åsikt beroende på dagsform, är möjligt.
Citera
2011-07-28, 20:44
Medlem
skarlockholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenblau
Tjänstgöringsschemat för Våldtäktsmottagningen är offentlig handling. Den som inte behöver/önskar vara anonym kan begära ut den (men lär stöta på en mycket utdragen process).

Bättre att skicka dit en kvinna som uppger att hon blivit våldtagen och ser vad hon får med sig för intyg.

Gunter Wallraff, han ar en j*vel på att klä ut sig...
Citera
2011-07-28, 21:20
Medlem
skarlockholmess avatar
Anna Ardin brukar Twittra med @Dodsmaskinen.

Den här feministen, vänsterpartisten mm, Simon Fors, som vill döda Per Gudmundsson och vill skjuta alla moderater, brukar också Twittra med @Dodsmaskinen. Om någon har lust att rota lite på Twitter efter Annas eventuella koppling?

http://politisktinkorrekt.info/2011/...-annat-an-bly/

http://politisktinkorrekt.info/2011/...moderathatare/
Citera
2011-07-28, 21:53
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skarlockholmes
Anna Ardin brukar Twittra med @Dodsmaskinen.

Den här feministen, vänsterpartisten mm, Simon Fors, som vill döda Per Gudmundsson och vill skjuta alla moderater, brukar också Twittra med @Dodsmaskinen. Om någon har lust att rota lite på Twitter efter Annas eventuella koppling?

http://politisktinkorrekt.info/2011/...-annat-an-bly/

http://politisktinkorrekt.info/2011/...moderathatare/

Ja, kopplingen är rätt uppenbar i den från denna tråd utbrutna
Avslöjandet av den falska gräsrotskampanjen #prataomdet?
https://www.flashback.org/t1433249
där Simon Fors är med många gånger.
Citera
2011-07-28, 22:02
Medlem
skarlockholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Ja, kopplingen är rätt uppenbar i den från denna tråd utbrutna
Avslöjandet av den falska gräsrotskampanjen #prataomdet?
https://www.flashback.org/t1433249
där Simon Fors är med många gånger.

Ahhh... jag var inte med i den tråden. Men visst har Anna Ardin haft en hel del kontakt med honom då? Intressant att han vill döda svenska allianspolitiker.
Citera
2011-07-28, 22:41
Medlem
skarlockholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuxnet
Står klart och tydligt i förhöret med IK - SW att Sofia ger sitt medgivande till inhämtande av ett rättsintyg. Av förhöret ser vi att besöket på Danderyd > SöS bör ha skett tidigast onsdag, senast torsdag eftersom förhöret skedde på fredagen.

Det ni inte har räknat på är att det tar tid för provtagningar, så vid förhöret har hon ännu inte kunnat få provsvaren från SöS. Det som däremot är intressant är att "hennes vänner" övertygat henne att det var en våldtäkt, så vid hennes sjukhusbesök var hon alltså redan inställd på detta, med friskrivningen att detta är en bluff iscensatt av Ardin där man då antedaterat SW:s beslut om "att det var våldtäkt".

Detta kan ge möjligheten att SW efter en "övertalning" kom in på fredag morgon och körde Danderyd > SöS före besöket på Klara.

http://www.samtycke.nu/doc/ass/police_sofia.pdf se under rubriken "efteråt".

Kan det finnas ett rättsintyg på Anna Ardin också?
Citera
2011-07-28, 23:00
Medlem
espressinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skarlockholmes
Ahhh... jag var inte med i den tråden. Men visst har Anna Ardin haft en hel del kontakt med honom då? Intressant att han vill döda svenska allianspolitiker.

Citat:
@simonfors
Simon Fors
@elingrelsson Dock att sjukdomen inte är jag. Befinner mig ju betydligt oftare på politiska möten än hos psykiatrin i Gällivare.

Nja riktigt frisk är han nog inte, figurerade som tidigare nämnts ganska frekvent i utkanten av prataomdet kampanjen till stöd för AA.

Delar sin mentala ohälsa med Cissi Wallin också aktiv i tråden.
Citera
2011-07-28, 23:11
Medlem
skarlockholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av espressino
Nja riktigt frisk är han nog inte, figurerade som tidigare nämnts ganska frekvent i utkanten av prataomdet kampanjen till stöd för AA.

Delar sin mentala ohälsa med Cissi Wallin också aktiv i tråden.

Intressant att de här psykiskt sjuka människorna vill komma åt, och till och med döda, de mest produktiva i samhället och ersätta dem i rollerna som VD, chef eller som i Assange fall, superjournalist och aktivist. 1917 again.
Citera
2011-07-29, 00:08
Medlem
cordelias avatar
Jag har nu läst HäPM och stora delar av den här tråden. Jag tycker att tråden var intressant i början med en livlig diskussion och ett "utrymme" och en öppenhet. Fallet är svårt och det finns ju helt klart märkligheter när det gäller vissa personers ageranden. Men grejen är ju den att det kan ju ha skett en våldtäkt iaf. Det är ju inte så att bara sunda människor kan bli våldtagna... Det är ju även så att man kan bli våldtagen efter att man 30 gånger haft frivilligt sex med någon.

Jag har efter mina inlägg fått flera pm från personer som vill diskutera per pm och mail - inte i tråden. Det är synd att det har blivit så sunkigt här tycker jag. Och att så många av er accepterar den hatiska terminologin som vissa använder sig av och som gör i alla fall mig helt matt... Jag vet inte vad jag ska säga om "våldtäktsindustriella... " vad det nu var, orkar inte ens söka i tråden efter det. Jag får inte en enda association i någon riktning av såna uttryck.

Det viktigaste här måste väl vara att försöka reda ut om någon våldtäkt skett? Och som sagt, det finns män man uppfattat som fina människor som våldtar och det finns kvinnor som blir våldtagna som är riktiga "idioter". Det har liksom inte med saken att göra.

Men det enda att göra är väl att starta en alternativ tråd om Assange-fallet antar jag. "För oss som inte är på det klara med vad som hänt - och välkomnar olika åsikter...".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in