Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Som sagt nu tror jag han är skyldig, för ingen människa som är oskyldig anlitar Silbersky så enkelt är det.

Kan ingen berätta det för honom ? .... han är nog den siste som får veta detta ...
Citera
2010-08-24, 17:06
Medlem
aeaeaeaeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Men för bövelen, aeaeaeaea
Sluta upp med dina barnsliga lekar! Har du någon information så fram med den... eller håll tyst. Valet är ditt.
Men att teasa med A utan att säga B, håller inte i långa loppet på Flashback.

Jag förstår att det är dålig stil, så för att ha teasat ber jag om ursäkt. Men jag trodde faktiskt att någon ganska snart efter mig skulle komma fram till samma slutsats (jag tror fortfarande det kommer ske när som helst, det tog som sagt ett par minuter för mig även om jag erkänner att jag hade viss tur som valde att gå på ett spår som kanske inte var helt självklart). Har inget emot att diskutera ämnet som sagt, men jag vill inte vara den som out-ar (eftersom det gör stor skillnad för den som outas att hon blir outad, dessutom är hon, som jag ser det, offer i den här situationen... förövare kanske jag skulle kunna outa).

Finns dessutom viss chans att jag har fel. Men människor raderar inte sina "internetliv" utan anledning, hade personen inte raderat dessa sidor hade jag aldrig trott att jag hade ett bra hum (då kanske jag rentav hade föreslagit henne i tråden, men som sagt, om man raderar sitt internetliv vill man nog inte vara med på internet).
Citera
2010-08-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007

Det intressanta är att hon faktiskt bloggar just nu på ardin.se ..... är hon verkligen sjukskriven då?

På bloggen står det: (Publicerat på uppdrag av Anna.)
Citera
2010-08-24, 17:07
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
här skriver realtid om vem som anmälde JA:

http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...leaks-grundare

Det intressanta är att hon faktiskt bloggar just nu på ardin.se ..... är hon verkligen sjukskriven då?

hahaha .... jag läste "Politiska sekretaren i socialdemokratiska Broderskapsrörelsen" som Politiska sekten socialdemokratiska Broderskapsrörelsen
Något för Försäkringskassan att kolla upp...

Dessutom blev jag förvånad av att att det bara finns en kommentar i hennes blogg om Wikigate. Men den var hysteriskt rolig.

EDIT: Märker dessutom att ett objekt i menyn är borta, fanns det inte tre objekt tidigare? Det som försvunnit är hennes CV?
Senast redigerad av PuncturedBladder 2010-08-24 kl. 17:10.
Citera
2010-08-24, 17:08
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutsnuten
Nån mer än jag som tror AA och T20 kommer inleda ett lesbiskt förhållande relativt snart?

den här tråden har ballat ur i en orgie av sexuella fantasier. kondom på, kondom av, spruta på magen, lesbiska förhållanden, ditt och datt hit och dit. det leder ingen vart.

kan ingen som har facebook nysta mer i förhållandet mellan kusinerna anna ardin och NATO-allierade översten mattias ardin? kan man därigenom få en hint om eventuella gemensamma åsikter? och konstnären, tjej nr 2, borde väl också vara en fb-vän till anna? (har ej fb och kan ej sånt)
Citera
2010-08-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeaeaeaea
Jag förstår att det är dålig stil, så för att ha teasat ber jag om ursäkt. Men jag trodde faktiskt att någon ganska snart efter mig skulle komma fram till samma slutsats (jag tror fortfarande det kommer ske när som helst

Men du säger att hon har raderat sin facebook och hemsida, och allt annat som finns om henne på nätet (försökt). Det gör det oändligt mycket svårare. Vilket spår ska vi gå från tidningarna? vilken tidning? ge oss något!
Citera
2010-08-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Något för Försäkringskassan att kolla upp...

Dessutom blev jag förvånad av att att det bara finns en kommentar i hennes blogg om Wikigate. Men den var hysteriskt rolig.

EDIT: Märker dessutom att ett objekt i menyn är borta, fanns det inte tre objekt tidigare? Det som försvunnit är hennes CV?

Jodå helt rätt det saknas länkar för BLOGG, CV, FOTO, KONTAKT och THESIS

se här

http://replay.waybackmachine.org/200...tp://ardin.se/

antagligen finns där något hon inte vill vi skall se så gräv på bara ....
Citera
2010-08-24, 17:19
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeaeaeaea
Jag förstår att det är dålig stil, så för att ha teasat ber jag om ursäkt. Men jag trodde faktiskt att någon ganska snart efter mig skulle komma fram till samma slutsats (jag tror fortfarande det kommer ske när som helst, det tog som sagt ett par minuter för mig även om jag erkänner att jag hade viss tur som valde att gå på ett spår som kanske inte var helt självklart). Har inget emot att diskutera ämnet som sagt, men jag vill inte vara den som out-ar (eftersom det gör stor skillnad för den som outas att hon blir outad, dessutom är hon, som jag ser det, offer i den här situationen... förövare kanske jag skulle kunna outa).

Finns dessutom viss chans att jag har fel. Men människor raderar inte sina "internetliv" utan anledning, hade personen inte raderat dessa sidor hade jag aldrig trott att jag hade ett bra hum (då kanske jag rentav hade föreslagit henne i tråden, men som sagt, om man raderar sitt internetliv vill man nog inte vara med på internet).

Hmm, du fick mig att "vidga vyerna" lite. Är hon möjligen fotograf/filmare?
Citera
2010-08-24, 17:20
Medlem
Salam.Aleikums avatar
Citat:
Som sagt nu tror jag han är skyldig, för ingen människa som är oskyldig anlitar Silbersky så enkelt är det.

Är väl skrivet i stjärnorna, begär man Silbersky så är man nästan alltid skyldig, annars skulle det ju räcka med vilken hobby jurist som helst, så nu får man nog överväga vad som egentligen hänt.

Vad gäller Anna så kommer hon få tids nog, "what goes around comes around", kanske en trevlig hacker nånstans på nätet som gör sin plikt, vad vet jag?!
Citera
2010-08-24, 17:23
Medlem
Anna Ardins tidigare hemsida hade en url på det här viset:

http://user.it.uu.se/~mattiasw/annaardin

Är det hennes tidigare pojkvän kanske? KAN det vara Mattias Wiggberg som är hennes facebook vän ?
Citera
2010-08-24, 17:24
Medlem
Salam.Aleikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Hmm, du fick mig att "vidga vyerna" lite. Är hon möjligen fotograf/filmare?

Står så här på hennes sida:
Citat:
Anna Ardin…
…är statsvetare, kommunikatör, entreprenör och frilansskribent med särskilda kunskaper inom jämlikhetsfrågor, feminism, Latinamerika och presskontakter.
För närvarande arbetar jag halvtid som utredare på Sveriges Förenade Studentkårer och ansvarar där för mångfaldsfrågor, studenters ekonomi och studentinflytande. Jag är även forskningsassistent på halvtid på Institutet för Bostads och Urbanforskning vid Uppsala universitet och är anställd av Doktorandnämnden vid Uppsala studentkår som projektledare för Doktorand -08 med bland annat en konferens om doktorander och sexuella trakasserier i mars.
För övrigt sitter jag i Broderskapsrörelsens förbundsstyrelse och delar det internationella ansvaret med Ulf Bjereld, lär jag mig att driva mitt företag (har f-skattsedel som frilansjournalist och konsult inom marknadsföring och projektledning), skriver en bok om den Kubanska oppositionen, bor med sambo och uppstoppad katt i Uppsala och läser etnologi C i lågintensiv takt.

Intressant att hon har "sambo", och denna lilla fadäs med Julian
Senast redigerad av Salam.Aleikum 2010-08-24 kl. 17:27.
Citera
2010-08-24, 17:25
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Det vet inte Assange. Lika litet som han visste att man inte ska beblanda sig med de galna broderskaparna och deras sekreterare AA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in