Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Men för bövelen,
aeaeaeaea
Sluta upp med dina barnsliga lekar! Har du någon information så fram med den... eller håll tyst. Valet är ditt.
Men att teasa med A utan att säga B, håller inte i långa loppet på Flashback.
Jag förstår att det är dålig stil, så för att ha teasat ber jag om ursäkt. Men jag trodde faktiskt att någon ganska snart efter mig skulle komma fram till samma slutsats (jag tror fortfarande det kommer ske när som helst, det tog som sagt ett par minuter för mig även om jag erkänner att jag hade viss tur som valde att gå på ett spår som kanske inte var helt självklart). Har inget emot att diskutera ämnet som sagt, men jag vill inte vara den som out-ar (eftersom det gör stor skillnad för den som outas att hon blir outad, dessutom är hon, som jag ser det, offer i den här situationen... förövare kanske jag skulle kunna outa).
Finns dessutom viss chans att jag har fel. Men människor raderar inte sina "internetliv" utan anledning, hade personen inte raderat dessa sidor hade jag aldrig trott att jag hade ett bra hum (då kanske jag rentav hade föreslagit henne i tråden, men som sagt, om man raderar sitt internetliv vill man nog inte vara med på internet).