Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ett mycket bra inlägg
Just så är det, det finns massor av ställen i Sthlm som erbjuder rubbet på en gång, men va fan, du har sååå rätt

Var ju det jag menade med lite sarkasm

Det är ju hela konceptet som är det härliga med massagen
Citera
2012-12-06, 21:16
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ett mycket bra inlägg
Just så är det, det finns massor av ställen i Sthlm som erbjuder rubbet på en gång, men va fan, du har sååå rätt

Sa han som börjat nästan varenda "recension" med: "full service direkt!"

"Välkommen" tillbaka förresten...
Citera
2012-12-07, 14:26
Medlem
Ja då var det dax igen, GF gör sig påmind och behöver botas. Hittade ett nytt hak på TM, spännande tänkte jag och bokade tid. Blev lite förvånad när jag kom fram och det låg mitt i ett villa område, i hennes privata bostad, kändes så där....men kändes inte OK att vända, på frågan vad önskas, Thai eller olja väljer jag en timme thai, blir erbjuden "byxor och jacka" modell super size, på med det och ner på madrassen. På känd brytning får jag frågan "would you like hald ol soft massage"? Hard svarar jag, tycker bäst om de. Blir lite förvånad över att hon är så försiktig, törs knappt trycka och knåda någonting, känns väldigt nervöst. (Detta är så lång bort från min trogna massös som jag gått hos i minst 5 år, hon ger nog den bästa thaimassage jag någonsin fått, där brukar hon sluta med ett leende och skratt när jag skriker till av smärta "Bla Bla, så skall de va", där avbryter hon mitt i massagen och ger ett HJ för hon tycker att jag är för ofokuserad på massagen..en spännade kvinna som nu är hemma i Thailand och åter i feb) så... den väldigt försiktiga massagen fortsätter timmen ut, inga frågor, och det känns "så där" när vi är klara. Då säger hon plötsligt att "du kanske skulle tagit olja" ,jag fattar ingenting, och kontrar med " Ja vi tar en halvtimme, sagt och gjort. Av med sumo kläderna och upp på brittsen, och en faktiskt riktigt skön oljemassage på rygg och ben, OCH handen ner mellan skinkorna flera gånger, det här börjar likna något.... vändning och samma behandling på framsidan, och.... strykningar över dolmen från roten och uppåt från alla möjliga håll....inget mer... snacka om att man var laddad.... "thank you" säger hon och allt var slut...plågsamt. You are welcome next week säger hon med ett lurigt leende.
Tack tack säger jag och vi skiljs åt...tja så kan det gå. Tre dagar senare på plats igen, kärt återseende och "You want oil" med ett leende "Yes" svarade jag och nu fanns det lite mer mod och självförtoende i massagen, riktigt bra faktiskt, och när vi kommer till framsidan så får man utan fråga en riktigt bra, hårt ömsom lös, snabb och långsam massage av den vitala delen, allt slutar med ett spontant skratt.... Kommer nog att kör här till min ordinarie kommer tillbaka..
Slutet gott allting gott
Citera
2012-12-07, 16:58
Medlem
2 besök igår:
1. Ställe söder om Stockholm där jag fått full service en gång och naken HE en annan. Hon som öppnade verkade lovande, både till utseende och blick, men...jag fick en annan, inte alls lika tilltalande. Men massera kunde hon, mycket behagligt. Hon sa nåt på thailändska om paketet, men ingen antydan till erbjudande om mer (trots lås på dörren och hög musik). Jag hade bestämt mig för att tacka nej till allt utom boom boom, men som sagt, det blev inget överhuvudtaget.
2. Avslappnad men sexuellt otillfredställd körde jag upp till Stockholm och in på säkert ställe. 10 min krafsande på ryggen, sen kommer frågan om body to body. Nja, men boom boom vore kul...inga problem. Av med kläderna och full fart. Riktigt snygg kvinna, drygt 30. Spelade med bra. Dock lite för enkelt, ingen spänning, bara att betala och köra. Ingen massage efteråt, bara duscha och dra iväg.

Återvänder till mitt vanliga ställe, men det var kul med variation.
Citera
2012-12-09, 08:03
Medlem
Finns det inte någon 20 åring, som ger en vääälbehövlig massage
Citera
2012-12-09, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol

Väldigt vad folk är ålders-fixerade!

Måste hon vara född 1992?

Jag brukar inte fråga om åldern, men jag vet en 91:a som är snygg och het i tajta klänningar
Senast redigerad av Mackan09 2012-12-09 kl. 09:18.
Citera
2012-12-09, 14:43
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol

De äldre är bättre både på massage och ev extra tjänster.
Citera
2012-12-10, 10:10
Medlem
Jag måste säga att de äldre damerna är snäppet vassare på att massera, och ger generellt bättre HE. Men de e bra mycket roligare att ha en 20+ på rummet....
Citera
2012-12-10, 10:16
Medlem
Jag har vart iväg på ca 15-20 olika salonger i sthlm, mestadels söder om stan men även i city. Jag kan säga att det inte är så självklart alla gånger med HE. Men återkommer man så är chansen större, skulle säga att om du går på ett nytt ställe så är det väl ca 75% att förfrågan dyker upp. Jag har inte stött på några ladyboys än, men det skulle faktiskt va kul att göra....
Citera
2012-12-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Väldigt vad folk är ålders-fixerade!

Måste hon vara född 1992?

Jag brukar inte fråga om åldern, men jag vet en 91:a som är snygg och het i tajta klänningar

Får rätta mig själv, kollade upp ännu en gång och såg att hon faktiskt är 92:a.
Citera
2012-12-12, 10:11
Medlem
testade ett nytt ställe i gbg , hittade det av en slump men det var jackpot
billigt nya lokaler dusch fanns
bra massage och bra avslutning
mycket trevliga tjejer där också
stort plus på att dom hade egen kundparkering
Citera
2012-12-12, 12:28
Medlem
Slank in en fredags kväll på ett säker kort i Gbg,så stället är populärt fick jag vänta några minuter, får en för mig ny tjej! Blyg , börjar med ryggen å neråt , knappt någon pung snudd alls, vändning kommer, hon massera benen i cirka 15 min!?! Tröttnar å frågar till slut om hon kan hjälpa mig med tält pinnen hon säger ja å jag försöker förhandla pris men hon verkar inte vilja ha pengar ????? Slutar med att hon ger ett bj utan att jag bet om det! Måste säga att jag varit lite överallt, men denna massagen var väldigt udda! Ger henne 300 ändå å tackar för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in