Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-12, 14:38
Medlem
GBG låter som en trevlig stad,
Sicken tur man har som ska börja pendla dit i veckorna efter Jul inom jobbet hehe,
finns nog många härliga ställen där,
Citera
2012-12-12, 23:01
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronston
Slank in en fredags kväll på ett säker kort i Gbg,så stället är populärt fick jag vänta några minuter, får en för mig ny tjej! Blyg , börjar med ryggen å neråt , knappt någon pung snudd alls, vändning kommer, hon massera benen i cirka 15 min!?! Tröttnar å frågar till slut om hon kan hjälpa mig med tält pinnen hon säger ja å jag försöker förhandla pris men hon verkar inte vilja ha pengar ????? Slutar med att hon ger ett bj utan att jag bet om det! Måste säga att jag varit lite överallt, men denna massagen var väldigt udda! Ger henne 300 ändå å tackar för mig
Dit vill ja åka! Tyvärr är jag aldrig i Götet så det får bli att besöka något ställe här i huvudstaden och snällt betala vad det kostar
Citera
2012-12-13, 18:45
Medlem
bipbips avatar
Kan någon förklara vad alla dessa jävla uttryck betyder, HE BJ(blow?) osv?
Citera
2012-12-13, 19:51
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bipbip
Kan någon förklara vad alla dessa jävla uttryck betyder, HE BJ(blow?) osv?

He=happy ending
Bj=blow job
Hj=hand job
Boom boom=samlag
Citera
2012-12-13, 22:36
Medlem
Tjena alla Thaimassemongers!

Carro kastanjett is in the house!

Tar detta lite kort. Masserar kuken samtidigt som jag skriver. Har för tillfället inget uppkört i arslet. Saknaden är stor.

Har precis avslutat ett kundmöte i trakterna kring Upplands Väsby. Åker in mot stan via solna/sundbyberg. Är hungrig och stannar till vid en wokkiosk. Ser ganska elegant ut idag då jag träffat kunder. Kostym och rock. Även om det blir allt svårare försöker jag åtminstone framstå som en normalt fungerande människa. På mötet har jag gjort inövade mekaniska rörelser för att ge intryck av intresse. Mötet gav ingenting och jag är trött, hungrig och frustrerad.

Kör nr 18 med extra kyckling säger jag och ler glatt mot thaitjejen i kassan. Hon ser glad ut och sätter omedelbart igång.
Det är bara denna tjej som jobbar i kiosken. Hon är ca 40 och lite småfin. Fin kropp och fasta mellanstora bröst. Har några slags leggings med en kort kjol utanpå. Som de flesta thai klär hon sig lite slampigt.

Efter ett par minuter är maten klar. Jag glupskar i mig på ett icke hälsosamt snabbt sätt och berömmer henne för den fina välbalanserade kryddningen och kvaliten på kycklingen. Hon frågar mig om jag bor i området och jag ljuger givetvis och säger ja. Hon berättar att hon nyligen tagit över stället och gärna ser fler kunder. Jag ska sprida budskapet om din goda mat säger jag , och ljuger om att jag är ordförande i Sundbybergs största idrottsklubb. Jag säger att jag ska maila alla medlemmar och rekommendera maten. Vi tjattrar på och hon visar ganska tydligt att hon är lite intresserad av mig.
Jag funderar på om jag ska åka därifrån eller satsa på att få knulla henne.

För att leda in samtalet på lite mer spännande saker så berättar jag att jag har en thaimassage inbokad kl 18.00 inne i stan, men känns lite jobbigt åka dit nu säger jag. Hon skrattar och frågar om jag är gift. Nej, svarar jag och frågar hur det står till för egen del. Jag bor ensam säger hon. Jag ser omedelbart att hon ljuger med vem fan bryr sig.

Jag har börjat bli kåt nu och jag tänker att jag ska göra ett försök att få knulla henne inne på woken.
Har du lust att hitta på något med mig ikväll frågar jag. Typ gå och käka något och kanske ta ett par öl eller glas vin. Alla thaitjejer verka gilla vin.Hon tittar på mig och verkar fundera lite. Efter några sekunder skiner hon upp och säger att det skulle vara kul. Precis då kommer det kunder och jag får skrinlägga planen att knulla henne där och nu. Jag reser mig upp och frågar vilken tid jag skall hämta henne. Hon stänger vid 21 och jag säger att jag kommer 21.15. Hon frågar om vi kan svänga förbi henne först så hon kan ta en snabb dusch och byta om. Inga problem givetvis säger jag och kramar henne lite snabbt och försvinner från platsen.

Fortsättning följer snart.
Citera
2012-12-13, 23:26
Medlem
21.15 glider jag upp vid woken med bilen. Hon står utanför, kiosken är stängd och hon är redo att åka. Hon hoppar in och guidar mig till ett hyreshus i hallonbergen. Hon säger att hon bor med sin syster och hennes son och frågar om det är ok att jag väntar på henne i bilen medans hon duschar och byter om. Hon är riktigt charmig och på ett vad kan utläsa strålande humör. Hon kanske inte får komma ut så ofta med tanke på woken och så. Skynda dig säger jag och skrattar lite så där charmigt som bara jag kan.

Efter 30 min är hon klar och hoppar in i bilen. Jag känner doften av parfym och hon är sexigt klädd med svarta byxor och vit skjorta. Nu vart hon plötsligt lite mer än bara småfin. Detta påpekar jag ju givetvis. Vi åker in mot stan. Eftersom jag ljugit och sagt att jag bor i sundbyberg så känns det uteslutet att om allt går enligt plan ta med henne hem till mig. Denna vecka bor min 8 åriga son med mig, och varken han eller min barnvakt skulle nog uppskatta denna typ av nattliga besök. Har föressten knullat barnvakten men det är en annan story. Min plan är att ta in på hotel så vi beger oss därför till baren på Amaranten på kungsholmen.

Ingen av oss verkar vara hungrig så vi beställer in dryck , hon tar ett glas vin och jag dricker öl. Vi tjattrar på om allt möjligt. Hennes svenska är riktigt bra och hon berättar lite stories från wokbranschen och lite om sig själv. Jag är en god lyssnare och undviker att prata så om mig själv. Vi har väldigt trevligt och blir båda så småningom ganska berusade. Då kl nu börjar bli ganska mkt så frågar jag om hon vill att jag ska fixa en taxi åt henne. Jag säger att jag tänkte ta in på hotellet för jag har ändå ett möte i stan nästa morgon, om du vill kan du ju oxå sova över. Hon verkar fundera lite och säger att hon måste öppna woken kl 10 senast. Ok säger jag, jag skjutsar dig dit till kl 10.

Jag går och fixar ett rum som jag betalar med firmakortet, (sug på den du chefen). Vi åker upp i hissen och hon verkar lite spänd. Du, säger hon, jag vill inte gå så fort fram, vi kan väl bara ta det lugnt inatt och träffas ett par ggr till innan det händer något. Javisst säger jag och kramar henne.

Vi pratar vidare i rummet samtidigt som vi dricker ur minibaren. Till slut bestämmer vi oss för att gå och lägga oss. Vi klär av oss och kryper in under täcket. Hon i tshirt och svarta sexiga trosor.
Vi ligger nu under täcket, hon på sidan vänd mot mig, försiktigt smeker jag hennes höft och vi kysser varann. Jag märker på henne att hon är rejält kåt. Så håller vi på ett tag och hon är faktiskt lite blyg. Jag tar henes hand och för den över min nu stenhårda kuk. Hon smeker mig utanpå mina kalsonger.
Nu är jag riktigt kåt och jag frågar rakt uppochner om hon vill att jag knullar henne. Hon säger ja och drar av sig sina trosor och thirt. Jag har inte knullat på ett år säger hon. Nu lägger jag henne på rygg och viker upp hennes ben mot axlarna och börjar slicka hennes fitta, jag fingerknullar henne och slickar clittan. Hon är sjukt våt och stönar. Jag håller på så en lång stund tills hon verkar vara på väg att komma. Jag trycker nu upp henne mot sängens gavel och dubbelviker henne. Jag gnider min kuk mot hennes fitta. Hon ber mig knulla henne. Jag stötar in kuken i botten och börjar knulla henne med ldjupa stötar. Jag ska knulla din kåta fitta säger jag och hon stirrar på mig med en jävligt kåt galen blick. Knulla min fitta säger hon samtidigt som hon nu masserar sin clitta. Jag knullar nu henne stenhårt, nästan våldsamt. Hennes huvud dunkar mot väggen men hon bry sig inte. Det enda hon vill är att komma. Jag råknullar nu hennes fitta, sätter min hand över hennes ansikte, trycker upp henne mot väggen. Jag har märkt att hon blir kåt på dirty talk så jag kör på. Efter ett pars min brutalt knullande masserar hon sin clitta helt maniskt och skriker att hon kommer, jag kommer nu, kommer nu skriker hon. Detta gör mig så kåt att jag sprutar rakt upp i hennes fitta.

Efteråt ligger vi båda helt utslagna och somnar snabbt. Morgonen därpå blev det hotelfrukost och jag skjutsade henne till woken.

Vi kom överens om att ses igen på lördag.

Mvh Carro
Citera
2012-12-14, 08:50
Medlem
7KorpusBrigadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Tjena alla Thaimassemongers!

Carro kastanjett is in the house!

Tar detta lite kort. Masserar kuken samtidigt som jag skriver. Har för tillfället inget uppkört i arslet. Saknaden är stor.

.

Vilken lirare
Citera
2012-12-14, 10:49
Medlem
serotonins avatar
Carro Kallur, du är nog fan en av de roligaste på det här forumet Men är dina inlägg verkligen alltid helt sanningsenliga, eller är det så att du spetsar till dem en aning ibland? Nåväl, keep it up, allt för en bra story!
Citera
2012-12-14, 11:32
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar

Underbar recension, as always!

Sen kan man ju undra vad den hade med Thaimassage att göra, förutom att du var på väg till en? Men om du inte hade postat den här så är vi säkert många som hade missat bra läsning!
Citera
2012-12-14, 11:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Carro Kallur, du är nog fan en av de roligaste på det här forumet Men är dina inlägg verkligen alltid helt sanningsenliga, eller är det så att du spetsar till dem en aning ibland? Nåväl, keep it up, allt för en bra story!
Man ska inte låta sanningen stå i vägen för en bra story

Härlig berättelse Carro. Du borde satsa på att ge ut en handbok i konsten att knulla thaidamer.
Citera
2012-12-16, 13:17
Medlem
Hej
Så var det dags igen att bota gula febern. Denna gången blev en klassiker i göteborgs kretsar. hade med mig eget skydd och fick användning av det med . Lätt att parkera och trevligt med privata rum. Snygga massage tjejer som är lyhörda och ger vad man vill ha.
Citera
2012-12-17, 01:27
Medlem
ironfist07s avatar
På väg norrut slår den till med full kraft, gula febern. Stannar till vid en bankomat i Sollentuna och söker på google efter närmsta massage. En trappa ner i en hyresfastighet, två tjejer som jobbar.
Jag har brottom så det blir en ½ timme olja. Tar medel hård massage. Hon frågar om jag också vill ha massage på framsidan? Självklart! Ljumsk massagen går ända in mot roten och utan handduk så det blir en skön resning. Frågan kommer diskret med 5 fingrar och jag svara med 4 då svarar hon tyst att även tummen måste jobba. Det blir en röding och det var det värt. 250 för massagen. Dit kommer jag tillbax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in