Hade planerat att besöka en specifik thai salong i västerort denna kväll som jag efter tips härifrån skall vara bra. Med GPS i bilen kom jag planenligt fram till stället 19.15, men upptäckte då att det var stängt.
Åkte vidare till ett annat ställe i närheten som jag vet har öppet till kl 20, detta ställe var min enda erfarenhet so far av thai salonger. De har ett stort fönster ut mot gatan och där ser jag först en icke-attraktiv thai plus en svenska man i 50 årsåldern. Detta får mig att vända på klacken och sätta mig i bilen igen.
Vet att det finns ett till ställe i västerort och åker dit, svårt att hitta detta då det ligger i källaren på ett hyreshus. Går in och hon som tar emot är inte så snygg, 40 år kanske, hon har dock en ganska bra hylla (för att vara thai iaf). Jag börjar staka ur mig diverse meningar medan jag febrilt:
1. försöker få en aning om det finns fler thai tjejer i salongen eller om hon är den enda,
2. Försöker besluta om hon "duger eller icke.
Tidsbristen gör att att tar en oljemassage. Salongen är ganska stor, typ med pentry, tvättmaskin, soffa med TV o dator.
hon guidar in mig i ett rum som har en brits och en madrass på golvet, verkar som att de bara tar en kund åt gången? Hon går ut o jag klär av mig näck. Madrassen har en ihopvikt handuk på sig som jag tar o sätter på madrassen o lägger mig med magen neråt. Hon kommer in o börjar massera, ingen handuk över rumpan här inte. fokuserar i stort sett enbart på rumpan och nuddar hela paketet flera gånger.
Jag börjar fundera hur jag ska göra när det är dags att vända då jag inte har någon handuk o inte hon heller. Nåja jag vänder mig o visar familjelyckan när den är som störst
Hon frågar om jag vill ha handuk men jag avböjer. Massagen av framsidan är med smekningar på pung/penis hela tiden. När hon masserar mina armar lägger hon min hand på hennes lår/höft. Sedan lämnar hon min arm vid hennes rumpa när hon masseras mina ben, och hon sa inget när jag började smeka hennes rumpa.
Frågan kommer till slut:
hon: "massera där oxå?" jag
- "om du klär av dig tröjan"
hon skrattar och säger "varför?"
"för att du har fina stora bröst som thai inte brukar ha"
lite småprat om att de kommer från hennes mor etc...
hon fortsätter massera vanligt och frågar igen om den ska masseras.
500kr säger hon varvid jag kontrar med 300 som tas.
Hon börjar, och jag återupptar ämnet om hennes byst och känner på dem. Hon vill dock inte ta av blus. Efter ett tag får jag henne att ta fram hela en bröstet och sedan även det andra. Så hon sitter där o jobbar med mig med brösten hängades ut från hennes blus medan jag leker som bara den med dem. Frågar även om jag får pussa dem, och hon skrattar och avvisar det genom att bara sitta kvar.
Till slut skjuter jag o hon torkar upp o frågar om jag vill duscha vilket jag avböjer. Nu är det konstigt att hon lämnar att jag ska klä på mig utan att torka av mig den olja jag fortfarande jag ha på mig.
På väg ut betalar jag kalaset och hon bjuder på ett glas vatten o ber mig komma tillbaka.
Efter mitt första besök så var jag lite kluven om vad jag tycker om thai salonger, och den känslan har jag fortfarande. Jag tror det måste till en SNYGG thai som masserar om de ska ha kläderna på.
Jag skulle vilja att massösen bara är klädd typ i stringtrosor alt helt näck. Det skulle bli en helt annan upplevelse då.
Eventuellt gör jag nytt försök inom någon dag, men då på annan salong.