Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-26, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Lille vän, om du inte var där och upplevde situationen, eller inte känner till hur det fungerar på dylika massagesalonger, låt då bli att kommentera. Det känns bara bittert och lite avundsjukt.

Jag blir ungefär lika avundsjuk som på Birgit Friggebo när hon sjöng "We shall overcome" i Rinkeby.
Citera
2011-02-26, 18:20
Medlem
Haha, idag har jag varit på thaimassage för första gången. Jag hade läst mycket här innan det bar iväg till huvudstaden och jag hade sorterat ut tre ställen av vilka jag tänkt besöka en. Väl innanför dörren på stället jag till slut bestämt mig för tog en snygg och kurvig tjej emot och frågade vad jag ville ha? En timma oljemassage hade jag tänkt mig och betalade för det. Hon visade in mig till ett bås omgivet av draperier och gick och hämtade varmt vatten och olja. Jag klädde av mig naken och la mig ner på mage på madrassen. Där fanns ingen handduk att lägga över men det brydde jag mig inte om. Det dröjde ytterligare någon minut innan hon kommer tillbaka. Hon börjar med att tvätta mina fötter vilket var väldigt skönt faktiskt. Därefter fortsatte hon med benen och ryggen. Hon gjorde långa smekande rörelser utmed hela ryggen och ner och vände mellan skinkorna. Allting var jätteskönt och jag kunde kontrollera min upphetsning till min egen förtjusning. Efter halvtid sa hon åt mig att vända på mig och så började hon massera benen igen, hela vägen upp till ljumsken och snuddade varje gång vid pungen och kuken, Fortfarande kunde jag kontrollera mig och hålla den förhållandevis slak vilket fick henne att nudda den ännu mer. Hela tiden i ryggläge tittade jag på henne. Hon var väldigt vacker och runt 30 år nånstans. Varje gång våra blickar möttes log hon brett med sitt vackra ansikte. Hon flyttade sig in mellan benen för att kunna massera magen. Hon nuddade givetvis kuken ännu mer så den började växa till sig och till slut frågade hon om hon skulle massera den också. Jag nickade och log varefter jag frågade om hon inte kunde vara naken också. Det hade hon ingenting emot och när hon klätt av sig och stod där naken så var jag riktigt kåt och hård som ett spett. Hon hällde på mer olja och började runka mig samtidigt som mina händer smekte hennes kropp. Efter någon minut så gick det inte hejda utlösningen. Hon tittade på kuken när sperman sprutade ut ocg drog några drag till för att klämma ut det sista. Sen torkade hon av den och fortsatte leka lite med mig. Hon frågade om jag ville komma en gång till. Givetvis svarade jag ja och frågade om hon inte kunde tänka sig en 69:a. Ok, sa hon och grenslade mitt ansikte medan hon hällde mer olja på kuken och började runka den igen med långa drag. Med synen jag hade framför ögonen så kunde jag inte hejda mig utan började slicka hennes fitta som hon verkade tycka om och efter en kort stund kände jag hennes hand leta sig ner bakom pungen och ett finger tryckas in i analen. Där passerades gränsen för vad jag kunde stå emot med egen vilja. Kroppen svarade direkt på denna stimulering genom att fyra av ännu en laddning sperma rakt upp på hennes bröst. Efter detta så låg vi och kramades en liten stund innan vi klädde på oss och hon hämtade kallt vatten till mig. Jag tackade för mig och hon önskade mig välkommen tillbaka.
Min debut på thaimassage har jag inget att klaga på. massagen i sig var väl ingen höjdare men det var avslappnande och skönt ändå. Tjejen får 4+ av mig för utseende, bemötande och för att hon gav mig två sprut varav en med anal stimulans, hon var helt i min smak. Besöket varade i ganska exakt en timma men hela vägen hem i bilen kunde jag känna hennes doft på mina fingrar som befunnit sig i hennes fitta. Mums!
Citera
2011-02-26, 18:56
Medlem
Ja mums sammanfattar besöket utmärkt. Jag kan bara lyfta på hatten och säga grattis. Varför inte ta ett återbesök innan du lämnar stockholm?
Citera
2011-02-26, 21:34
Medlem
Det var bara en dagsvisit i Stockholm idag men jag ska vara gräsänkling ett tag till så det blir fler besök. Orutinerad som jag är på detta så glömde jag fråga vilka tider hon jobbar den kommande veckan. Jobbar de samma tider jämt kanske, eller skift? Nå'n som vet?
Citera
2011-02-26, 22:34
Medlem
Tog du hennes namn? Ring och boka en massage med henne. Jobbar hon inte just då, så frågar du bara.
Citera
2011-02-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Det var bara en dagsvisit i Stockholm idag men jag ska vara gräsänkling ett tag till så det blir fler besök. Orutinerad som jag är på detta så glömde jag fråga vilka tider hon jobbar den kommande veckan. Jobbar de samma tider jämt kanske, eller skift? Nå'n som vet?

Min känsla är att de flesta tjejer jobbar nästan jämnt, dvs så länge salongen har öppet från morgon till kväll. Men om du inte bor i stan så borde du väl utnyttja dina få tillfällen till att testa olika salonger och tjejer?
Citera
2011-02-28, 15:22
Medlem
För några veckor sedan bestämde jag mig för att testa en thaimassage i Köpenhamn, Malmös utbud har jag nästan testat allt.
Kom in i en lokal och ett rum med två sängar. En söt thailändks frågade vad jag ville ha. Kollade genom menyn och bestämde mig för btb med tantra. Har aldrig testat btb tidigare och tror inte det finns att få i skåne.
Klädde av mig och la mig på sängen. Det dröjde ett tag innan thaitjejen kom in igen, undrade om hon hade kläder på sig. Till min glädje såg jga att hon var helt naken.
Massagen var bra med mycket olja och hennes btb var otroligt skön.
tantran var dock sämre, då man kan hitta mycket bättre i malmö.
Givetvis avslutade det hela med en he, som inte var av denna jord. Otroligt skönt!
Citera
2011-02-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwaits
För några veckor sedan bestämde jag mig för att testa en thaimassage i Köpenhamn, Malmös utbud har jag nästan testat allt.
Kom in i en lokal och ett rum med två sängar. En söt thailändks frågade vad jag ville ha. Kollade genom menyn och bestämde mig för btb med tantra. Har aldrig testat btb tidigare och tror inte det finns att få i skåne.
Klädde av mig och la mig på sängen. Det dröjde ett tag innan thaitjejen kom in igen, undrade om hon hade kläder på sig. Till min glädje såg jga att hon var helt naken.
Massagen var bra med mycket olja och hennes btb var otroligt skön.
tantran var dock sämre, då man kan hitta mycket bättre i malmö.
Givetvis avslutade det hela med en he, som inte var av denna jord. Otroligt skönt!

Över 10 år sen sist jag tog mig en Thai i Danmark... Vad gav du nu för ovanstående "behandling"?
Citera
2011-03-01, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Över 10 år sen sist jag tog mig en Thai i Danmark... Vad gav du nu för ovanstående "behandling"?
800dk
Citera
2011-03-02, 21:57
Medlem
Hade planerat att besöka en specifik thai salong i västerort denna kväll som jag efter tips härifrån skall vara bra. Med GPS i bilen kom jag planenligt fram till stället 19.15, men upptäckte då att det var stängt.

Åkte vidare till ett annat ställe i närheten som jag vet har öppet till kl 20, detta ställe var min enda erfarenhet so far av thai salonger. De har ett stort fönster ut mot gatan och där ser jag först en icke-attraktiv thai plus en svenska man i 50 årsåldern. Detta får mig att vända på klacken och sätta mig i bilen igen.

Vet att det finns ett till ställe i västerort och åker dit, svårt att hitta detta då det ligger i källaren på ett hyreshus. Går in och hon som tar emot är inte så snygg, 40 år kanske, hon har dock en ganska bra hylla (för att vara thai iaf). Jag börjar staka ur mig diverse meningar medan jag febrilt:
1. försöker få en aning om det finns fler thai tjejer i salongen eller om hon är den enda,
2. Försöker besluta om hon "duger eller icke.

Tidsbristen gör att att tar en oljemassage. Salongen är ganska stor, typ med pentry, tvättmaskin, soffa med TV o dator.

hon guidar in mig i ett rum som har en brits och en madrass på golvet, verkar som att de bara tar en kund åt gången? Hon går ut o jag klär av mig näck. Madrassen har en ihopvikt handuk på sig som jag tar o sätter på madrassen o lägger mig med magen neråt. Hon kommer in o börjar massera, ingen handuk över rumpan här inte. fokuserar i stort sett enbart på rumpan och nuddar hela paketet flera gånger.

Jag börjar fundera hur jag ska göra när det är dags att vända då jag inte har någon handuk o inte hon heller. Nåja jag vänder mig o visar familjelyckan när den är som störst
Hon frågar om jag vill ha handuk men jag avböjer. Massagen av framsidan är med smekningar på pung/penis hela tiden. När hon masserar mina armar lägger hon min hand på hennes lår/höft. Sedan lämnar hon min arm vid hennes rumpa när hon masseras mina ben, och hon sa inget när jag började smeka hennes rumpa.

Frågan kommer till slut:
hon: "massera där oxå?" jag
- "om du klär av dig tröjan"
hon skrattar och säger "varför?"
"för att du har fina stora bröst som thai inte brukar ha"
lite småprat om att de kommer från hennes mor etc...

hon fortsätter massera vanligt och frågar igen om den ska masseras.
500kr säger hon varvid jag kontrar med 300 som tas.

Hon börjar, och jag återupptar ämnet om hennes byst och känner på dem. Hon vill dock inte ta av blus. Efter ett tag får jag henne att ta fram hela en bröstet och sedan även det andra. Så hon sitter där o jobbar med mig med brösten hängades ut från hennes blus medan jag leker som bara den med dem. Frågar även om jag får pussa dem, och hon skrattar och avvisar det genom att bara sitta kvar.

Till slut skjuter jag o hon torkar upp o frågar om jag vill duscha vilket jag avböjer. Nu är det konstigt att hon lämnar att jag ska klä på mig utan att torka av mig den olja jag fortfarande jag ha på mig.

På väg ut betalar jag kalaset och hon bjuder på ett glas vatten o ber mig komma tillbaka.

Efter mitt första besök så var jag lite kluven om vad jag tycker om thai salonger, och den känslan har jag fortfarande. Jag tror det måste till en SNYGG thai som masserar om de ska ha kläderna på.

Jag skulle vilja att massösen bara är klädd typ i stringtrosor alt helt näck. Det skulle bli en helt annan upplevelse då.

Eventuellt gör jag nytt försök inom någon dag, men då på annan salong.
Citera
2011-03-03, 11:35
Medlem
Mitt första inlägg här, har dock varit läsare länge, hur som helst efter att ha läst om thaimassage här på fb så tänkte jag att jag skulle testa de 3 ställen som finns i min lite mindre stad.

Stället ser proffsigt ut, Mamma-san börjar berätta för mig att de flesta massöserna är på semester hemma i Thailand, fanns bara en tillgänglig lite äldre knubbig dam som får massera mig, väldigt bra mjuk massage men hon håller bra avstånd från mina ädlare delar och inget erbjudande om HE. Hon talar bara dålig engelska.

Även detta väldigt proffsigt ställe, Mamma-san som masserar mig skulle uppskatta henne till c:a 35 års åldern, smal väldigt söt tjej, pratar bra svenska, hon var lite mer närgången gav mig bland annat bra rumpmassage som förra stället inte ens rörde. Men inget erbjudande om HE. Men väldigt bra massage i övrigt men av den lite hårdare varianten.

Lite mer avsides inte fullt så proffsigt ställe, hon som masserar är dock väldigt oattraktiv i c:a 40 års åldern, men hon är glad och pratar för fullt med mig på engelska, väldigt närgången både rumpa och ljumskar och nuddar den lille grabben flera gånger, inget erbjudande men fick känslan att här hade jag nog fått HE om jag bett om det. Men pga hur hon såg ut så var jag inte så sugen.

Återbesök på samma ställe som #2 hoppades på att få massage av samma söta tjej igen, fick dock en annan massös även hon var rätt smal ungefär samma ålder c:a 35 dock inte lika söt. Men nu blir det en märklig upplevelse, i rummet där man får massage är det en madrass på golvet och en massage bänk, men inga skynken mellan så jag antog att dom bara masserade en kund i taget. Men när hon hållit på med mig c:a 5 min så kommer en kund till in och han leds förbi mig (som ligger på madrassen) och till massage bänken bredvid, dom sätter upp en hopfällbar trävägg som är kanske en meter lång och bara skyler halva massagebänken och han och jag kan typ se varandras ben där vi båda får massage samtidigt. Vet inte om det var avundsjuka av att han då fick massage av den sötare tjejen, men jag tyckte det var väldigt olustigt att få sällskap i rummet så att säga när det inte var bättre avdelat. Någon annan som varit med om något liknande?

Är fortfarande HE oskuld, men tänkte jag skulle bege mig till Göteborg vilket är den storstad som ligger närmast och se om det går att få det där vid tillfälle. Men även om man inte får HE så är ju massagen ofta väldigt bra och hur som helst är det väldigt trevligt med en söt thailändska som knådar på ens kropp. Helt klart värt pengarna.
Citera
2011-03-03, 11:50
Medlem
mr-crazy, kan ju bara säga så mycket som att du haft ruggig oflyt med dina massagebesök så här långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in