Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-03, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XGR
Efter mitt första besök så var jag lite kluven om vad jag tycker om thai salonger, och den känslan har jag fortfarande. Jag tror det måste till en SNYGG thai som masserar om de ska ha kläderna på.

Jag skulle vilja att massösen bara är klädd typ i stringtrosor alt helt näck. Det skulle bli en helt annan upplevelse då.

Jag har varit med om att massören inlett massagen iklädd trosor och BH (det var en varm sommardag). Hon var verkligen inte vacker så jag funderade på att be henne klä på sig.
Citera
2011-03-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
mr-crazy, kan ju bara säga så mycket som att du haft ruggig oflyt med dina massagebesök så här långt.

Jo, men skam den som ger sig, man får sig ju bra massage på varje försök iallafall. Tänkte jag även skulle försöka mig på ett återbesök på den första stället när massöserna kommit tillbaka från "semestern", man måste ju ha lite bättre flyt när det är en massös på tillfälligt besök tycker jag än om det är mamma-san som masserar. Förhoppningsvis är dom yngre och trevligare att titta på också
Citera
2011-03-03, 19:58
Medlem
thunders62s avatar
citerar inlägg nr1:

"Välkomna, och glöm inte att ni inte får be om PM i tråden!

Det är heller inte meningen att ni ska ange namn, plats osv. på stället ni var på då detta både skulle kunna ses som reklam men även att det kan leda till att stället stänger igen av "en eller annan" anledning."
Citera
2011-03-03, 23:47
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
7#
Mitt första besök i det dekadenta söderort! Eller är det det? Tja, jag hoppades väl det när jag ringer till dom och kollar om det är ok att komma fast de stänger om 45min. Jo, inga problem!
Blir ett enskilt rum med madrass på golvet. Tjejen ser hyfsat bra ut och pratar lite knagglig engelska. Massagen är helt ok, lite eggande snuddningar som vanligt. Börjar kunna detta nu!
Efter vändningen så är tillståndet som vanligt ganska rejält hårt! Hon masserar vidare, försöker ge mig massage över magen, men kuken är lite i vägen, hon lindar handduken om och försöker tämja ner den åt sidan. Gick sådär kan vi säga.
Frågan om extra kommer och jag undrar vad hon erbjuder. Hon kontrar med att fråga vad jag vill betala, verkar som en del tjejer gör så ibland? Jag har varit intresserad av att testa få BJ och frågar om hon suger av mig för 500. Lite förvånad är jag när hon säger ja direkt, hade kanske räknat med att få betala lite mer. Undrar om hon har ett gummi då jag beslutat att köra säkert. Hon verkar inte förstå det utan böjer sig framåt efter att ha runkat lite snabbt, hejdar henne och fiskar upp ett eget ur jackfickan. Hon sätter igång att suga rätt intensivt medan jag letar in händerna under T-shirten, hon hjälper till att få av allt på överkroppen och jag får massera ett par fina naturliga bröst medan hon står på huk över mig Hon var lite oljig på kroppen, kanske hon kört en BTB innan?
Hon håller på rätt länge och jag tycker ärlig talat inte det var så himla skönt, gummit hjälper ju inte direkt, men kuksugning kanske inte var hennes bästa gren heller Efter en stund så ber jag henne sluta och tar bort gummit och säger åt henne att köra HJ istället. Det gör hon bra, men fan om det går för mig alltså, nej. Börjar bli stressad, alltid gått efter ett par ynka minuter de tidigare gångerna och nu kör denna tjej sig nästan andfådd och tittar på klockan. Efter en snabb paus så lägger hon in överväxeln en sista gång och jag får äntligen "fyra av". Vart en rejäl laddning efter denna intensiva behandling som säkert pågick i MINST 20min. Hon ser otroligt glad och nöjd ut! Lättnad för oss båda
Avtorkning och jag ger henne 600, "cause you worked so hard!". Stort leende från henne och det blir en pratstund i soffan efteråt. Mycket trevlig tjej som ger mig en bamsekram i dörren när jag ska gå!
Betyg 5 för bra massage plus BJ, kostnad 350+600.
Citera
2011-03-04, 00:32
Medlem
8#
Efter en bomkörning ute i Västerort letar jag mig in till city. Här tar en mysig tjej emot och visar in till ett enskilt rum, med bänk! Inget annat ledigt blir svaret när jag undrar om det finns med madrass istället. Ja ja, får gå! Första gången upp på bänken och jag tar av mig allt precis som vanligt. När hon kommer in sliter hon av handduken och börjar olja in, ingen blyghet här inte! Efter endast 5 min massage får jag "prislistan", aldrig vart med om förr heller! Hon är väldigt tydlig med att inget sex erbjuds, inget BJ eller Bom Bom! Men HJ, med eller utan kläder och BTB med HE går att få meddelar hon. Har inte testat BTB och efter en stunds funderande så tar jag det.
Hon tar av sig allt och visar upp en fin kropp, smal med fina naturliga tuttar och en riktigt liten fast fin rumpa! Hon startar med baksidan och gnider sig mot mig överallt, tom i nacken känner jag stubben från hennes mus! Framsidan är ju bättre, då får jag ju smeka och klämma över hela henne medan hon börjar så sakteliga ömsom smeka och runka kuken lite lätt. Mot slutet så står hon på knä framåtlutad över mig, typ 69an och jag har full insyn i fittan och har hennes bröst i fint blickfång guppande ovan min nu sprängkåta kuk Nu tar det inte lång tid innan sprutet kommer! Ser att dom första strålarna träffar hennes bröst innan hon riktigt hinner reagera och "leder av" upp mot min mage istället. Var en mycket trevlig syn kan jag intyga!
Hon torkar av sig och klär på, lite mer vanlig massage efteråt. Massagen i sig var inte så bra, ingen knådning alls att tala om egentligen. BTB var häftigt att prova, men tror inte jag kommer att satsa på det så jätteofta. Kanske nån gång emellanåt om det är en tjej man verkligen tänder på.
Blir en dusch efter detta, för ovanlighetens skull. Brukar föredra att bara bli avtorkad, men nu kändes det som att det verkligen behövdes
Blir ett lite stressat hej då, sitter kunder och väntar. Populärt ställe!
Betyg 4+, kostnad 400+800.

9#
City igen, drop in på mitt favoritställe. Detta blir mitt tredje besök här. Lite ont om tid då jag min vana trogen kommer sent. Hon jag fick bra massage av förra gången tar emot, hör dammsugaren gå längre in i lokalen. Känns som det inte ska bli nåt. Hon med dom fina tuttarna kommer ut och frågar om jag accepterar en halvtimmes massage. Det är ok säger jag. Hon visar in på rummet och tar betalt, tror jag ska få massage av samma tjej som förra gången. Men den yngre kommer in igen och säger att hon skulle dammsuga och att hon tar hand om mig istället. Ok? Jodå, säger jag. Har ju gett mig den på att jag skulle försöka prata av henne kläderna då jag blivit riktigt tänd på hennes hylla förra gången jag var här
Till min förvåning så masserar hon ännu bättre än den äldre! Så otroligt kraftigt! Är i himmelriket, förbannar att jag kom så sent, en halvtimme är ju ingenting när man flyter iväg såhär!
Hon vidrör inga vitala delar under massagen som pågår ca 15-20min på rygg och ben. Ja, lite rumpknådning var det, men det är allt. Första gången jag vänder mig på massage och är helt slak kan jag nog säga. Ingen handduk läggs på när hon börjar med framsidan, ser att hon tittar på kuken och börjar jobba lite runt ljumskarna. Hon petar till kuken med pekfingret och tittar trumpet på mig och säger: "Him sad?" Jag skrattar bara och hon frågar om extra i alla fall. Jag ber henne ta av sig och säger att han blir glad om jag får se dina bröst! Nej, säger hon och håller om sig som om hon är en blyg skolflicka Jag säger 300 och hon säger 400, ja om jag får ta på dig lite då? Hon säger det är ok, men hon tar inte av sig nåt. Hon sätter fart med att olja in och runkar i en skön takt. Allt medan jag fingrar lite på henne och tar på ovandelen av brösten ovanför BHn. Försöker gräva mig ner, men icke! Hon avvisar bestämt och tvingar ner mig på madrassen igen Vad kan jag säga? Jag är otrolig tuttfixerad, så är det bara!
Ny upplevelse, hon stoppar in fingret i anus efter hon hållt på en stund! Det blir ju lite annorlunda känlsa, som jag såhär efteråt inte är helt säker på att jag uppskattade. Ett sprut blir det efter en ganska kort stund. Hon ser riktigt glad ut när jag pumpar fram en rejäl sats över magen!
Sent som det är blir det en snabb avtorkning och betalning. Förstår att dom vill åka hem nu. Blir ett snabbt glas vatten. Ger henne 500 och hoppas på mer avklätt vid nästa besök?
Betyg 4, för supermassage med bra HE, men för kort förstås. Blir en bokad timme nästa gång! Kostnad 250+500.
Citera
2011-03-04, 21:16
Medlem
Idag har jag varit ledig från jobbet och det var tänkt att bli en tur till huvudstaden igen med tidig avgång hemifrån för att hinna med att besöka tre ställen. Hur som helst, när jag väl var i ordning så kände jag helt enkelt inte för att avverka de 25 milen till Stockholm bara för detta. Istället körde jag till thaimassagesalongen som ligger närmast till hands hemifrån, dryga milen bort bara. Där arbetar två kvinnor. Den ena i 40-årsåldern och väldigt alldaglig och den andra i 30-årsåldern och som i mina ögon är en riktig goding. Den äldre var upptagen när jag steg in genom dörren så jag fick den yngre och mycket mer attraktiva kvinnan. Jag beställde en timme fotmassage följt av en timme oljemassage för att riktigt skämma bort mig själv. Jag tyckte jag varit värd det. Det som skiljer detta besöket från mitt tidigare resencerade är att här var det kvalité rakt igenom. En massage utförd av en läckerbit som gör det riktigt bra och lagom hårt och pysslar om ens tår, fingrar, ben, armar m.m är minst lika erotiskt laddat som oljeplasket med HE'n. Idag var det inte i närheten av någon HE men vad tusan, runka kan jag göra själv. Jag har tidigare tyckt att massagen jag fått hos företagsfriskvården varit kanon. Massagen på thaisalongen är mycket bättre än så och dit ska jag gå ofta. Ha det gott!
Citera
2011-03-04, 21:32
Medlem
thunders62s avatar
Efter att ha avverkat ett antal ställen i vinter både i city, söderort och västerort så ligger HE frekvensen fortfarande runt 95 %. HE har givits (jag har aldrig frågat först) i varierande former, kvalitet och pris.

En mindre rolig sak är att efter att ha legat på madrasser i dragiga rum och med ansikten nedborrat i handdukar och kuddar som fan vet vad dom innehåller, drog jag på mig bäde luftrörsinfektion och bronkit. Två antobiotikakurer senare är det ok. Men jag fortsätter nog min paus från salongerna ett tag till Är bra både för hälsan och ekonomin
Citera
2011-03-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Efter att ha avverkat ett antal ställen i vinter både i city, söderort och västerort så ligger HE frekvensen fortfarande runt 95 %. HE har givits (jag har aldrig frågat först) i varierande former, kvalitet och pris.

En mindre rolig sak är att efter att ha legat på madrasser i dragiga rum och med ansikten nedborrat i handdukar och kuddar som fan vet vad dom innehåller, drog jag på mig bäde luftrörsinfektion och bronkit. Två antobiotikakurer senare är det ok. Men jag fortsätter nog min paus från salongerna ett tag till Är bra både för hälsan och ekonomin

Jag brukar alltid lägga huvudet på sidan så man får lite frisk luft medans dom håller på, undantaget om det är en sån bänk med hål för huvudet, men det verkar inte vara så vanligt med thaimassage
Citera
2011-03-05, 00:33
Medlem
Citat:

Kom igen nu! Vi saknar ju dina recensioner! Ta en för laget!!!
Citera
2011-03-05, 18:56
Medlem
Så!

Nu har jag precis kommit tillbaks från 75min oljemassage. Första ggen på ett thaiställe, var redigt taggad efter att ha läst genom hela tråden!! så här gick det...
Stället ligger över stan i Helsingborg. Ringer dit, frågar om det är ledigt, får ett ja, tar en dusch och beger mig bort, tar ut pengar på vägen. Jag börjar bli nervös. kommer in där, ser två kvinnor i 30-40års åldern, inget direkt att hänga i granen, men jag bryr mig föga... är ute efter en massage, en bra sådan! Allt annat är bonus beställer 75min oljemassage, helkropp. 350 kostar det, men ingen fråga om pengar alls, in i rummet. Hon visar mig var jag ska ligga, jag frågar oskyldigt henne "Hur mycket kläder ska jag ha på mig?" "du ka ta avv dig all" okej! tänker jag, börjar bra(?) lägger mig, lägger dasen lite lagom synligt. Hon kommer in, lägger handdukar på kroppen där hon inte ska massera. Hon börjar massera, känner direkt att det känns mycket bra, hon verkar veta vad hon gör! Lite pungsnudd och pillsnudd vid ljumsken, inte mer än så, jag har fått halvhård. Nu på andra sidan draperiet kommer en annan snubbe och får massage, störigt tänker jag, men vafan inget o göra åt saken... massagen går vidare tills det är dags att vända. Vid det här laget har jag inte något annat än helslak banan. Hon täcker upp bra igen, hanterar allt väldigt proffsigt. vid övre delen av låret känns det bra, får lite stånd igen, hon låtsas vid att hon inte ser. när hon sen kör på magen och bröst så är ju handduken nere precis vid dolmen, hon masserar skönt, och jag får stånd, snorren tittar ut från handduken, hon viker in den i handduken igen, och fortsätter som inget, samma sak händer igen, hon gör samma, fullföljer massagen, ingen hint om HE, men lika glad e jag för det, fett skön massage! helnöjd, dricksade 50 spänn, det är väl lagom för en bra massage? så kostnad 400kr, ingen HE.

Ska testa ett annat ställe om nån/några veckor, sen denna igen. så jag återkommer. Är iaf nöjd med min första thailändska oljemassage
Citera
2011-03-07, 11:41
Medlem
Citat:

Kalla och dragiga salonger är det absolut värsta som finns. Då masserar jag hellre mig själv hemma.
Citera
2011-03-07, 19:22
Medlem
#3 - samma ställe som förra gången - innanför tullarna Sthlm.

En tjej med dålig hy tar emot och jag beställer en oljemassage á 350 kr.
Hon börjar med fottvätt och sedan leds jag in till en bänk i eget rum.

Massagen är mycket hård och bra. Liksom förra gången var hon noga med att inte komma åt de ädla delarna och de delar av kroppen som inte masserades för tillfället var täckta av handdukar.

Hon betade av hela ryggen, både nerifrån och upp och även från huvudet och nedåt.
Sedan respektive arm, överarm, underarm samt händerna.
Därefter respektive ben, vaden, foten samt baksida låret. Då och då kvider jag till för att det gör lite ont.
Efter vändning tar hon respektive ben igen samt böjjer dem ganska hårt med sin egen kropp som vikt. Därefter armarna och slutligen magen samt huvudet.

Dock så verkar hon inte ha koll på klockan för massagen tar 1 timme och 40 minuter.
Bara att ligga och njuta. Gav henne 500 och knatade tillbaka till kontoret.

Nästa massage blir dock på något nytt ställe då en eventuell HE lockar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in