Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
För mycket information tycker jag. Hon är inte direkt svår att hitta i den här mijön.
Och?
Citera
2012-03-29, 16:44
Medlem
Carro Caramell här!!

Tror pollen slagit till, känner mig helt färdig. Brukar bli väldigt deppig och trött under pollenperioden.
Då jag är en thaimassemissbrukare av rang måste jag få min dagliga dos. Ringer ett stamhak på hisingen och frågar om jag kan börja till dom komma in snabba på avrunkningar istället för att ligga och lyssna på hennes tugg hela tiden. Säger att jag inte pallar att snacka.

Har inte orkat jobba idag utan glider runt i min bil i sunkiga träningsbyxor sneakers och en mössa lång nerdragen över öronen. Samtidigt som jag styr kosan mot hisingen runkar jag min kuk innanför byxorna. Tomheten lyder förmodligen ur mina ögon och man kan lätt konstatera att jag inte mår bra.

Går in på stället, Hejar och slänger fram de överenskomna 300 kr på bordet. Jag lägger mig på en soffa i lokalen och hon drar ner persiennerna. Jag ber henne runka mig utan olja. Massera min pung säger jag. Så här håller hon på i ca 10 min. Jag ber henne nu fingerknulla mig i arslet. Hon gör detta och jag kommer omg. Jag stönar riktigt jävla högt.

Avlägsnar mig snabbt därifrån.

Hem och sova nu.
Ps: Bra ställe detta om man bara känner för en snabb avrunkning. 300 kr känns ju helt ok. Rekas!

Tack för idag / Carro Caramell
Senast redigerad av carolina kallur 2012-03-29 kl. 16:48.
Citera
2012-03-29, 22:23
Medlem
ja länge sen man skrev något så tänkte berätta om mina 3 senaste besök som var precis så som jag upplever att det är numera mindre fokus på massage och mer eller endast xtra....

1:a Norr om stan befann man sig på kund besök. Har väldigt få erfarenheter om denna sida av sthlm så tänkte va fan testar ett i närheten efter kund besöket.
Kolla in TMG och begav mig ditt. Ganska ordinärt ställe, rum med dörr annars samma std som flesta ställen. Ordinär massage med lite men väldigt lite erotiska inslag. Men frågan kommer och är väl sådär sugen om en med han i full prakt. Döm av min förvåning när hon säger att det är inte jag som gör ut min kompis, alltså hon har masserat men sen är det en av hennes kollegor som ja utför.....
Lite dealande och in kommer en ung snygg tjej..... som dealar lite mer och vips så ligger vi och smeker varandra en skön stund. Nice men lite märklig upplevelse.

2:a City. Fått tips om denna salong efter fråga här i forum. Här var det verkligen på det viset som en annan redan skrivit recension om. Fråga om man varit där, sen fråga om man vill ha lite xtra B2B very very nice...sen ytterligare fråga om man ville ha ännu mer. Massage va liksom inte det viktigaste här.... och damerna som jobba va väl sädår....

3:e varit här tidigare och ganska sunkig place. Men ligger på routen hem från jobbet så va fan hade lite tid att fördriva innan man skulle va hemma. Kommer in och 2 unga snygga pratglada tjejer sitter där. Blev lite förvånad inte alls samma damer som senaste besöken. VIPS låg man och fick skön massage av en ung tjej som va djävlig snygg. Efter ca 15 min fråga hon om det va skönt ..mmm svara man ... viska hon i örat har massa andra sköna behandlingar om du vill. Som vad fråga man lite frågande...massa svara hon ... efter lite dealande så insåg jag och hon att jag ej hade cash nog för hennes priser .. men slutade ändå med en B2B men en grymt snygg tjej ... som sen gav mig hennes priv nr. You call me any time blink blink.....

Ja som sagt 3 senaste besöken ...alla med sin charm och olika upplägg

/Andyman
Senast redigerad av AndyMan 2012-03-29 kl. 22:25.
Citera
2012-03-30, 20:50
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Med tanke på alla pm jag fått med frågor om var stället ligger, och som jag inte svarat på, så är risken för henne försumbar.

vet ej om vad till henne
jag har har varit tyst men har hittat mina ställen som är favo och vissa har flyttat vidare.
nog om det nu!
min sista massge var norr stan
och
vad säga 30 min vänding hon börja ben ,gå upp upp and upp shit tog sorren utan say some! Vad say`? glimp i ögat från henne ,man kan inte say noooo 500 hj say 300 ok more go mmmm and after 10min fråga ,se more mm ok I say b2b ohhhh price 800
JAG TOG THAT!!!
wooow har aldrig kännt någon som kan b2b när nästa lilleman kan go in!
men den hoppa in ca 5min och hon ride
shit shit utan gummie
VAD GÖRA ? DEN VAR REDAN INNE .KOM 6MIN

ok inga pm om hiv och mera nu eller pm

gjort is gjort

Men place var ett välkänt ställe

overandout
Citera
2012-03-30, 22:30
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
QUOTE=s-tälje

Alltså, mannen! Du e ju för jävla skön! Synd att du inte kommenterar i trådarna oftare, alldeles för sällan jag får spricka upp i skratt av ditt sköna sätt att skriva!

Keep it up! Eller borde jag säga; håll it upp... nä, kan inte, bara din stil!
Citera
2012-03-31, 08:25
Medlem
Citat:
Tillåt mig småle eller rent av skratta. Det var det löjligaste jag hört/läst på mycket länge.
För de som vet vem/var det var mitt inlägg ingen nyhet och för de som inte vet, ja de vet inte mer nu heller.

Jag hade en aning om att du var svagbegåvad sedan tidigare, men nu är det bevisat IMHO. Hoppas att dina inlägg varken skadar salongen eller damen i fråga.
Citera
2012-03-31, 08:50
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
QUOTE=s-tälje

Alltså, mannen! Du e ju för jävla skön! Synd att du inte kommenterar i trådarna oftare, alldeles för sällan jag får spricka upp i skratt av ditt sköna sätt att skriva!

Keep it up! Eller borde jag säga; håll it upp... nä, kan inte, bara din stil!

haha ibland kan man
lovar det kommer mera
ska snart pröva ett nytt ställe
Citera
2012-03-31, 10:09
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
haha ibland kan man
lovar det kommer mera
ska snart pröva ett nytt ställe

jag vet man inte fråga om PM men behöver vet om ett nice ställe där massage och kan klippa sig i norr om Stockholm, tipps?
Har inte lust att åka in till stan där det finns

God helg
Citera
2012-03-31, 11:00
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag hade en aning om att du var svagbegåvad sedan tidigare, men nu är det bevisat IMHO. Hoppas att dina inlägg varken skadar salongen eller damen i fråga.

Hoppas också att satsen i ögat inte skadade damen på riktigt!

En negress på thaisalong, dessutom med lapp för ena ögat torde sticka ut än mera!
Citera
2012-03-31, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
[/spoiler]

Hoppas också att satsen i ögat inte skadade damen på riktigt!

En negress på thaisalong, dessutom med lapp för ena ögat torde sticka ut än mera!

Humoristiskt, men ändå onödigt. Hon såg nog att räkna Ljudligs pengar i alla fall
Säkert överpris också eftersom salongsdamerna spottar desperata lågpannor en mil bort
Citera
2012-03-31, 17:37
Medlem
Kör en Filip Hammar och utbrister, Hallå Där!!

Börjar dagen med en stärkande kaffe och smörgås på Cafe Rosa Pantern på Vasagatan. Planen idag är klippning kl 10.00. Kl 12 är jag sedan inbokad på thaimassage i centrala Gtb. Har bokat 2 timmar idag då jag anser att detta ställe har den absolut bästa massagen i stan. Extra finns ju givetis oxå här, precis som det gör på alla andra ställen.

Efter en kort promenad studsar in till min frisör. Jag är på ett strålande humör och idag kör jag med en ledig stil, jeans , sneakers och hoodtröja. Min frisör är i 25 årsåldern och jävligt fin, trevlig dessutom. Jag är stammis hos henne och vi har lärt känna varann så smått. Hon har på sig tajta blåa jeans och en vit skjorta.
Citera
2012-03-31, 18:02
Medlem
Hon ber mig sitta ner i stolen och hon hänger på mig skynket. Hon frågar om jag vill att ska ha klippningen som vanligt, samtidigt som hennes händer masserar mitt hår. Hennes naglar långa och mkt välskötta. Det enda jag kan tänka på är hur det vore att få köra upp kuken i henne. Fan vad sexig hon är.
Hon börjar klippa mig och vi chitchattar, hon berättar att hon var ute med tjejkompisar igår och är ganska bakfull. Normalt är dom 3 st som jobbar i salongen med de är lediga idag. Hon har en till klippning efer mig och sedan skall hon stänga. Hon beklagar sig över alla idioter som försöker stöta på henne och hur patetiska de är när de kör sina raggningsfraser. Jag skrattar och stojjar och gör allt för att verka intresserad. Hon säger att hon säkert kommer vara singel resten av livet då det verkar hopplöst att hitta någon bra kille. Efter ett tag frågar hon vad jag har för planer på för dagen, och jag berättar då att jag ska på thaimassage kl 12.
Ojdå säger hon, vad mysigt, är det sant vad alla säger att dom har massa extratjänster man kan få. Jo det stämmer säger jag, nästan alla ställen ger happy ending.

Nu är hon rejält nyfiken, det märker jag tydligt. Då blyghet inte direkt är ett ledord för mig, bombar jag vidare.
Du kanske skulle prova, kanske även tjejer kan få happy ending säger jag och småskrattar lite.
Ja, det vore ju inte fel att få komma annat än på egen hand säger hon nu.
Blir lite småchockad av att hon är så rakt på sak men rutinerad som jag är finner jag mig snabbt.
Hon spinner vidare och frågar vad det kostar, 400 för en timme och ca 300 för en avrunkning säger jag. Thaitjejerna måste ju dra in bra med pengar säger hon och säger att runka är ju inte så farligt, knulla och suga är ju en annan sak.
Jag skrattar och säger att du kanske får börja en del kunder Happy Ending för att tjäna lite extra.
Ja det skulle jag lätt kunna göra säger hon.

Nu är jag riktigt jävla kåt, min kuk är stenhård. Nu får det bära eller brista tänker jag. Okej säger jag och skrattar , spelar så där lite småblyg som en del tjejer kan finna charmigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in