Carro Caramell här!!
Tror pollen slagit till, känner mig helt färdig. Brukar bli väldigt deppig och trött under pollenperioden.
Då jag är en thaimassemissbrukare av rang måste jag få min dagliga dos. Ringer ett stamhak på hisingen och frågar om jag kan börja till dom komma in snabba på avrunkningar istället för att ligga och lyssna på hennes tugg hela tiden. Säger att jag inte pallar att snacka.
Har inte orkat jobba idag utan glider runt i min bil i sunkiga träningsbyxor sneakers och en mössa lång nerdragen över öronen. Samtidigt som jag styr kosan mot hisingen runkar jag min kuk innanför byxorna. Tomheten lyder förmodligen ur mina ögon och man kan lätt konstatera att jag inte mår bra.
Går in på stället, Hejar och slänger fram de överenskomna 300 kr på bordet. Jag lägger mig på en soffa i lokalen och hon drar ner persiennerna. Jag ber henne runka mig utan olja. Massera min pung säger jag. Så här håller hon på i ca 10 min. Jag ber henne nu fingerknulla mig i arslet. Hon gör detta och jag kommer omg. Jag stönar riktigt jävla högt.
Avlägsnar mig snabbt därifrån.
Hem och sova nu.
Ps: Bra ställe detta om man bara känner för en snabb avrunkning. 300 kr känns ju helt ok. Rekas!
Tack för idag
/ Carro Caramell