Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Du borde fan lavettat kvinnan, vad är det för härskarteknik?

Har aldrig sett på make till tjat. Rädda en kvinna och skicka hem henne.

Ja, en lavett borde hon fan ha för att hon förförde en med så billiga tricks. Själv borde man få en rejäl uppercut för att man är så jävla svag och ideligen hamnar i honungsfällan.
Citera
2017-03-08, 17:42
Medlem
Var för ett par veckor sedan på massage i Borås. En mörkhårig kvinna mellan 30-40. Som har massage hemma. Sökte i lämplig sökmotor för information. Hint Katrineholm.
Sjukt bra seriös massage där tiden hölls och inget överdrivet kladd. Tillgång till dusch både före och efter. Självklart erbjuder hon extra. Vilket även det är värt att.... svensktalande och tydlig vad som erbjuds.
Reser mycket i jobbet och har upplevt lite nu,men det här var bland det bästa. Stockholm brukar leverera men har hittills haft otur i Göteborg.
Citera
2017-03-09, 01:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2
"You don't like me anymore? You angry with me?".
Frågan är ju lite konstigt ställd eftersom jag faktiskt är där igen. Jag undrar hur hon kan tro något sådant, men hon verkat tycka att det var allt för länge sedan jag var där senast. Det är en liten, alldaglig kvinna i 40-årsåldern med sina pros och cons och är ingen direkt skönhet. Däremot ger hon, mot alla odds nuförtiden, en riktigt bra massage och gedigna extratjänster. Dessutom tillhör hon den nästan utdöende skaran med ett behårat underliv vilket uppskattas mycket.

Det är mitt fjärde besök hos henne under en tidsrymd på kanske ett år och det här besöket blir annorlunda. Mycket annorlunda. Allt börjar dock som vanligt med att hon kommer in i rummet med en balja vatten och några trasor. Hon tvättar av rygg och baksidorna på benen med varmt vatten och avslutar med en noggrann avtorkning av fötterna. Det hela är riktigt behagligt. Sedan börjar massagen av ryggen samtidigt som hon beklagar sig för att jag inte har varit där på länge. Hon undrar var jag har varit och om jag går till något annat ställe. Det låter nästan som om hon är svartsjuk och i nästa sekund känner jag hennes hand glida in från sidan och greppa min manlighet. Vad fan är det här tänker jag, men reagerar naturligtvis på stimuli som en sund och frisk man i sina bästa år bör göra. Nanosekunden senare har hon krupit ur sin klänning samtidigt som behå och trosor verkar försvinna spårlöst från hennes kropp. Hon glider runt på min inoljade rygg, biter mig i öronsnibbarna och säger att jag måste komma till salongen en gång i veckan minst. Jag är otroligt upphetsad och vänder mig om med ett bultande stånd.

Hon tungkysser mig, fortsätter att babbla om att jag måste komma oftare och gnider sin kropp emot min. Jag får in en hand mellan hennes ben och känner att hon är plaskvåt vilket gör mig ännu kåtare. Vi fortsätter med grovhånglet några minuter innan jag känner att hon tar ett rejält tag om min påle och fokuserat styr den mot hennes heliga. Har vi förhandlat? Nope! Har vi kondom på? Nope! Jag låter det ske och kan i det läget ta vilka risker som helst känner jag. Sekunden senare känner jag sensationen av att glida in i henne och det är bara förbannat skönt

Efteråt lovar jag naturligtvis att komma dit oftare. Jag är dock tveksam. Inte för att jag inte vill utan för att det inte känns riktigt bekvämt att köra utan och att det troligen inte finns någon återvändo vad gäller användandet av skydd.

Stockholmssalong och naturligtvis blev hon kompenserad för en av de allra bästa extratjänsterna jag har fått.

Tack för en någorlunda detaljerad grafisk skildring av hur det kan gå till en helt vanlig dag på en av Stockholms flera hundra thaisalonger, mina invanda unkna fördomar infriades (tyvärr?) med råge vare denna recension, sen går det givetvis att tolka detta hur man vill
Citera
2017-03-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappgubben
Efter jag nu flyttat till Kalmar, så sökte jag recentioner om bra thaimassage i Kalmar, har nu besökt 5 st i Kalmar och dess närhet, kan konstatera att antingen är Kalmar området i totalt avsaknad av extra service, eller också måste jag vara konstig, som inte funnit ett bra ställe. Allmänt kan jag säga att massagen som jag fått kanske är en 6:a av en skala på 10. tipset är nog Stockholm eller Göteborg om man önskar mer service än bara massage.

Du ger kanske inte rätt signaler till massösen och vissa ställen får man inte frågan om extra förrän man varit där några gånger.

Hj tycker jag man blir erbjuden på 9/10 ställen oavsett var i Sverige man är. Jag reser över hela Sverige i mitt jobb så jag har testat ett gäng salonger från Norrbotten ner till Skåne.
Citera
2017-03-11, 14:15
Medlem
Gbg

Första thaimassagen detta året. Och vilken fantastisk massage på alla möjliga sätt!

Bokade tid hos en salong jag inte vart på innan. Det pirrade ordentligt i magen, så som det ofta gör när ovissheten tar över. "Blir det en bra massage, så blir jag nöjd oavsett hur det hela slutar." tänkte jag för mig själv.

Gick in i salongen och såg en riktigt fin kvinna, åldern uppskattar jag till 35+-5. Det är svårt med thailändskor.

Iallafall. Får ett glatt leende och frågan om jag vill ha massage. Absolut svarar jag. Hon visar in mig i ett rum och ber mig ta av mig kläderna. Gör som hon säger och lägger handduken över rumpan. Och kommer in och frågar om hård eller mjuk massage. Jag säger att jag vill ha det så hårt som möjligt eftersom mina axlar värker från jobbet. Hon ger mig den absolut bästa massagen någonsin, lagom olja, med ordentligt tryck på axlarna och jag mer eller mindre blir misshandlad (på ett bra sätt)
Efter att hon är klar med axlarna säger jag att jag gärna tar "medium" resten av kroppen då den inte är slut på övriga ställen förutom axlarna. Hon skrattar och säger "för hårt för en stark man som dig?" Skrattar till då det känns bra att någon uppskattar min byggarkropp. Hela tiden är hon ordentligt proffsig och jag är i total harmoni. Det är så här himmeln måste kännas tänker jag.

Sedan kommer vändning och hon trycker till ovanför könshåret åså att kuken blir direkt hård. Och det var ingen som helst teasing under massagen när jag låg på mage så tänkte att det inte blir extra men jag nöjde mig med tanke på den bästa massagen någonsin
Hon skrattar när hon ser att kuken växer under handduken och frågar om jag tycker det är varmt inne i lokalen. Javisst är det varmt svarar jag och hon tar av handduken och börjar runka av mig samtidigt som han smeker anus. Frågar vad jag vill ha och vi kommer överens om Blowjob då fs var uteslutet för att det var mensveckan

Sedan trollar hon fram en kondom från bhn och börjar suga som att morgondagen inte existerade. Varierar takten och gör något med tungan samtidigt så det känns helt underbart. Smeker pung och spottar på kuken. En riktigt porr-avsugning så att säga. Tar inte lång stund innan jag kommer. Kan vart den bästa orgasmen i mitt liv, och det med en kondom på! Tänkte bara på hur det skulle känts utan...
Efteråt fortsätter massagen och jag berömmer henne och hon skiner upp och säger att männen sällan uppskattar en bra massage (vilket jag absolut inte köper men men var nog bara snack)
När massagen är slut betalar jag för servicen och ger henne en hundring extra för det fantastiska jobbet. Hon blir jätteglad och tar tag i kuken och säger "nästa gång du komma ska vi båda njuta." På så där härlig thailändsk dialekt.

Återbesök? Absolut.
Allt var 10/10
Citera
2017-03-12, 11:07
Medlem
Hej

Fyllde år nyligen så jag tänkte skämma bort mig...

Pga ändrade omständigheter när det gäller jobbet så kommer jag aldrig numera iväg i tjänsten till Stockholm (eller någon annan storstad) så har det varit totalt stiltje när det gäller besök på Thaimassageställen som erbjuder HE... går på thaimassage regelbundet men där jag bor erbjuds inget HE (Skaraborg).

I alla fall så tog jag mig i kragen, tog ledigt från jobbet och åkte iväg till en stad i närheten där det finns en salong som erbjuder bubbelbad och massage...

Bokar tid, kommer dit, tas emot av tre tjejer varav den sötaste går med mig till rummet...

klär av mig, duschar och lägger mig på bänken..en kompetent massage tar vid, rätt så mycket tesing men då jag är rätt trögstartad ;-) lägger hon min hand på hennes bröst...Det får önskad effekt och sedan tar en hård förhandling där hennes utgångsbud är helt orimligt för en HJ med henne naken i jacuzzin.

enas om ett pris, hon har en sexig mullig kropp som jag får ta på och smaka på, slickar inte henne men jag pullar och rätt som det är så börjar hon tungkyssas hårdare och hårdare...efter ett tag så känner jag (ser också) kramper runt mitt finger..hon släpper greppet och låter mig glida upp över henne, hon runkar mig och smeker min rövhål och stoppar in ett finger...sprutar mycket och hon fnittrar över detta..

ligger kvar ett tag till, hon kommer in igen och sitter bredvid och smårunkar mig...föreslår att vi ska ses utanför salongen.. grymt sugen på detta men det fungerar inte för mig...
Senast redigerad av vetetusan 2017-03-12 kl. 11:26.
Citera
2017-03-12, 13:06
Medlem
Blir färre och färre tillfällen då jag kommer iväg.
Var dock iväg för 2 veckor sedan efter ett tips från en fb broder. Måste först be om ursäkt till alla er där ute som jag har total nobbat denna salong för att de ej ger extra.

Bokar tid och ger utryckligen ett önskemål om att jag vill ha "den" tjejen.
Kommer dit och självklart får jag en annan. Jag hör hur dörren låses bakom mig. Vet exakt hur lokalen ser ut då jag sprang väldigt mycket här förut när det var en annan ägarinna.
När dörren stängdes bakom mig så ringde den förbannade klockan!! Just det. Ni som kommer ihåg min reccension om syrran till den förra ägarinnan vet vad jag pratar om. Ni andra får läsa mina andra recenssionener för att förstå.

Nåväl. Blir vissad till bänken jag ska ligga på. Näckar och en ganska bra massage tar vid. Ingen teasing sker när jag ligger på magen.
10 min in i massagen så knackar det på dörren. In kommer det en kille som "hävdar" han har ont i ryggen.
Han får rummet bredvid. Tyvärr går inte väggen upp i taket utan bara ca 1 meter från taket. Så jag får ligga och lyssna på hans stön i en timme.

Tillbaka till min massage, ber henne att höja musiken för att försöka dränka min grannes stönande.

Vändning och massagen börjar på benen.
Det jag missat att berätta är att när massagen började så frågande hon om jag ville ha en handduk på mig eller ej. Självklart svarade jag att det behövdes inte.

Så ligger nu på rygg och blir masserad i ljumskarna. Självklart står generalen i givakt.
Men ingen teasing än. Vad är detta tänker jag. Och yttligare ett stön hörs från min granne.
Vilken idiot tänker jag.
Magen får sig lite olja och DÅ, DÅ kommer det några diskreta nudd för att övergå i riktig beröring.

Förhandling påbörjas och som vanligt så vill de ha en halv förmögenhet. Priset stannar på standard summan och en otroligt bra hj påbörjas.

Efter detta blir jag erbjuden en dusch vilket jag tackar ja till.
Det sedvanliga vattnet ska drickas och sedan tack och hej.
Kommer att komma tillbaka för att testa "min" tjej senare.
Senast redigerad av Jagbaraa 2017-03-12 kl. 13:37.
Citera
2017-03-13, 09:08
Medlem
Lördag och ett strålande väder. Ger mig ut på en långpromenad med obestämt mål. Tanken på att få en massage finns, men har inte bestämt mig för var någonstans.
Har hamnat en bit utanför centrum när jag ser den välbekanta flaggan. Ett massageställe jag inte besökt tidigare.
En väldigt kort betänketid och jag bestämmer mig för ett besök. Ytterdörren är olåst, så det är bara att kliva in.
En tjej i 30-35 årsåldern kommer ut får ett inre rum ett ger mig en kram. "Vad roligt att du kom". Ett bemötande som nästan får mig att tappa hakan. Iklädd korta jeansshorts och en svart tajt top, ger hon ett mycket gott intryck.

Beställer en timmes oljemassage och blir visad in på en rum med dörr. Klär av mig och lägger mig på sängen. Struntar i handduken. Hon kommer in, och är väldigt mån om att dörren är ordentligt stängd.
Hon bryr sig inte heller om någon handduk och massagen tar sin början. Det märks ganska snabbt att massage är inte hennes starka sida.
Efter tio minuter kommer frågan "BTB och Bom-Bom?" Priset vi kommer överens om är bra för denna service.
Hon klär av sig och blottar en mycket snygg kropp med ovanligt stora bröst för att vara en Thailändska.
Bröst som visar sig vara äkta för min "gentleman" ställer sig i givakt, vilket hon givetvis noterar och ger massage mellan sina bröst, innan hon ger mig en rejäl avsugning.
Skydd kommer fram och det blir åka av både fram och bakifrån innan jag fyrar av.

Lite mysande i varandras armar och hon vill ge mig sitt privata telefonnummer. Frågar om hon brukar dela ut sitt nummer? Hon tittar på mig med sina stora rådjursögon och säger "nej du är den förste jag ger mitt nummer, för jag tycker du verkar snäll och trevlig" Vilket gör mig glad och ger henne en puss på kinden.

Hon erbjuder dusch, vilket jag inte tackar nej till. Får också sällskap i duschen och tvålar gärna in henne. Nåja, åtminstone vissa delar av kroppen på henne, vilket åstadkommer ett fnitter hos henne.
Det återgäldas, så jag har inget att klaga på.

Påklädning och blir erbjuden en kopp thé. Betalar henne och rundar av lite uppåt. Vilket renderar i en rejäl kram och ett stort leende.
Vi skiljs åt genom att jag tackar för god service och hon säger till mig, "du måste ringa mig", och avslutar med en kram.
Får smälta denna upplevelse, för ett återbesök lär det garanterat bli.

Tar mig in mot centrum igen. Vad passar bättre som avslutning på en fin eftermiddag än thaimat och en stor Singha!
Citera
2017-03-14, 09:59
Medlem
Riktigt bra recension. Det är de guldkornen man hoppas hitta därute.

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Lördag och ett strålande väder. Ger mig ut på en långpromenad med obestämt mål. Tanken på att få en massage finns, men har inte bestämt mig för var någonstans.
Har hamnat en bit utanför centrum när jag ser den välbekanta flaggan. Ett massageställe jag inte besökt tidigare.
En väldigt kort betänketid och jag bestämmer mig för ett besök. Ytterdörren är olåst, så det är bara att kliva in.
En tjej i 30-35 årsåldern kommer ut får ett inre rum ett ger mig en kram. "Vad roligt att du kom". Ett bemötande som nästan får mig att tappa hakan. Iklädd korta jeansshorts och en svart tajt top, ger hon ett mycket gott intryck.

Beställer en timmes oljemassage och blir visad in på en rum med dörr. Klär av mig och lägger mig på sängen. Struntar i handduken. Hon kommer in, och är väldigt mån om att dörren är ordentligt stängd.
Hon bryr sig inte heller om någon handduk och massagen tar sin början. Det märks ganska snabbt att massage är inte hennes starka sida.
Efter tio minuter kommer frågan "BTB och Bom-Bom?" Priset vi kommer överens om är bra för denna service.
Hon klär av sig och blottar en mycket snygg kropp med ovanligt stora bröst för att vara en Thailändska.
Bröst som visar sig vara äkta för min "gentleman" ställer sig i givakt, vilket hon givetvis noterar och ger massage mellan sina bröst, innan hon ger mig en rejäl avsugning.
Skydd kommer fram och det blir åka av både fram och bakifrån innan jag fyrar av.

Lite mysande i varandras armar och hon vill ge mig sitt privata telefonnummer. Frågar om hon brukar dela ut sitt nummer? Hon tittar på mig med sina stora rådjursögon och säger "nej du är den förste jag ger mitt nummer, för jag tycker du verkar snäll och trevlig" Vilket gör mig glad och ger henne en puss på kinden.

Hon erbjuder dusch, vilket jag inte tackar nej till. Får också sällskap i duschen och tvålar gärna in henne. Nåja, åtminstone vissa delar av kroppen på henne, vilket åstadkommer ett fnitter hos henne.
Det återgäldas, så jag har inget att klaga på.

Påklädning och blir erbjuden en kopp thé. Betalar henne och rundar av lite uppåt. Vilket renderar i en rejäl kram och ett stort leende.
Vi skiljs åt genom att jag tackar för god service och hon säger till mig, "du måste ringa mig", och avslutar med en kram.
Får smälta denna upplevelse, för ett återbesök lär det garanterat bli.

Tar mig in mot centrum igen. Vad passar bättre som avslutning på en fin eftermiddag än thaimat och en stor Singha!
Citera
2017-03-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drk
Var för ett par veckor sedan på massage i Borås. En mörkhårig kvinna mellan 30-40. Som har massage hemma. Sökte i lämplig sökmotor för information. Hint Katrineholm.
Sjukt bra seriös massage där tiden hölls och inget överdrivet kladd. Tillgång till dusch både före och efter. Självklart erbjuder hon extra. Vilket även det är värt att.... svensktalande och tydlig vad som erbjuds.
Reser mycket i jobbet och har upplevt lite nu,men det här var bland det bästa. Stockholm brukar leverera men har hittills haft otur i Göteborg.

Snacka om att outa...
Citera
2017-03-16, 14:06
Medlem
Slutade tidigt igår och gick till mitt vanliga ställe.

Iaf tog 90 min oljemassage, ägarinnan som vanligt visar in mig i ett rum. Så av med kläderna, på med handduken.
Efter ca 2 minuter kommer hon in och det första hon gör är att kasta bort handduken (brukar hon aldrig göra), massagen är riktigt bra som vanligt, lite småprat och när jag säger att jag ska flytta utomlands så blev det lite annan ton än vanligt, fast åt det positiva hållet
"Så du kommer inte hit mer?"
"Näe, det här sista besöket"
"Då får vi se till att du inte glömmer mig"

Nu blev det mycket teasing, efter ca 15 min blev det vändning.
Då oljade hon in kuken rejält och började runka och efter bara några drag så dök hon ner och började suga.
Helt ok bj, hon sög och runkade tills jag sprutade henne i munnen.
Sen fortsatte massagen ca 30 min till innan hon återigen började olja in kuken men denna gång blev det bara ett långt skönt hj.

Efteråt lite småprat och en kopp te.

Kommer sakna det här stället lite, har varit stammis här några år... jaja, livet går vidare mot det bättre så jag ska inte klaga
Citera
2017-03-16, 18:20
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
Slutade tidigt igår och gick till mitt vanliga ställe.

Iaf tog 90 min oljemassage, ägarinnan som vanligt visar in mig i ett rum. Så av med kläderna, på med handduken.
Efter ca 2 minuter kommer hon in och det första hon gör är att kasta bort handduken (brukar hon aldrig göra), massagen är riktigt bra som vanligt, lite småprat och när jag säger att jag ska flytta utomlands så blev det lite annan ton än vanligt, fast åt det positiva hållet
"Så du kommer inte hit mer?"
"Näe, det här sista besöket"
"Då får vi se till att du inte glömmer mig"

Nu blev det mycket teasing, efter ca 15 min blev det vändning.
Då oljade hon in kuken rejält och började runka och efter bara några drag så dök hon ner och började suga.
Helt ok bj, hon sög och runkade tills jag sprutade henne i munnen.
Sen fortsatte massagen ca 30 min till innan hon återigen började olja in kuken men denna gång blev det bara ett långt skönt hj.

Efteråt lite småprat och en kopp te.

Kommer sakna det här stället lite, har varit stammis här några år... jaja, livet går vidare mot det bättre så jag ska inte klaga
Låter som en mycket trevlig erfarenhet.
Förmodligen finns det något lika kul dit du flyttar

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in