Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-01, 14:08
Medlem
Hade lite dötid i den kungliga hufvudstaden idag och tänkte att en massage är alltid skönt.

Vandrade runt lite på söder och såg en välbekant flagga.
Betalade för 60 min oljemassage.

Söt thailändska 30-års åldern gissar jag på.
Madrass på golvet, så jag näckar och lägger mig.
Efter några minuter kommer hon in, lägger dit handduken och börjar massera, eller ja massera vettefan, mest oljeklet och efter ca 20 min kommer vändningen. Handduken läggs inte tillbaka och sen fortsätter oljekletet ett tag till mestadels på låren.
Kuken är stenhård vid det här laget och hon greppar tag i den och börjar runka den långsamt och förhandlingen börjar.
Smart förhandlingsteknik kan man väl säga.

Blev iaf 600kr för ett bj som inte var det bästa jag fått, men helt klart godkänt.
När det närmade sig slutet så runkade hon den intensivt.

Massage: 1/10
Extra: 7/10

Efter att ha besökt 8 ställen i Sthlm nu så känns det som att massagen har låg prio, allt verkar handla om extra. Eller har jag bara gått till fel ställen?
En bra massage är prio ett för mig, extratjänster är bara bonus.
Citera
2017-03-01, 19:27
Medlem
Gbg. Återvänder till ett ställe och gör mitt andra besök. Det första resulterade i en taskig massage och varken teasing eller extra. Men det jobbar en med ett busigt sug i blicken. Ser riktigt kåt ut och jag ville se vad hon har att erbjuda. När jag lommar in obokad som vanligt så är den enda jag ser mamsan som inte är övergammal alls men kanske inte riktigt min smak. Den kåta syns inte till alls.

Lägger mig på britsen med händerna uppåt. Nåt jag alltid gör om det finns utrymme för massage från huvudändan, alltid kul att se hur dom hanterar det när händerna gnids mot deras lår. I detta fallet så gör hon i princip inget mer än stryker sig mot mig. Flyttar inte på nävarna eller nåt. Genomsnittlig massage helt befriad från teasing och ryggmassagen avslutas med att hon tar en mycket smärtsam promenad på min rygg.

Sen är det vändning. Handduk på som mycket proffesionellt viks åt sidan för massage av framsida ben och ljumskar. Det vrids ben i alla konstiga vinklar och det är ett under att handduken ligger kvar och att hon inte ens lyckas få till ett pungsnudd.

Efter ca 10 minuters benmassage så kryper hon längre upp och sätter sig bredvid mig. Tar tag i mina händer och kör in dom mellan hennes särade lår samtidigt som hon rycker handduken. Jag som legat där och blundat tittar upp och konstaterar att hon sitter i trosor och bh. Hur och när byxor och tröja åkte av vet jag inte. Pillar lite på mojen samtidigt som hon drar en banjo för trehundra spänn. Ganska okänsligt och risigt hj.
Citera
2017-03-01, 22:14
Medlem
Besöker kvinnan med jämna mellanrum, vill inte ha någon annan. Hennes massage är fantastisk och likaså hennes avslut. Fasta små silikonbröst.

Vi känner varandra vid det här laget sedan hon första gången började arbeta i NA-stad.
Det är en dyr hobby och man får passa sig som romantiker att tro att detta är något annat än B2b. Alltid välkommen i tid och otid, är av en stamkund där. Alltid två gånger i månaden med avkopplande 2H massage inkl. bad.

Salongen brukar alltid spela samma melodi vilket är det enda negativa med salongen. Bjuds ofta på frukt eller dessa goda kaffegodisar. Tar en prommis hem.
Senast redigerad av GregerJarl 2017-03-01 kl. 22:22. Anledning: För avslöjande
Citera
2017-03-03, 07:47
Medlem
Har testat flertalet salonger i boråsområdet utan framgång. Trodde turen vände senaste gången. 3:e besöket på samma ställe. Har tidigare fått lite teasing men inget mer av en ca 35 år vardaglig tjej. Denna gång får jag mamasan som är varken yngre eller snyggare. Blir ledd till ett rum längre in i lokalen som jag inte sett tidigare. Dock med skynke. Lägger mig naken på bänken, utan handduk. När hon kommer in lägger hon lite slarvigt en handduk över rumpan. Hon börjar en nästan för hård massage av ryggen. Fortsätter lika hårt med benen. Tänker att nu får jag snart säga till. Så plötsligt tar hon bort handduken och börjar mycket mjukare massera rumpan. Detta är riktigt härligt! Visar detta genom att lyfta rumpan en aning mot henne. Hon börjar nu smeka mellan skinkorna ner i ljumskarna och över roten som nu svullnat ordentligt. Detta är verkligen skönt och upphetsande. Tänker att nu är det ju klart. Men icke. Efter att bearbetat min rumpa ljumskar pung och rot en bra stund ber hon mig vända mig. Hon lägger på handduken och arbetar snabbt över framsidan. Klar!?
Wtf!
Borås verkar hopplöst.
Citera
2017-03-03, 08:00
Medlem
B-types avatar
Besök på ett fd stamhak. Lite dyrare inträde än vad jag brukar välja men jag vet att damerna på detta ställe kan massera.
Ligger nog på mage och blir knådad på ett mycket kompetent sett i närmare trekvart innan vändningen. Noll teasing tyvärr. Framsidan av benen får minimalt med uppmärksamhet innan frågan kommer. Massösen som är en storbystad milf som jobbat på denna salong i minst fem år talar hyfsat bra svenska men hon missförstår ändå när jag vill ha allt med och tror att jag vill ha B2B. Hon är dock så våt och kåt att det inte blir dyrare för det.
Citera
2017-03-03, 10:08
Medlem
"You don't like me anymore? You angry with me?".
Frågan är ju lite konstigt ställd eftersom jag faktiskt är där igen. Jag undrar hur hon kan tro något sådant, men hon verkat tycka att det var allt för länge sedan jag var där senast. Det är en liten, alldaglig kvinna i 40-årsåldern med sina pros och cons och är ingen direkt skönhet. Däremot ger hon, mot alla odds nuförtiden, en riktigt bra massage och gedigna extratjänster. Dessutom tillhör hon den nästan utdöende skaran med ett behårat underliv vilket uppskattas mycket.

Det är mitt fjärde besök hos henne under en tidsrymd på kanske ett år och det här besöket blir annorlunda. Mycket annorlunda. Allt börjar dock som vanligt med att hon kommer in i rummet med en balja vatten och några trasor. Hon tvättar av rygg och baksidorna på benen med varmt vatten och avslutar med en noggrann avtorkning av fötterna. Det hela är riktigt behagligt. Sedan börjar massagen av ryggen samtidigt som hon beklagar sig för att jag inte har varit där på länge. Hon undrar var jag har varit och om jag går till något annat ställe. Det låter nästan som om hon är svartsjuk och i nästa sekund känner jag hennes hand glida in från sidan och greppa min manlighet. Vad fan är det här tänker jag, men reagerar naturligtvis på stimuli som en sund och frisk man i sina bästa år bör göra. Nanosekunden senare har hon krupit ur sin klänning samtidigt som behå och trosor verkar försvinna spårlöst från hennes kropp. Hon glider runt på min inoljade rygg, biter mig i öronsnibbarna och säger att jag måste komma till salongen en gång i veckan minst. Jag är otroligt upphetsad och vänder mig om med ett bultande stånd.

Hon tungkysser mig, fortsätter att babbla om att jag måste komma oftare och gnider sin kropp emot min. Jag får in en hand mellan hennes ben och känner att hon är plaskvåt vilket gör mig ännu kåtare. Vi fortsätter med grovhånglet några minuter innan jag känner att hon tar ett rejält tag om min påle och fokuserat styr den mot hennes heliga. Har vi förhandlat? Nope! Har vi kondom på? Nope! Jag låter det ske och kan i det läget ta vilka risker som helst känner jag. Sekunden senare känner jag sensationen av att glida in i henne och det är bara förbannat skönt.

Efteråt lovar jag naturligtvis att komma dit oftare. Jag är dock tveksam. Inte för att jag inte vill utan för att det inte känns riktigt bekvämt att köra utan och att det troligen inte finns någon återvändo vad gäller användandet av skydd.

Stockholmssalong och naturligtvis blev hon kompenserad för en av de allra bästa extratjänsterna jag har fått.
Senast redigerad av Axeloxelstierna2 2017-03-03 kl. 10:14.
Citera
2017-03-03, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2

Det är mitt fjärde besök hos henne under en tidsrymd på kanske ett år och det här besöket blir

Stockholmssalong och naturligtvis blev hon kompenserad för en av de allra bästa extratjänsterna jag har fått.

Verkar vara en trevlig och kåt tjej du hittat. Håller med dig ang könshår det ska tjejerna ha.
Tyvärr har jag också märkt att det är väldigt sällsynt bland thaimassagetjejerna.
Nästan lika ovanligt som myggor på nyårsafton.
Citera
2017-03-06, 21:13
Medlem
Efter att ha haft ett längre uppehåll så tog jag mig till min favorit terapist. Har haft målet att få mera än hj och äta henne. Efter 10e besöket då jag idag i stort sett fått en utmärkt massage med att på slutet hjälpa henne till en multiple 5x så fick jag hennes telefon nummer. Äntligen ett genombrott
Gula febern kan tämjas men helt fri från den vill jag aldrig bli
Citera
2017-03-07, 11:34
Medlem
Efter jag nu flyttat till Kalmar, så sökte jag recentioner om bra thaimassage i Kalmar, har nu besökt 5 st i Kalmar och dess närhet, kan konstatera att antingen är Kalmar området i totalt avsaknad av extra service, eller också måste jag vara konstig, som inte funnit ett bra ställe. Allmänt kan jag säga att massagen som jag fått kanske är en 6:a av en skala på 10. tipset är nog Stockholm eller Göteborg om man önskar mer service än bara massage.
Citera
2017-03-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2
Frågan är ju lite konstigt ställd eftersom jag faktiskt är där igen. Jag undrar hur hon kan tro något sådant, men hon verkat tycka att det var allt för länge sedan jag var där senast. Det är en liten, alldaglig kvinna i 40-årsåldern med sina pros och cons och är ingen direkt skönhet. Däremot ger hon, mot alla odds nuförtiden, en riktigt bra massage och gedigna extratjänster. Dessutom tillhör hon den nästan utdöende skaran med ett behårat underliv vilket uppskattas mycket.

Det är mitt fjärde besök hos henne under en tidsrymd på kanske ett år och det här besöket blir annorlunda. Mycket annorlunda. Allt börjar dock som vanligt med att hon kommer in i rummet med en balja vatten och några trasor. Hon tvättar av rygg och baksidorna på benen med varmt vatten och avslutar med en noggrann avtorkning av fötterna. Det hela är riktigt behagligt. Sedan börjar massagen av ryggen samtidigt som hon beklagar sig för att jag inte har varit där på länge. Hon undrar var jag har varit och om jag går till något annat ställe. Det låter nästan som om hon är svartsjuk och i nästa sekund känner jag hennes hand glida in från sidan och greppa min manlighet. Vad fan är det här tänker jag, men reagerar naturligtvis på stimuli som en sund och frisk man i sina bästa år bör göra. Nanosekunden senare har hon krupit ur sin klänning samtidigt som behå och trosor verkar försvinna spårlöst från hennes kropp. Hon glider runt på min inoljade rygg, biter mig i öronsnibbarna och säger att jag måste komma till salongen en gång i veckan minst. Jag är otroligt upphetsad och vänder mig om med ett bultande stånd.

Hon tungkysser mig, fortsätter att babbla om att jag måste komma oftare och gnider sin kropp emot min. Jag får in en hand mellan hennes ben och känner att hon är plaskvåt vilket gör mig ännu kåtare. Vi fortsätter med grovhånglet några minuter innan jag känner att hon tar ett rejält tag om min påle och fokuserat styr den mot hennes heliga. Har vi förhandlat? Nope! Har vi kondom på? Nope! Jag låter det ske och kan i det läget ta vilka risker som helst känner jag. Sekunden senare känner jag sensationen av att glida in i henne och det är bara förbannat skönt.

Efteråt lovar jag naturligtvis att komma dit oftare. Jag är dock tveksam. Inte för att jag inte vill utan för att det inte känns riktigt bekvämt att köra utan och att det troligen inte finns någon återvändo vad gäller användandet av skydd.

Du borde fan lavettat kvinnan, vad är det för härskarteknik?

Har aldrig sett på make till tjat. Rädda en kvinna och skicka hem henne.
Citera
2017-03-07, 21:02
Medlem
Jag ska erkänna att jag är en dålig skribent på detta forum, tittar in lite då och då och läser intresserat. Jag är (trots en sambo som ger världens bästa happy ending) en flitig besökare av thaimassage salonger.
Jag har erfarenhet från ca 30 salonger, mest söder om människobyn. Och av dom 30 salonger ca 50 olika massörer... Får man inte någon form av he ska man nog fundera över sitt beteende..
Nu är saken den att jag bestämt mig för att göra ett Sista besök och vill då finna det absoluta guldkornet. Jag vill ha mycket teasing och fullservice... jag har några absoluta favoriter men vill finna den där riktiga 10 poängaren. Vill du dela med dig så delar jag med mig.. Det ska vara runt sthlm, norr, city, söder spelar ingen roll.. Gärna ung men inte barn, ska kunna massera men även fantastisk på det andra.
Citera
2017-03-08, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappgubben
Efter jag nu flyttat till Kalmar, så sökte jag recentioner om bra thaimassage i Kalmar, har nu besökt 5 st i Kalmar och dess närhet, kan konstatera att antingen är Kalmar området i totalt avsaknad av extra service, eller också måste jag vara konstig, som inte funnit ett bra ställe. Allmänt kan jag säga att massagen som jag fått kanske är en 6:a av en skala på 10. tipset är nog Stockholm eller Göteborg om man önskar mer service än bara massage.

Detta är struntprat! Man kan få extra lite överallt. Jag reser runt i mitt arbete och har provat massage lite här och var. Så visst finns det extra service utanför storstäderna.
Även om du läser en recension som har varit lyckad, är det inte för den sakens skull att du får samma service.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in