Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-03, 21:44
Medlem
Lämnade Stockholm idag och hamnde på den lilla salong där jag varit tidigare. Jag skrev om det den gången då jag duschade ihop med tjejen efteråt. Nej jag kommer inte berätta var jag varit utan det här är bara min berättelse om dagen om nu någon är intresserad. Kom in och det satt fyra tjejer på golvet och käkade middag. Fick massage av samma tjej som förra gången. Då hade vi varit helt ensamma i salongen och det slut som sagt tidigare att vi duschade tillsammans.

Det är strikt och det är kalsongerna på som gäller. Massagen börjar och hon skämtar att jag kanske vill ha massage av de tre som sitter där utanför på golvet. De hade inte haft en enda kund på hela dagen. Kanske inte så konstigt med tanke på den värme som var idag. De var nya från Thailand och ville väldigt gärna ha jobb. Jag trodde hon skojade men efter ett tag kom först en in och snart var de andra två efter. Med andra ord där jag låg jag med fyra tjejer runt mig och händerna var över hela kroppen. Jag vet inte om det var bra, kanske lite för mycket av det goda, men det var häftigt.

När jag vände mig om hade jag naturligtvis stånd och kallingarna stod rakt upp. De fnissade förtjust och tittade och pratade thailändska. De tre nya kunde inte ett ord svenska och inte ens engelska. Massagen fortsatte och den var helt okej. När den var färdig kom frågan om duschen. Följer ni med alla dit också frågade jag på skoj.

Hon som hade inlett massagen (hon som jag duschade med förra gången) sa något på thailändska och alla skrattade. Jag gick in i duschen. Lämnade dörren olåst för jag hoppades att hon kanske iallafall kunde komma in... jag hann precis sätta på vattnet när de kom alla fyra och klädde av sig.

De tvålade in mig över hela kroppen utan snoppen. De rörde den aldrig men de fnissade glatt när den stod i givakt.

Ja så har min dag varit. Hur har ni haft det i värmen?
Citera
2010-07-03, 22:33
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Lämnade Stockholm idag och hamnde på den lilla salong där jag varit tidigare. Jag skrev om det den gången då jag duschade ihop med tjejen efteråt. Nej jag kommer inte berätta var jag varit utan det här är bara min berättelse om dagen om nu någon är intresserad. Kom in och det satt fyra tjejer på golvet och käkade middag. Fick massage av samma tjej som förra gången. Då hade vi varit helt ensamma i salongen och det slut som sagt tidigare att vi duschade tillsammans.

Det är strikt och det är kalsongerna på som gäller. Massagen börjar och hon skämtar att jag kanske vill ha massage av de tre som sitter där utanför på golvet. De hade inte haft en enda kund på hela dagen. Kanske inte så konstigt med tanke på den värme som var idag. De var nya från Thailand och ville väldigt gärna ha jobb. Jag trodde hon skojade men efter ett tag kom först en in och snart var de andra två efter. Med andra ord där jag låg jag med fyra tjejer runt mig och händerna var över hela kroppen. Jag vet inte om det var bra, kanske lite för mycket av det goda, men det var häftigt.

När jag vände mig om hade jag naturligtvis stånd och kallingarna stod rakt upp. De fnissade förtjust och tittade och pratade thailändska. De tre nya kunde inte ett ord svenska och inte ens engelska. Massagen fortsatte och den var helt okej. När den var färdig kom frågan om duschen. Följer ni med alla dit också frågade jag på skoj.

Hon som hade inlett massagen (hon som jag duschade med förra gången) sa något på thailändska och alla skrattade. Jag gick in i duschen. Lämnade dörren olåst för jag hoppades att hon kanske iallafall kunde komma in... jag hann precis sätta på vattnet när de kom alla fyra och klädde av sig.

De tvålade in mig över hela kroppen utan snoppen. De rörde den aldrig men de fnissade glatt när den stod i givakt.

min dag har verkligen inte varit lika intressant som din i alla fall. har inte varit på en salong på ett tag alls faktiskt. men om 2 veckor blir det flera besök på salonger i Köpenhamn i alla fall. Har fått flera rekomendationer jag tänker prova på. och där är det ju lagligt att köpa till HE och annat extra. så det blir nog najs tror jag. Givet kommer jag berätta om det när jag kan.
Citera
2010-07-04, 19:37
Medlem
vizionzs avatar
Var på väg hem igår efter fredagens fest. Hoppade av pendeln inne i stan och tog en promenad då det var så skönt väder ute.
Fick en toppenidé, nämligen att leta upp en massagestudio! Det var så längesedan ja fick massage och det kändes verkligen som jag behövde en just då.
Tog fram mobilen och bestämde mig för att gå till närmsta träff jag fick.

Väl där möttes jag av tre tjejer, en var ganska snygg och de andra två var supertrevliga men inte fullt lika snygga.
Kom överens med tjejen vid kassan om oljemassage och blev visad till båset där vi skulle vara, klädde av mig och lade mig tillrätta.
Efter bara nån minut kommer en av tjejerna in och börjar massera mig.
Massagen var helt underbar! Denna kvinnan kan sin massage det kan jag intyga. Inte för hårt och inte för löst, det var helt perfekt för mig lite bakfull som jag var.
Men något jag tänkte på var att både då jag låg på mage och sedan ryggläge så snuddade hon till vid kuken flera gånger, detta stördes jag inte av så klart men självklart fick jag halvstånd o kuken tittade ut lite under handduken, såg hur hon sneglade lite och log medans hon masserade benen.

När hela kroppen var masserad så pekade hon på kuken och viskade "massage", så log hon och såg lite blyg ut.
Jag frågade hur mycket (eftersom jag bara hade tagit ut en 500'ing till massagen och redan betalt 300 för oljemassagen).
Hon visade 5 fingrar, då sa jag att jag tyvärr bara hade två.
Tjejen funderade inte ens en sekund utan sa att det var helt OK!
På tre röda var hon på plats och gav mig det skönase HJ jag nånsin fått! (har aldrig tagit HE på massage tidigare, men hon verkade nästan mer sugen på HJ än jag själv. Jag var egentligen helt nöjd med den underbara massagen.)
Efteråt log hon och torkade mig ren, sedan fick jag ansiktsmassage och ytterligare nackmassage.
Sedan erbjöds jag dusch och kallt vatten att dricka vilket jag gärna tog.

En helt fantastisk upplevelse på detta massageställe, där kommer jag alltid gå för massage i fortsättningen!
Citera
2010-07-05, 18:24
Medlem
pajasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

Det skottläget och du fick inte ens skjuta?!
Citera
2010-07-07, 07:36
Medlem
BlueStars avatar
För ett par veckor sedan var jag på en bland oss sexköpare populär salong i Stockholmsområdet för att få lite oljemassage och förhoppningsvis mer än så. Damen i receptionen som var i 40-årsåldern tog själv hand om mig och anvisade mig till ett ledigt rum efter att jag betalat de 400 kr som oljemassagen kostar. Den här salongen har som tur är enskilda rum vilket känns avsevärt bekvämare och tryggare än på de salonger som bara har bås med draperier emellan, i synnerhet när det är dags för könsorganet att få sitt.

Inne i rummet klär jag av mig och lägger mig naken på mage på madrassen. Kvinnan från receptionen kommer in, låser dörren och undrar om jag vill ha body massage. Ja, visst svarar jag. Det kostar 1000 kr, säger hon. OK, det går jag med på. Hon klär av sig och börjar massera mig med hela sin kropp, även brösten. Hon masserar även apparaten i skrevet med jämna mellanrum för att hålla den på gott humör, mycket trevligt!

När rygg, axlar, och baksidorna av låren är färdigmasserade, vänder jag mig om och hon masserar då framsidorna av låren, armarna, bröstkorgen och emellanåt även kuk och pung, förstås. Helt plötsligt börjar hon suga av mig! Wow - det var oväntat, men inte desto mindre trevligt. Hon frågar om jag vill knulla för 1200 kr och om jag har kondom med mig. Självfallet har gamle BlueStar en kondom i väskan för säkerhets skull, risken/chansen finns ju att sådant här erbjuds på sina håll, det vet jag sedan tidigare, och jag tackar förstås ja.

Jag börjar knulla henne i den gamla hederliga missionären, och kör sedan en stund bakifrån. Rummet är rätt varmt så hon startar fläkten som finns i ena änden av rummet, vilket gör det hela betydligt behagligare. Hon suger mig titt som tätt, med kondom på, emellan påsättningarna, vilket nu börjar slita på kondomen och det tillsatta glidmedlet, så hon går till ett annat rum och hämtar en ny kondom. När min lilla kompis sedan är maximalt erigerad så börjar hon rida mig och efter ett par minuter fyrar jag av en ordentlig dos sädesvätska i kondomen, vilket avslutar hela sejouren. Det kan man kalla en happy ending (även om begreppet officiellt betyder avrunkning.)! Kvinnan säger att det räcker med 1100 kr i stället för de 1200 hon sa först. Kanske har de något inofficiellt paketpris för 1500 kr eller så tyckte hon kanske att jag var så trevlig eller attraktiv, vad vet jag?

Ja, pojkar och flickor, så kan det gå till på en thaimassagesalong om man har tur, men det är dessvärre inte alla som erbjuder allt detta, så det krävs en del sökande innan man hittar rätt.

Till er jag inte haft kontakt med tidigare, och som saknar liknande erfarenheter från Stockholmsområdet: Nej, jag kommer inte tala om i PM vilken salong det här gäller, så det är ingen idé att PM:a mig om det.
Citera
2010-07-08, 18:45
Medlem
Tog skydd från hettan idag hos en av mina favoritsalonger i Stockholm. Härligt med en skön golvfläkt som svalkade ner mig medan jag låg och väntade. Hade lagt handduken över rumpan. Jag kikade upp från kudden då jag hörde draperiet dras undan. In kom en tjej i yngre 20års åldern som jag inte sett tidigare. Jag hälsade och hon log bara som svar. Hon tog bort handduken från rumpan och särade mina ben innan hon började med massagen nere vid fötterna. Hon gick metodiskt upp över benen och hamnade över rumpan. Hon tryckte med tummarna över skinkorna. Det var fantastiskt.

Samma behandling vid ryggslutet innan hon gick samma väg ner igen. Samma procedur upprepades några gånger. För varje gång gick hon längre och längre ner på insidan av mina lår.

Det är en häftig känsla när händerna och fingrarna sakta letar sig ner mellan låren, ungefär som att de letar efter gränsen för vart de kan gå.

Hennes fingrar letade sig upp och jag kände tummen mot min kuk. Hon drog bort den med en gång men det räckte för att det skulle darra till i hela kroppen. Jag fnös till på något vis och jag hörde hur hon skrattade ”A u åkeeej”.

Hon var färdig med nedre halvan och gick över till ryggen. Det var en väldigt bra massage hela vägen upp från ryggslutet till axlarna och nacken. Ju högre upp hon kom på min rygg desto högre upp satte hon sig mellan mina ben. Jag kunde känna hennes knä mot min pung ett par gånger. Tillslut satte hon sig grensle över min rumpa. Tunna leggings som strök mot mina skinkor samtidigt som hon knådade mina axlar.

”Törn round pleeeeze”

Jag vänder mig om med ståkuk. Hon lägger en handduk modell mini över den och kör igång med fötterna och upp över benen. Fingrarna ner mellan låren och jag känner hennes knogar mot min nyrakade pung.

Hon kommer till magen och men gud vad gör hon hinner jag tänka innan hon sitter grensle över mig. Den lilla handduken glider bort och min kuk gnids mot de tunna leggingens medan hon masserar min bröstkorg. Gulp!

Hon sätter sig vid sidan om mig och masserar magen. Hela vägen ner till kukroten. Hon lägger handduken på plats över den igen när hon går över till mina armar och avslutar med ansiktet.
På engelska frågar jag efter hennes namn och om hon är ny på salongen eftersom jag aldrig sett henne tidigare. Hon ler bara utan att ge mig något svar.

När jag klätt på mig går jag ut till kassan och betalar. ”C u tåmorow” säger hon när jag lämnar salongen

Betyg ****
Citera
2010-07-10, 19:08
Medlem
Dags för en fluktare att erkänna sina synder.
Ringde ett ställe GBG igår och bokade upp en tid, var spänd på om det var he involverat eller inte. Har prövat ett par ställen innan utan lyckat resultat. Kliver in genom dörren och möts av en thaikvinna i 35-40 års-åldern. Lägger mig ner och hon ber mig ta av mina kalsonger.
Oljemassagen påbörjas med mina ben och min rygg. Efter ca 25 minuter tar hon äntligen av den lilla handduken och fokuserar på min rumpa. Dröm om min förvåning när hennes telefon ringer och hon väljer att svara samtidigt som hon fortsätter att massera mig med den lediga handen/armen.
Känner i detta läge att inga intensioner finns att det ska bli något av detta.
När massagen pågått i ca 35 minuter ombeds jag att vända mig om. Gör så och handduken ramlar av, ligger där med ett halvstånd. Hon väljer att inte täcka över min kuk utan fortsätter att massera. Givetvis så så väcks mina lustar och halvståndet förvandlas till ett riktigt praktfullt stånd. Då pekar hon på min kuk och frågar okey, svarar mmm mycket okey.
Special frågar hon och jag svarar ja. Inser samtidigt att detta är ett läge om att fråga efter priset.
Då svarar hon 700kr och jag tänker att det var väldigt dyrt. Visar 5 fingrar och hon säger 600, varpå jag svarar ja. Får en skön oljebehandling vilket givetvis leder till ett äkta he. Njuter av stunden men känns som efterföljande massage mest var ett sätt för henne att få tiden att gå.
Efter denna stund klär jag på mig och möter upp henne för att betala.
Ger henne 1000 kr, 400 för massage o 600 för he. Dröm om min förvåning när jag får tillbaks 400 kr av henne. Total misstolkning när vi förhandlade, o känner mig nu extremt snål när jag förhandlade ner en he till 200 kr. Så det kan gå.
Citera
2010-07-28, 16:54
Medlem
Jag var på Lua Hua eller vad det heter på Lundagatan nyss. Sist jag var där var massagen amatörmässig men tjejen som masserade var så söt och trevlig att jag gav salongen en ny chans. Misstag.

Massagen var lös och dålig och saknade de inslag (långa, fasta, svepande rörelser) som jag lärt mig uppskatta. Tjejen slutade dessutom massera efter 50 min. Blir inget "c u 2morrow" där för mig...
Citera
2010-07-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag var på Lua Hua eller vad det heter på Lundagatan nyss. Sist jag var där var massagen amatörmässig men tjejen som masserade var så söt och trevlig att jag gav salongen en ny chans. Misstag.

Massagen var lös och dålig och saknade de inslag (långa, fasta, svepande rörelser) som jag lärt mig uppskatta. Tjejen slutade dessutom massera efter 50 min. Blir inget "c u 2morrow" där för mig...

Hade typ samma upplevelse på en annan salong som gett bra massage (dock utan HE). Blev grymt besviken. Har det blivit sämre massage där ute? Var ganska länge sedan jag var på en.
Citera
2010-08-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikelover
Hade typ samma upplevelse på en annan salong som gett bra massage (dock utan HE). Blev grymt besviken. Har det blivit sämre massage där ute? Var ganska länge sedan jag var på en.

Omsättningen på massörskor är rätt hög, därför varierar kvaliten en del. Det här stället kommer jag inte besöka igen.
Citera
2010-08-04, 22:01
Medlem
torstenhingstens avatar
Fick grym massage och skön HE på ett ställe jag besökte ..Nästa gång var det tvärtom av en annan tjej på samma ställe. Man får komma ihåg namn på massösen som var bra och boka henne igen..nackdelen att man missar "spänningen" med samma tjej igen
Citera
2010-08-20, 23:18
Medlem
Astrosmurfens avatar
Efterlyser recension av något ställe i Linköping om någon varit där. Behöver ju inte skriva ut namnet på stället öppet men undrar på något av ställena är intressant över huvudtaget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in