Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-01, 19:33
Medlem
Ok, så jag har länge funderat på att gå till en Thaimassage, jag brukar rätt ofta gå till "vanliga" salonger för massage, lider av kontorsjobbsaxlar. Men jag har alltid avstått eftersom jag alltid trott att det endast var glorifierade sex-salonger, där massagen bara var en bisak (och därmed kass).

Men läste lite i tråden och insåg att det kunde erbjudas både HE och en kompetent massage. Hittade ett ställe nära mig i södra förorten, där hemsidan skyltade med en äldre dam. Tänkte att om deras "skyltdocka" är en tant på 50 plus, så får jag iaf en timmes bra massage till reapris. Resten blir eventuellt bonus.

Kommer dit ganska tidigt, tänkte att första gången vill jag fan inte sitta i ett väntrum med 3 gubbar som väntar på samma sak. Jag var själv (puh), tre damer i 30-, 40- och 50-års åldern väntade på kunder.

"Öhhh.. finns det tid?" frågade jag lite enfaldigt.

Svaret "Jadå!" följdes av lite thaifnitter. Jag blev ledd in i ett litet rum med skynke. Det var tydligen 40 åringen som skulle ta hand om mig. Helt okej för min del, jag var ju där för massagen i första hand.
Hon lämnade en handduk och drog därifrån. Jag var sjukt osäker här, hon hade ju inte ens frågat vilken form av massage jag var intresserad av. Men jag tog av mig allting utom kallingarna och väntade. När hon kom tillbaka så drog jag lite i kallingarna och frågade om de skulle av också. Det skulle de.

Så jag fick en timmes fantastisk oljemassage, inklusive pungsmek och allt det där. Jag blev stenhård ett par gånger när hon vänt mig på magen och körde låren/ljumskarna, men hade inte direkt konstant ribba. Jag låg bara och njöt, pratade inget och det gjorde inte hon heller. När allt var klart frågade hon om jag ville duscha. "Näh", sa jag "jag bor så nära, det är lugnt". "Ska jag torka av oljan med handduk istället?", frågade hon. "Tja, okej..."

Så när hon torkat bort oljan med en handduk som doppades i varmvatten var jag lite halvhård igen, men började inse att det inte skulle komma någon fråga. Jag var nöjd ändå. Men då pekade hon på draken och frågade "han därnere skulle inte ha någon massage va?" Hon såg ut som att hon förväntade sig ett nej. (Jag får tolka det som att jag inte avgav några sexköpsvibbar, det kan jag nog leva med, heh). Jag har inget moraliskt mot det såklart, men fram till idag har det egentligen aldrig funnits på kartan för mig.

Nåväl.

Jag spelade dum, frågade "eh.. kostar det extra?"
Hon fnittrade och svarade "ja såklart"
"Hur mycket?"
"500"
(här blev jag glad att jag läst i tråden innan jag gick, för jag såg skeptisk ut och kontrade med 300, det hade jag nog aldrig "vågat" om jag gått dit utan förhandsinfo måste jag erkänna)

Hon accepterade iaf mitt prisförslag direkt utan problem.

Här följde ett ytterst kompetent handjobb, men inte direkt passionerat om man säger så. Jag kom efter ungefär 5 minuter. Det finns inte så mycket att säga. Ett helt vanligt handjobb lixom. Det som var lite roligt var att hon höll handduken för, så att jag inte såg något. Fattade inte riktigt grejen med det.
Sammanlagt tippar jag att min massage inkl. HE varade i drygt 1 timme och 20 minuter.

Summa summarium: En fantastisk massage på över en timme följt av ett kompetent HJ för 650 spänn totalt. Jag har betalat mer för mindre i massageväg så att säga. Det här var inte direkt sista gången jag går till thaimassage. Jag fick för övrigt kvitto på massagen. Inte på specialdelen såklart, men själva massagen.
Citera
2013-08-01, 20:50
Medlem
burksaltets avatar
Efter debuten har jag passat på att gå några fler gånger före man far bort igen. Här kommer några kortare recensioner av ens eskapader.

Besök 2:
Funderade länge på om man skulle gå tillbaka till samma ställe som första gången, eller prova något nytt. Till slut så gick jag i alla fall tillbaka, var ju nöjd sist och kände inte för att experimentera riktigt än. Fick samma massös som första gången och stämningen var mycket öppnare och trevligare.

Jag bad om att få duscha före denna gång då det var riktigt varmt ute och jag svettades mycket. När jag kom tillbaka så var hon i rummet när jag klädde av mig, kändes lite mysko. Sjävla massagen gick bra och fick HJ till samma pris som sist. Handduken sågs inte alls under hela massagen.

Besök 3:
Tänkte gå till annat ställe nu men det var mitt i veckan och var mest trött och less efter jobbet så tänkte att jag går till där jag vet att de tar bra hand om en. Togs emot av samma massös som tidigare och hon hälsade mig välkommen, och visade mig ett rum etc. Bad om att duscha före och hon gav mig handduk och visade mig dit.

När jag väl kom ut från duschen visade det sig dock att det inte var hon som skulle ge massagen, då hon var bokad. Lite fult att inte säga det före. Men för min del gick det bara fint, blev ju som att gå till en annan salong utan att göra det. Den "nya" massören var dessutom snyggare och kunde mer svenska, men fick ändå inte riktigt samma kontakt som med den andra. Nåja, riktigt fina bröst som hon dock inte ville släppa ut eller att man fick klämma på. Trodde först inte det skulle bli något extra alls, då hon var rätt noga med att lägga handduken på korrekt ställe, men i slutet när man låg på rygg och hon masserade magen/bröstet så tittade lillen fram. Hon gjorde några tafatta försök att lägga tillbaka handduken över den, vilket bara gjorde att den fick mer luft under vingarna.

Vi skämtade lite om att han var olydlig och till slut frågade hon om jag ville ha massage där med. Hon erbjöd också bara HJ (är BJ eller ovanligt om man inte är stammis? eller har man bara haft "otur"?). Hon föreslog 300, försökte få ner det till 200 eller 300 om hon tog av sig lite också. Det ville hon inte gå med på dock. Efter lite förhandlande (man är i rätt dålig position att göra bra förhandlingar när de håller i ens kronjuveler) landade vi på 300. Hyfsad HJ ändå, men slutbetyget är nog ändå att jag föredrar den första på det stället. Trevligare, massagen tyckte jag passade mig också bättre, och bättre HJ-teknik.

Besök 4:
Nu var det Söndag och därmed mer tid (vad fan gör man annars på helgen?), att resa runt i stor-stockholm och undersöka. Kollade upp några salonger på TMG och begav mig till slut till ett ställe väster om stan som fått bra recensioner. Som andra i tråden säger är det dock konstigt på TMG, alla ser ut att ha "inga betyg", "4½" eller "5 stjärnor". Antingen är det en mycket homogen marknad eller så trixas det med resultaten någonstans.

Nåja, kom dit och det första jag slås av är hur otroligt liten lokalen är. Finns knappt plats att gå mellan rummen, en mycket smal korridor bara. Rummen är också riktigt små. Den enda som jobbar, eller i alla fall enda jag såg, är lite åt träskmonster-hållet. Ingen som skulle vinna någon skönhetstävling, men inte revolterande heller. Men man ska inte låta utseendet styra, man ser ju inte så jävla bra ut själv heller, dessutom är det ju förbättrande ljus på rummen. Tog en dusch i en bra, om än lite liten duschkabin, och blev visad till ett minimalt rum.

Lägger mig ner som vanligt med handduken brevid. Hon kommer in och börjar massera rygg och ben riktigt skönt. Handduken ligger mestadels på plats, men sen just före vändningen tar hon bort den helt, redan här inser man ju åt vilket håll det barkar. Framsides-massagen fortlöpper som jag antog det skulle, hon är mycket ofta och pillar i närheten av pinnen, som mer och mer börjar röra på sig. Inte helt oväntat kommer frågan. Var inte så sugen på något mer än HJ av henne så frågar bara om detta. Hon håller upp fem fingrar, jag kontrar med två. Men tillslut blir det ändå tre. Kanske inget att se på, men gav ett bra HJ och bra massage också, så går ändå därifrån rätt nöjd. Dock kommer jag nog inte tillbaka beroende på att det ligger så olidligt till för mig.

/Burksaltet
Citera
2013-08-02, 10:21
Medlem
k4m1s avatar
Eftersom det verkar finnas intresse av att höra om besöket igår så kommer det här;

Detta var helt annorlunda, en helt seriös salong.

Salongen är en kombination av butik och massage, madrasserna är avdelade med skynken.
Jag och min andra hälft kom dit och blev väl mottagna, blev visade in till var sin madrass, klä av sig men kallingar på, det var liksom ingen tvekan om att det skulle vara på något annat sätt.

Detta var väldigt annorlunda från första gången eftersom detta var en väldigt seriös massage, olja var det men väldigt modest mängd. Likheten var att hon som masserade mig inte kunde vaken svenska eller engelska vilket faktiskt är ett plus.

Massagen skedde i väldigt många olika ställningar och det var mycket vrida och böja, för er som har varit hos en naprapat skulle känna igen många av rörelserna.
Det masserades inte lika intimt men betydligt mer än hos en s. k. svensk massage.
Detta gjorde verkligen underverk för kroppen och var väldigt bra.
Tyvärr uteblev själva avslappningen till viss del då man hela tiden hörde olika samtal utifrån butiken, inte tjatter och högljutt men ändå tydligt, ett annat minus var att de hade en larmklocka som larmade efter 30 min och sedan igen efter ytterligare 30 min.
Inget erbjudande om HE (vilket skulle varit väldigt förvånande på det stället) men det passar mig bra då jag inte är ute efter erotik och upphetsning utan endast skön massage för avslappning vilket för mig i idealfallet innefattar HELA kroppen.
Erotik och upphetsning sköter jag tillsammans med min underbara kvinna.

Jag tycker ändå att det var värt pengarna då kroppen fick sig en genomgång som känns än idag.
Inser så klart att man inte kan få allt här i världen, i alla fall inte vid samma tillfälle så detta är bra att varva med om man skulle göra detta till en vana. Men passar inte er som vill få FB-kuken behandlad.

Ställe: 2/5 (Minus för störande ljud och att det bara var skynken men rent och prydlig inredning)
Personal: 4/5 (Gjorde vad de skulle)
Pris: 400 riksdaler för 60 min oljemassage
Massage: 4/5 (Båda två kunde sin sak och visste hur man masserar)
Tid: Ca. en timme åt rätt håll
Senast redigerad av k4m1 2013-08-02 kl. 11:21.
Citera
2013-08-02, 20:45
Medlem
Oj oj, mycket vatten som passerar under broarna. I TM träsket pengar. Jag är också hooked men har inte skrivit något på länge.

Varit på många massage ställen i Götet men svårt att få mer än en ruskatupp.

Sista gången var på ett nytt ställe i stan, tänkte chansa och se vad som hände på detta nya snygga ställe. De har flera rum med dörr och en snygg dusch också. Allt nytt och renoverat.

Klev in och sa att jag ville ha en timme. Fick en hyfsat snygg thai dam med formerna på rätt ställe. Grym kropp hade hon. Nåväl klev in i rummet och tog av mig allt som sig bör. Fanns ingen handduk att täcka sig med. Hon klev in och hade handduk med sig. La mig ner och slappnade av. Jag förväntar mig aldrig något för att slippa besvikelserna.

Massagen fortlöpte utan massa touchy touchy. Dock var hennes beröring oerhört sensuell och långdragen. Hon kunde massera och hade fått min mr nasty att resa sig ändå. Dags för vändning. Hon masserar mina ben utan att komma för långt upp, men hon stirrar mig mellan benen hela tiden. Sen från ingen stans börjar hon prata om extra med tyst sensuell röst, samtidigt som hon stryker mig vid ljumskarna. Bj BtB fanns på menyn. Men som alltid i Götet så ville de ha sjuka summor. 2k för BJ
Jag tackade nej och hade bara tusen extra. Så frågade jag vad jag kunde få för det. Ja hon skulle klä av sig naken men "no pussy". Jag tänkte va fan varför inte, är hon väl naken kan jag slå på offensiven och se om jag kan få till mer ändå. Så hon tog av sig, vilken jävla kropp hon hade!!!

Sa att jag älskade en go rumpa så hon vände sig om och putade upp med den liggande på mage. Vilken jävla teas. Fick olja in hennes rumpa och jag nafsade på den. Hon satte igång att stöna och det satte fart på mina idéer. Smekte henne och kände efter, hon var plask blöt. Började pulla henne och hon njöt. Vände på sig och så sa hon "lick me big boy". Gick ner med lite tvekan men jag hade redan konstaterat att hon luktade gott och fräscht. Slickade henne tills hon kom. Sen sa hon "now you get special". Hon skedade mig och sen så la hon mr nasty mellan hennes skinkor. Istället för en vanlig HJ så började hon massera min kuk mellan hennes skinkor. För en riktig ASS man som mig är detta himlen. Började jucka tillbaka, hade lovat "no pussy". Hon tryckte sig hårdare mot mig samtidigt som hon stöna tyst men skönt. Kunde inte hålla mig längre och la av en jätte sats mellan hennes härliga skinkor. Kom stenhårt!
Hon torkade av sig och avslutade med en huvudmassage. Hon sa "u come back to me oki for more fun"! Fick gå in och duscha av mig och 1400kr fattigare. Dyrt men för en rumpälskare som mig var det värt det.
Citera
2013-08-02, 21:46
Medlem
goofers avatar
Efter fem besök på massagesalonger under dryg månad så är det dags att bekänna.

Jag har i LOS gått på massage hundratals gånger under 20 års tid.

Nu har jag provat massage i Stockholm också då det tyvärr dröjer lite innan jag kommer ner till LOS igen.

Massage 1.

Tog tunnelbanan några minuter söder om söder till ett ställe som är ökänt för sin dåliga och korta massage, men det ryktas om en diger meny av extratjänster.

Stället har egna rum med låsbara dörrar, madrass på golvet och en mycket liten Toa/dusch.

Jag går dit och hoppas att de har tid för en drop in kund, jag tas emot av två sexigt klädda snyggingar varav en visar mig till rummet. Hon tar betalt 300:- och jag blir nöjd eftersom jag gärna tar massagen av den snygga tjejen i 30 årsåldern som leder in mig.

Men tji. När jag är duschad och klar kommer en äldre mullig dam i 40 årsåldern in och presenterar sig som ***.

Jag ner på mage och hon efter med oljan. Någon handduk förutom mitt badlakan sågs inte till.

Efter de vanliga artighetsfraserna och lite frågor om vad man är för filur så blev massagen direkt mer intim. Mycket massage av baken och brunögat.

Precis som ryktet sa så var massagen medelmåttig. Vändningen kom redan efter 20 minuter och då kommer frågan om extra direkt. Hela menyn finns tillgänglig men jag känner att det finns inget värde i att betala 1000 för fullservice då uthålligheten inte räcker. Jag är jävligt kåt med andra ord he he. 300 för HJ med halvnaken massös blev det. klart på en minut, ingen mer massage efter det utan blir hänvisad till duschen.

Det här stället ska man inte besöka om det är massage man vill ha, bättre att redan innan massagen börjar gå på med extra och använda hela timmen till det.

Prisnivå: 300:- för en timme, extra 1000:- för FS 500:- BTB och 300:- för (halv)naken HJ

Massageälskaren sätter ett minus för detta ställe, snuskgubben Goofer sätter betyg 5 för extramenyn och 4 för lokalerna. Den minimala duschen drar ner betyget.

Återkommer med flera bekännelser.

Goofer
Citera
2013-08-03, 23:08
Medlem
Besökte en salong i Närkes residensstad.

Droppade in pyntade 350 kr för en oljemassage klev längst in i lokalen med två massagebänkar bredvid varann avskiljde med skynken. Näckade och på med handduk. Hon kommer in thailändska ca 40 år tigit i kroppen. Körde den vanliga checken, lyfte handduken för att se om man var naken eller ej. Släkte lampan och började massera. Vid vändningen hade jag en redig bonge och den lilla handduken gled av hela tiden och jag låg där med ett stort leende. Efter mycket pungsnudd möttes våra blickar och hon drog för det andra draperiet oxå. Hon smusslade och schhade att chefen inte skulle få höra. Mycket bra HJ med lite tuttkläm. Hon avslutade massagen,jag tig en dusch och efter duschen torkade hon av mig och blåste på kuken med munnen... Surrade om att jag skulle komma efter 14 eftersom hennes chef inte är där då... Eftersom priset inte hade diskuterats så dricksade jag 350 kr för väl utförd massage.

Gick dit en vecka senare, fick en annan dam som gav lite konstiga inviter men inget er...
Citera
2013-08-04, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nh19702
Var uppe i Stockholm igen
Besökte ett ställe söder om Stockholm som jag fått tips om... Ringde på dörren och den öppnades av en vacker varelse i 30 års åldern. Jag gick in och såg att klassen på tjejerna var bra, men hon som öppnade skulle ta mig. Fick ett stort smile och hon visade mig rummet. Jag gav henne komplimanger för hennes utseende och hon gav mig en kram och sa. I make you happy if you want....
Hmm, jag körde en rövare när hon kom in. Jag lade mig naken på rygg och väntade.
Hon tittar på mig och flinar. Jag sa du sa att du skulle göra mig lycklig. Hon la sig ner hos mig och började smeka mig och vi förhandlade om priset. Hon tog av sig kläderna. Oj oj oj vilken kropp, sillisar men riktigt snygga. Så jag satte på henne före massagen vilket var ovanligt för mig. Henne ska jag besöka fler gånger..

Låter som ett suveränt ställe!
Citera
2013-08-04, 18:49
Medlem
Mina första besök

Jag har länge funderat på att gå på massage då jag har en stel och trött rygg och nacke. Men jag har alltid tyckt att vanlig massage är för kort och för dyrt. Det hjälper men jag skulle behöva gå oftare. Hursomhelst så tänkte jag pröva TM. Jag sökte på detta och fann bl a två intressanta trådar här FB. Jag hade ingen aning om att massagen oftast omfattar hela kroppen. Jag blev tvungen att ge mig ut. Jag har nu gjort tre besök på två ställen. Här är min recension av mina första tre besök. Jag kan tillägga att jag bor i en stad norr om Stockholm. Jag kan inte identifiera staden då det är så få ställen i denna stad och det blir ganska lätt att identifiera ett ställe.

Besök 1

Jag sökte upp ett par ställen på internet och valde att ringa till ett av dem då de under sommaren har halva priset på alla behandlingar. Jag ringde och beställde en oljemassage för 1 h på em. Jag vet inte varför men när jag var på väg dit så var jag barnsligt nervös. Kanske var det för vad jag hade läst på trådarna här på FB. Men jag trodde inte på det och förväntade mig inget mer än en oljemassage. Stället låg i ett bostadsområde nere på källarplan. Verkar vara typisk för dessa ställen har jag förstått. Jag kliver in och där sitter det fyra kvinnor. En som verkade hålla i trådarna och som jag förstod var ägarinnan. Hon var runt 45 år. Sedan fanns det två äldre kvinnor i kanske 55 års åldern och en yngre kvinna i 30 års åldern. Vi hälsade på varandra, blev tillsagt att ta av mig skorna och tillfrågad om jag hade en bokad tid vilket jag hade. Hon pekade på den unga tjejen och sa att hon skulle ta hand om mig. Den unga tjejen log tog i min hand och ledde mig in i lokalen in i ett separat rum. Som jag uppfattade det har de två separata rum i denna salong. En toalett men verkar inte finnas någon dusch. Ganska litet ställe alltså. Hon lämnade mig i rummet för ta av mig kläderna. Eftersom jag hade pluggat lite angående kutym, så tog jag av mig allt d v s även underkläderna och satte på mig en handduk runt midjan och lade mig på magen på madrassen på golven. Den unga kvinnan kom in igen och hon låste efter sig och släckte belysningen. Redan här började jag ana att det kanske finns en sanning i det jag läst på internet. Kvinnan var ganska söt. Hon var kort, fint ansikte, fin kropp och en snygg tatuering som sträckte sig över ena armen och över det ena bröstet. Senare upptäckte jag att hon även hade en liten tatuering på ena fotleden. Hon hade på sig ett linne och en kort kjol. Hon satte sig vid sidan av mig och det första hon gör är lossar på handduken runt min midja och med ryck var den borta. Jag hör ett fnitter samtidigt som lägger över ett lakan över mig. Hon börjar med att knåda över hela kroppen. Hon verkar veta vad hon gör. Jag är styrkelyftare så jag är rätt köttig har många knutar och leder som är stela. Men hon verkade hitta samtliga av dom. Det hördes knäpp här och där och det kändes mycket bra. Hon var faktiskt duktigare på att lossa på mina ryggmuskler än de många traditionella massörer jag varit hos. När det inte längre fanns något att knäppa loss så vek hon ner lakanet så det bara täckte min rumpa. Nu satte hon igång med oljan. Det blev först en rejäl massage av ryggen och armarna. Sedan flyttade hon ner till vaderna och låren. Sista delen på min baksida blev innanlåren och gluteus maximus. Här börjar jag känna erotiska aningar och det börjar även kittla mellan benen och jag börjar bli upphetsad och generad. För varje drag hon tar kommer hon djupare in mot anus och rör nu vid mitt paket mer medvetet. Allt detta gör hon fortfarande under skynket. Vid det här laget vet ni säker hur jag känner mig och hur jag ser ut mellan benen. Det vet hon också och ber mig vända på mig. Jag vänder på mig och rättar till skynket så det ligger över könet. Hon fnittrar till och jag kan inget annat göra än att generat fnittra med. Hon fortsätter massera framsidan av mina vader och lår. Hon kommer närmare och närmare mina ljumskar tills hon nu faktiskt rör vid mitt kön vid varje drag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är första gången en främmande människa rör vid mitt kön. Jag tycker det är både skön och lite pinsamt. Ska det vara så här tänker jag. Är detta normalt? Får alla som går på TM stånd vid det här skedet? Hur som helst tänkte jag att jag låter henne hålla i trådarna. Hon går vidare och masserar magen bröstet och mina arman för att åter gå till magen. Hon masserar nu magen nära roten till mitt kön och ner mot ljumskarna. Skynket kan givetvis inte hålla sig på plats så det tar hon bort nu. Här ligger jag, upphetsad med en främmande kvinna som jobbar runt mitt kön. Jag kan inte låta bli att titta upp. Hon möter min blick och bara viskar: should I finish it up. Jag får inte ens ut några ord utan bara nickar. För första gången tar hon ordentligt tag i min lem och bara efter några drag kan jag inte hålla mig längre. Hon rengör mig och sig själv med servetter och ber mig sätta mig upp. Hon sätter sig bakom mig och masserar igenom min nacke och huvud. Därefter säger hon att massagen är slut och frågar mig om jag var nöjd. Jag gav henne några komplimanger. Det fanns ingen dusch så jag torkade av överflödig olja med en handduk och klädde på mig. Hon hämtade ett glas vatten som jag tacksamt drack upp. Vi gick ut till kassan där hon bad mig att få 250 kr. Jag gav henne en femhundring och sa att hon kunde behålla växeln. Hon blev störglad och bad mig att återkomma snart. Jag cyklade hem och undrade hela vägen om detta var på riktigt, och det i Sverige. Men jag kände mig helt underbar!

Besök 2 och 3, to be continued...
Citera
2013-08-04, 19:48
Medlem
...continuation.

Besök 2

Jag tyckte mitt första besök var så underbart och osannolikt att jag inte kunde sluta tänka på det. Jag bestämde ganska snart för göra nästa besök. Det blev redan nästa dag. Jag ville dock pröva ett nytt ställe och bestämde mig för att leta upp något ställe i norra Stockholm istället för att göra återbesök på stället i min hemstad. Jag fann ett ställe på internet, ringde upp och bokade en tid på em. Jag tog bilen och började köra ner mot Stockholm. Jag hade tryckt in adressen i navigatorn och följe nästan omedvetet anvisningarna för det enda som gick runt i mitt huvud var hur nästa besök skulle bli. Var det en tillfällighet att jag fick den behandling som jag fick första gången? Skulle det hända igen kanske? Det var anledningen till att jag ville testa en ny plats för att helt enkelt testa min hypotes. När jag väl är framme så ser jag att då återigen är ett bostadsområde. Stället är beläget i ett flerlägenhetskomplex på bottenvåningen denna gång. Ingången var inte öppen utan jag fick ringa på Snabbt öppnades dörren och framför står nu en kvinna i 35 års åldern. Hon är inte lika fin som kvinnan på det första stället men fortfarande vacker. Hon är lite mullig utan att vara tjock. Hon har ett par mkt korta shorts och och ett linne på sig. Ett gulligt ansikte med kanske lite för mkt smink på. Men överlag en söt tjej. Hon frågar mig om jag bokad vilket jag hade. Jag tar av mig mina sandaler och följer henne in i lokalen. Jag ber om att få låna toaletten först för att sedan gå in i det rum som vi skulle vara i. Detta stället är mycket större än det jag var på första gången. Det är dessutom lite bättre inrett, mysigare och rent. Jag går och tar av mig kläderna och lägger mig med ett skynke över rumpan och väntar in massören. Hon kommer ganska snart in igen och det är samma kvinna som tog emot mig som ska ta hand om mig. På samma sätt som på mitt första besök så viker hon upp ett lakan över mig och börjar torrknoda min kropp. Hon är inte lika duktig som kvinnan på mitt första besök men ändå bra. Sen ska man komma ihåg att detta är dagen efter mitt första besök. Så det fanns inga hårda muskler kvar idag. Men det var skönt. Hon var mkt professionell av sig. Hon vek ihop lakanet så det täckte min rumpa och på började oljemassagen, först ryggen och sedan benen. Hon var väldigt nära mitt kön men var väldigt noga med gränserna. Som sagt mkt professionell utan att anspela på något annat. Jag känner nu att det inte finns någon chans till något erotisk. Jag är heller inte så värst upphetsad vid det här laget. Hon ber mig att vända på mig och hon jobbar framsidan av benen. Här kommer hon lite närmare de privata delarna och nu börjar det kittla också. Det märker hon också så när hon går mot min överkropp så klappar hon på min penis och säger: it is awake now? med ett fnitter. Jag skrattar med. Men inget mer än så, och inga erbjudande. Hon går upp och går ut ur rummet för några sekunder för att komma tillbaka igen. Hon ber mig sätta mig upp och ger mig sedan huvudmassage. På det här stället blev det ingen massage på bröstet och framsidan av armarna. När hon hållit på ett tag med mitt huvud så öppnas en dörr och en ny kvinna i 30 årsålder sätter sig vid sidan av mig. Hon tar i min hand, presenterar sig och frågar vad jag heter. Hon frågar vidare hur jag mår, om massagen varit bra och om jag bor i staden. När jag börjar prata med den nya kvinnan så lämnar massören oss. Nu när jag är ensam med den nya kvinnan så frågar hon om jag vill ha lite extra service. Jag frågar lite dumt vad det innebär och hon säger mer än vanlig massage. Jag frågar vidare vad som erbjuds. Förutom samlag så erbjuds vad som helst. Hon rekommenderade BTB. Jag var sugen på det så jag tackade ja till det. Massagen kostade 350 och BTB kostade efter förhandling 1000, vilket jag tyckte var dyrt men jag ville pröva det. Hon gick ut hämtade en balja med vatten och sin väska, låste dörren och tog av sina kläder. Hon var mycket snygg. Hade dock ett par silikonbröst vilket jag inte är så stor beundrare av. Men fin var hon. Fin rumpa och ett rakat kön och anus. Jag fick röra henne över allt. Hon kramade mig och även gav mig kyssar. När jag rörde vid hennes kön så var det klart fuktigt och det var skönt att veta att hon faktiskt njöt och var upphetsad av att ligga där och leka med mig. Jag kunde lätt föra in mina fingrar i hennes kön. Hon flämtade samtidigt som hon oljade in min penis. Vi hade ett skönt möte tillsammans utan något samlag tills jag slutligen inte kunde hålla mig längre. Hon var mycket vänlig, torkade av mig, gjorde rent mig, hämtade en morgonrock och ledde mig in till duschen. Jag duschade klart gick in i rummet igen och tog på mig kläderna. När jag kom ut ledde kvinnan mig till dörren. Hon gav mig en kram och en puss och sa att jag skulle komma tillbaka snart. Jag körde sedan hem nöjd och belåten.

Besök 3

Detta besök skedde idag. Jag orkade inte köra någonstans så jag bestämde mig att boka på stället jag varit på första gången. Återigen på em. Jag kommer fram, stiger in och ser att det idag bara sitter 3 kvinnor i 50 årsåldern. Jag blir tillfrågad om jag bokat och jag svarar ja. Jag blir ledd till det andra rummet nu. Kvinnan var lite mullig, inte så snygg och ganska sliten. Jag la mig precis som vanligt naken under ett skynke. Hon påbörjade massagen som var ganska bra. Så hon visste vad hon höll på med. Men under hela session kändes det lite som att bli masserad av sin faster eller moster. Hon var väldigt närgången när hon kom till det vitala delarna och vid det här laget hade jag räknat ut att det definitivt skulle bli nåt. Jag blev dock inte så upphetsat när jag låg på magen utan det var när jag vände mig om och hon intensivt jobbade med mina ljumskar, magen och pungen som jag började bli styvare och styvare. Hon tog mig dessutom ljupare och ljupare mellan skinkorna. Med mycket olja på fingrarna förde hon sedan in ett finger i mitt anus och började massera på insida mot penisen. Jag stönade till och hon frågade om det var ok. Jag nickade bara för samtidigt som det var konstigt så var det också rätt skönt. Med ett finger i mitt anus frågar hon mig sedan. For everything, whole body, 800, yes? Jag sa no, for everything, 500. Efter lite tveksamhet gick hon med på det och börjad massera min penis till utlösning. Efter avtorkning fick jag mig en skön huvudmassage. Blev snuven även idag på en massage på bröstet. Drack vatten, klädde på mig, och cyklade hem. Det jag funderade på denna gång på vägen hem var om den anuspenetration jag fick uppleva är något vanligt förekommande. Vad säger ni mer erfarna besökare?
Citera
2013-08-04, 22:53
Medlem
Välkommen till en ny värld profdrxyz! Jag vill inte verka gnällig men tror du att du kan prova att dela in texten i stycken så blir det lättare att läsa. Det var säkert intressant läsning.
Citera
2013-08-04, 23:15
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Välkommen till en ny värld profdrxyz! Jag vill inte verka gnällig men tror du att du kan prova att dela in texten i stycken så blir det lättare att läsa. Det var säkert intressant läsning.

Ja hu jeda mej, de va tung läst om ej ändock kul
Citera
2013-08-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profdrxyz
...continuation.

Besök 2

Jag tyckte mitt första besök var så underbart och osannolikt att jag inte kunde sluta tänka på det. Jag bestämde ganska snart för göra nästa besök. Det blev redan nästa dag. Jag ville dock pröva ett nytt ställe och bestämde mig för att leta upp något ställe i norra Stockholm istället för att göra återbesök på stället i min hemstad. Jag fann ett ställe på internet, ringde upp och bokade en tid på em. Jag tog bilen och började köra ner mot Stockholm. Jag hade tryckt in adressen i navigatorn och följe nästan omedvetet anvisningarna för det enda som gick runt i mitt huvud var hur nästa besök skulle bli. Var det en tillfällighet att jag fick den behandling som jag fick första gången? Skulle det hända igen kanske? Det var anledningen till att jag ville testa en ny plats för att helt enkelt testa min hypotes. När jag väl är framme så ser jag att då återigen är ett bostadsområde. Stället är beläget i ett flerlägenhetskomplex på bottenvåningen denna gång. Ingången var inte öppen utan jag fick ringa på Snabbt öppnades dörren och framför står nu en kvinna i 35 års åldern. Hon är inte lika fin som kvinnan på det första stället men fortfarande vacker. Hon är lite mullig utan att vara tjock. Hon har ett par mkt korta shorts och och ett linne på sig. Ett gulligt ansikte med kanske lite för mkt smink på. Men överlag en söt tjej. Hon frågar mig om jag bokad vilket jag hade. Jag tar av mig mina sandaler och följer henne in i lokalen. Jag ber om att få låna toaletten först för att sedan gå in i det rum som vi skulle vara i. Detta stället är mycket större än det jag var på första gången. Det är dessutom lite bättre inrett, mysigare och rent. Jag går och tar av mig kläderna och lägger mig med ett skynke över rumpan och väntar in massören. Hon kommer ganska snart in igen och det är samma kvinna som tog emot mig som ska ta hand om mig. På samma sätt som på mitt första besök så viker hon upp ett lakan över mig och börjar torrknoda min kropp. Hon är inte lika duktig som kvinnan på mitt första besök men ändå bra. Sen ska man komma ihåg att detta är dagen efter mitt första besök. Så det fanns inga hårda muskler kvar idag. Men det var skönt. Hon var mkt professionell av sig. Hon vek ihop lakanet så det täckte min rumpa och på började oljemassagen, först ryggen och sedan benen. Hon var väldigt nära mitt kön men var väldigt noga med gränserna. Som sagt mkt professionell utan att anspela på något annat. Jag känner nu att det inte finns någon chans till något erotisk. Jag är heller inte så värst upphetsad vid det här laget. Hon ber mig att vända på mig och hon jobbar framsidan av benen. Här kommer hon lite närmare de privata delarna och nu börjar det kittla också. Det märker hon också så när hon går mot min överkropp så klappar hon på min penis och säger: it is awake now? med ett fnitter. Jag skrattar med. Men inget mer än så, och inga erbjudande. Hon går upp och går ut ur rummet för några sekunder för att komma tillbaka igen. Hon ber mig sätta mig upp och ger mig sedan huvudmassage. På det här stället blev det ingen massage på bröstet och framsidan av armarna. När hon hållit på ett tag med mitt huvud så öppnas en dörr och en ny kvinna i 30 årsålder sätter sig vid sidan av mig. Hon tar i min hand, presenterar sig och frågar vad jag heter. Hon frågar vidare hur jag mår, om massagen varit bra och om jag bor i staden. När jag börjar prata med den nya kvinnan så lämnar massören oss. Nu när jag är ensam med den nya kvinnan så frågar hon om jag vill ha lite extra service. Jag frågar lite dumt vad det innebär och hon säger mer än vanlig massage. Jag frågar vidare vad som erbjuds. Förutom samlag så erbjuds vad som helst. Hon rekommenderade BTB. Jag var sugen på det så jag tackade ja till det. Massagen kostade 350 och BTB kostade efter förhandling 1000, vilket jag tyckte var dyrt men jag ville pröva det. Hon gick ut hämtade en balja med vatten och sin väska, låste dörren och tog av sina kläder. Hon var mycket snygg. Hade dock ett par silikonbröst vilket jag inte är så stor beundrare av. Men fin var hon. Fin rumpa och ett rakat kön och anus. Jag fick röra henne över allt. Hon kramade mig och även gav mig kyssar. När jag rörde vid hennes kön så var det klart fuktigt och det var skönt att veta att hon faktiskt njöt och var upphetsad av att ligga där och leka med mig. Jag kunde lätt föra in mina fingrar i hennes kön. Hon flämtade samtidigt som hon oljade in min penis. Vi hade ett skönt möte tillsammans utan något samlag tills jag slutligen inte kunde hålla mig längre. Hon var mycket vänlig, torkade av mig, gjorde rent mig, hämtade en morgonrock och ledde mig in till duschen. Jag duschade klart gick in i rummet igen och tog på mig kläderna. När jag kom ut ledde kvinnan mig till dörren. Hon gav mig en kram och en puss och sa att jag skulle komma tillbaka snart. Jag körde sedan hem nöjd och belåten.

Besök 3

Detta besök skedde idag. Jag orkade inte köra någonstans så jag bestämde mig att boka på stället jag varit på första gången. Återigen på em. Jag kommer fram, stiger in och ser att det idag bara sitter 3 kvinnor i 50 årsåldern. Jag blir tillfrågad om jag bokat och jag svarar ja. Jag blir ledd till det andra rummet nu. Kvinnan var lite mullig, inte så snygg och ganska sliten. Jag la mig precis som vanligt naken under ett skynke. Hon påbörjade massagen som var ganska bra. Så hon visste vad hon höll på med. Men under hela session kändes det lite som att bli masserad av sin faster eller moster. Hon var väldigt närgången när hon kom till det vitala delarna och vid det här laget hade jag räknat ut att det definitivt skulle bli nåt. Jag blev dock inte så upphetsat när jag låg på magen utan det var när jag vände mig om och hon intensivt jobbade med mina ljumskar, magen och pungen som jag började bli styvare och styvare. Hon tog mig dessutom ljupare och ljupare mellan skinkorna. Med mycket olja på fingrarna förde hon sedan in ett finger i mitt anus och började massera på insida mot penisen. Jag stönade till och hon frågade om det var ok. Jag nickade bara för samtidigt som det var konstigt så var det också rätt skönt. Med ett finger i mitt anus frågar hon mig sedan. For everything, whole body, 800, yes? Jag sa no, for everything, 500. Efter lite tveksamhet gick hon med på det och börjad massera min penis till utlösning. Efter avtorkning fick jag mig en skön huvudmassage. Blev snuven även idag på en massage på bröstet. Drack vatten, klädde på mig, och cyklade hem. Det jag funderade på denna gång på vägen hem var om den anuspenetration jag fick uppleva är något vanligt förekommande. Vad säger ni mer erfarna besökare?

Spring när du har chansen! Fly, du kommer dras ner i smutsen och aldrig komma upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in