Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-02, 15:18
Medlem
B-types avatar
Ner i träsket igen...
I brist på inspiration blir det en salong som ligger i ett område där de ligger väldigt tätt. Plingar på och blir positivt överraskad av att det är ett känt ansikte som öppnar dörren.
En timma oljemassage beställs. In i rummet. Vanliga proceduren. Det var över ett år sedan jag träffade på den här damen som är av MILF mått. Mellan 35 och 40 med stora sillisar och smal midja. Massera gör hon med den äran. Inte mycket teasing tyvärr.
Frågan kommer en kort stund efter vändning. FS såklart. Kort diskussion om priset som är klart godkänt. Dunkar på henne i lite olika positioner ett tag innan jag fyller kådisen inne i henne.
Lite kel och snack innan dusch och vatten.
Bra upplevelse men lite förutsägbart.
Citera
2017-12-04, 21:03
Medlem
Tycker det är för mycket rakt på rödbetan nuförtiden. Men här
kommer en helt ok.

Var på ett välkänt ställe ininnerstaden i helgen, efter rekommendationer på specifik tjej.

Kom dit, fick ett leende mot mig när jag sa vem jag bokat. Brukar köra handduk över men den här gången kändes det onödigt, och det var det. Halvdan massage, men MYCKET och långsam beröring vilket jag gillar. Vändningen kom och tjejen drar framför mina ögon ner urringningen en bit och ger mig ett ännu gladare leende än när jag kom. Sa som första erbjudande att jag kunde få ett BTB för 800. Kanske borde kontrat med någonting men med tanke på bemötandet och entusiasmen gjorde jag inte det.

Ett par fina sillisar visade sig som jag fick ta på så mycket jag ville. Bad henne ta det sakta och det gjorde hon, efter kanske 10 min satte hon brösten mellan och avslutade.

Min bästa upplevelse på kanske ett år. Tycker klart det har blivit sämre. Och sillisar som jag älskar hittar jag ingenstans nästan. De här var bra men vill ha större. Får leta vidare... och har provat dom flesta rekommendationer jag fått.
Citera
2017-12-04, 21:38
Medlem
Som relativ nybörjare på Thaimassage med extra så har jag inte hittat det där perfekta stället. Visst har jag fått några handjobb med smek på bröst och rumpa. Men det har alltid varit lite äldre och inte superattraktiva. Handjobben har varit helt OK, men det hade varit underbart att få titta på en snygg tjej samtidigt och bara vilja sätta på henne. Jag hade förlorat hoppet att hitta ett ställe med lite mer attraktiva tjejer, gärna 20-30år.
Men så en dag gick jag förbi ett relativt nyöppnat ställe. Jag hinner precis se skymten av en längre smalare tjej. Jag hinner se att det kan vara något att testa, men jag hinner inte den dagen. Jag bestämmer mig för att gå dit så snart som möjligt.
Två dagar senare, utan att ha runkat av, har jag byggt upp en hygglig spänning där nere. Jag plockar ut lite pengar så att det ska räcka till lite skoj i alla fall. Jag beger mig till stället och kliver in. Jag möts av tjejen som jag har sett tidigare. Det är svårt att säga hur gammal hon är, men jag antar lägre 30. Jag betalar och går in och klär av mig. Jag ligger med hårt stånd och väntar. Efter ett tag kommer hon in med snygga tajts och ett lite linne. Jag tänder verkligen på tajts på en snygg tjejs röv, och det hade hon verkligen. Hon börjar massera, men det blir inte ett enda nudd. Jag vänder och det blir fortfarande inget nudd trots långa drag på låret. Men till slut så masserar hon så att hon nästa kommer ner med munnen mot den väntande kompisen. Sen frågor hon om jag vill ha något extra. Jag frågar efter ett HJ, hon visar 500. Jag säger 400 om hon även tar av sig tröjan. Vi har en deal. En hel del olja kommer på och hon börjar med sköna drag. Jag sätter mig upp för att komma åt hennes mycket fina och relativt fasta B-C-bröst. Samtidigt som hon smeker kulorna, röven och skaftet masserar jag hennes bröstvårtor som styvnar. Jag hade gärna haft dom runt kuken, men nöjde med detta den här gången. Efter ett tag börjar det rycka där nere, säden är på väg upp. Jag tar riktigt tag om hennes bröst och nyper till i bröstvårtorna samtidigt som den andra handen smeker hennes lår. Satsen kommer i fler skönt sprut. Första satsen sputar iväg och landar på henne byxor. Både hon och jag är nöjda. Massagen avslutas med lite huvudmassage. Till nästa gång tror jag att hon är redo för B2B eller kanske till och med FS. Jag får vänta några dagar för bygga upp ett skönt tryck i sprutan igen. Sen får vi se vad hon kan erbjuda. Tyvärr var hennes kompis på stället av det större slaget, annars längtar jag verkligen efter en dubbel BJ. Men det kanske kan funka det med....
Citera
2017-12-04, 23:47
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
——. Till nästa gång tror jag att hon är redo för B2B eller kanske till och med FS...
Hon är redo? Nu resonerar du lite som ”nästa gång är expediten på Donken redo för att jag beställer Big Mac menyn istället för hamburgare”. Det är tjejens jobb, hon är garanterat redo för FS osv, hon hade nog föredragit att du köper hela paketet så hon tjänar mer.

Så nej, nästa gång ta FS eller dubbel-BJ med henne och hennes mulliga polare och spruta ner dem på bästa porrfilmsmanér. De är garanterat redo, frågan är - är du redo?

Lycka till!
Citera
2017-12-05, 00:10
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Hon är redo? Nu resonerar du lite som ”nästa gång är expediten på Donken redo för att jag beställer Big Mac menyn istället för hamburgare”. Det är tjejens jobb, hon är garanterat redo för FS osv, hon hade nog föredragit att du köper hela paketet så hon tjänar mer.

Så nej, nästa gång ta FS eller dubbel-BJ med henne och hennes mulliga polare och spruta ner dem på bästa porrfilmsmanér. De är garanterat redo, frågan är - är du redo?

Lycka till!
Finns trekanter på menyn i Stockholm? Tyvärr kan jag tänka mig att det blir dyrt.
Citera
2017-12-05, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanj0han
Tycker det är för mycket rakt på rödbetan nuförtiden. Men här
kommer en helt ok.

Var på ett välkänt ställe ininnerstaden i helgen, efter rekommendationer på specifik tjej.

Kom dit, fick ett leende mot mig när jag sa vem jag bokat. Brukar köra handduk över men den här gången kändes det onödigt, och det var det. Halvdan massage, men MYCKET och långsam beröring vilket jag gillar. Vändningen kom och tjejen drar framför mina ögon ner urringningen en bit och ger mig ett ännu gladare leende än när jag kom. Sa som första erbjudande att jag kunde få ett BTB för 800. Kanske borde kontrat med någonting men med tanke på bemötandet och entusiasmen gjorde jag inte det.

Ett par fina sillisar visade sig som jag fick ta på så mycket jag ville. Bad henne ta det sakta och det gjorde hon, efter kanske 10 min satte hon brösten mellan och avslutade.

Min bästa upplevelse på kanske ett år. Tycker klart det har blivit sämre. Och sillisar som jag älskar hittar jag ingenstans nästan. De här var bra men vill ha större. Får leta vidare... och har provat dom flesta rekommendationer jag fått.

den som söker kanske finner
Citera
2017-12-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Finns trekanter på menyn i Stockholm? Tyvärr kan jag tänka mig att det blir dyrt.

Jag har fått erbjudandet en gång, dock inte i Stockholm.
Det var trevligt att prova på. Som du skrev, det kostade en slant och jag tycker inte det var värt pengarna.
Jag nöjer mig med en tjej.
Citera
2017-12-05, 12:01
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Ja, det finns i Stockholm med omnejd, säkert vanligare än man tror även på andra orter. Och visst, smakar det så kostar det.
Citera
2017-12-05, 19:03
Medlem
Nytt ställe i stan, legat lågt sista tiden.. knackar på, en tjej i fodral öppnar dörren, smal med sillisar hon ser ser bra ut. Vanliga rutinen innan massagen tar sin början. Orolig att det bara ska bli oljekladd men det blir en väl utförd massage över rygg ben och rumpa. Skönt när hon flyttar sig till huvudändan och masserar ner mot rumpan. Pratar bra svenska så vi pratar en hel del. Inte så mycket teasing tyvärr men efter vändning blir det desto mer. Hon tar tag i lille man och bara tittar mig rakt in i ögonen, snabb förhandling och hon glider ur sitt fodral, ett par härliga sillisar visar sig och en rakad mus. Lite sug och slick och ett antal ställningar gås igenom jag avslutar med att hon ligger på mage och jag pumpar på bakifrån, bara älskar den ställningen. Det verkar som om hon gillade det...dusch & kaffe sedan vidare i vinter mörkret.
Citera
2017-12-08, 18:19
Medlem
kpcs avatar
I Göteborgs vinterkyla är det skönt att värma sig i en salong till ett par varma kvinnohänder.
Styr kosan mot ett stammisställe och blir invisad av en gammal bekanting, inte minst eller sötast men hon kan sina saker. Hon är fantastisk på massage.

Vi hälsar, varav jag hälsar med hennes namn och hon skiner upp som en sol.
Pratar lite till då hon försöker fiska fram mer om mig.
Vi kommer fram till massage och den tar hårt och fint på alla ömma punkter.

Givetvis kommer frågan om extra och jag provar BJ, hon skojar lite och slickar på mig lite överallt.
Hon suger in hela pungen och leker runt lite, sedan viker hon mig dubbelt och trycker in tungan i anus, det känns alldeles underbart, samtidigt som hon runkar mig.
Sedan övergår till mer 'vanlig' BJ, blandat med deepthroat och jag är i himmelen.
Hon behöver inte hålla på länge innan hon låter mig skjuta in i hennes gapande mun.

Jag ligger helt utpumpad och hon ger mig avslutningsmassage.
Sedvanliga glaset med vatten, lite mer småprat.
Jag får hennes nummer och adress sedan får hon snabbt springa ut och ta emot nästa kund vid kassan.
Citera
2017-12-08, 20:48
Medlem
Känner att suget kommer tillbaka och bestämmer mig för att testa ett ställe på sveriges framsida men som inte ligger i gbg. Ringer på och blir mött av en riktigt snygg tjej i 25 års åldern med bröst som heter duga. Beställer en timmes olja och går in och lägger mig i rummet som har skynke istället för dörr. Då inga andra kunder är på plats så spelar det mindre roll just idag. En riktigt bra massage tar sin början med väldigt lite tease. Det visar sig dessutom att tjejen pratar skaplig svenska och är riktigt trevlig. Mot slutet kommer ändå frågan lite diskret. Kommer överens om naket HJ för några kronor mer än vanligt men jag tyckte det var värt några kronor extra för att få se på underverken som visar sig vara äkta vara. Den extra servicen utförs utan stress och med stor närvaro. Hit blir det helt säkert återbesök.

Massös 5/5
Massage 4/5
Extra 4/5
Citera
2017-12-13, 14:41
Medlem
Hade sedan tidigare bokat tid på ett ställe som ligger väldigt centralt.
Sist jag var där så var det inte att hänga nåt i julgranen precis, men då de just hade öppnat då så gav jag dom en ny chans.
Hade bokat massage en timme samt bastu.

När jag kommer in så finns det ingen bokning. En kund är redan där och det var två massöser. Vad är problemet kan tyckas? Men de var osäkra om de kunde ta emot mig.
Efter mycket prat så visas jag till bastun. Hade innan fått förklarat för mig att det är en riktig bastu och man kunde sitta flera där.
Gissa om man då blir förvånad när de visar mig till ett tält och max en person får plats. Ni vet en sån där bastu där huvudet är utan för.

Bredvid står en stor bubbelpool. Frågar vad de ska ha för att bada. Först ska sägas att priset för massagen kostar 350.
Får till svar att det kostar 1000:- att bada och få en timmes massage
Herrejävlar svarar Jag, men då måste det väl ändå ingå en tjej i poolen med mig kontrar jag. Visst gick det att ordna. Men jag skulle då få göra upp priset med henne själv. Vilket visade sig att nån tjej ej ingick. Alltså 650:- för bad!!
Tackade vänligt men bestämt nej och funderade på vad jag nu skulle ta mig till.
Då jag ej orkade åka nån annanstans så fick det bli en massage.

Blir visad till rummet och bäckar och lägger mig. Massagen börjar, som sedan skulle visa sig hålla på 40 min och inte 60 som jag hade beställt.
Nu påbörjas den sämsta massagen jag fått.
Allt går sjukt snabbt. Var som om man hade spelat in hela massagen på videoband och sedan snabbspola fram.
Inte gjorde det saken bättre av att hon trodde jag var nån sorts pepparkaksdeg och försökte kavla ut min kropp så den max blev ett par mm tjock.
Ingen teasing alls utan frågan kom relativt snabbt. Vändningen kom efter ca 20 min och frågan 10 min efter det.
500 för att ruska på generalen tackade jag nej till. Kontrade med 300 men hon vägrade med motiveringen att hon var grym. Inget i massagen tydde på att hon skulle vara grym måste jag säga.
Då hon hade en fin kropp så gick jag med på 500 med ett villkor. Att hon var naken.
Svaret blev ett bestämt nej.
Så massagen fortsatte oengagerat på skallen innan hon kläckte ur sig att hon gick med på 300. Tack och adjö fick hon tillbaka medan jag reste mig upp och klädde på mig.

Slog en signal till mitt favoställe som jag ej varit på väldigt länge.
Tid fanns så begav mig dit.

Här fick jag en sjukt bra massagen.
Återigen extra utan nåt förhandlande utan hon vet vad hon får och jag vet vad jag ska betala.
Ut i snön med ert leende på läpparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in