Citat:
Ursprungligen postat av
pirra
Har under en tid spanat in ett ställe i min närhet.
Ringer och kollar om det finns tid ja säger tjejen 20,00 inga problem.
Tar mej dit ringer på och en smal liten tjej öppnar sedvanlig dusch och upp på britsen.
Bra massage och vändning frågan kommer och kläderna åker av hon kliver upp på britsen bredvid mej så man kommer åt fittan samtidigt börjar hon en härlig avsugning.
Hon plokar fram kådisen och trär på den sen tar hon ett stadigt tag om kuken och styr den mot fittan
och glider ner.
Hon rider en bra stund känner att om jag inte tar komandot så skjuter jag av.
Jag reser mej upp så hon och jag blir halvsittande knullar på så yttteligare en stund.
Jag hoppar ner från britsen och hon ligger kvar på rygg jag tar henne stående härlig syn att knulla henne stående känner att det börjar dra ihop sej knullar på som besatt nu har hon rest sej så hon vilar på armarna och ser mej rätt i ögonen ut med kuken av med kådisen skjuter av en redig laddning plötligt ser jag hur hon kastar sej bakåt och jag undrar varför då visar det sej att jag drog av första sprutet över mage bröst sen kom nästa sprut som träffade henne rak in i vänstra näsborre.
Det var lite mörkt så jag såg inte det från början men sen när jag såg det gick det inte att hålla sej för skratt.
Blir återbesök.
Ja det är så det ska vara. Att dom fortsätter med extra när dom känner att det är läge.
Börjas det diskussioner om pengar vet man att det är kört och extremt avtändande.
Bara att tacka för sig och bege sig iväg hem.
Tyvärr finns det ju många oerfarna som börjar förhandla och tror det ska bli något kul av det.
Men det är bara att glömma..
Pratas det pengar så vet man att det är töm och glöm som gäller.
Det vet man efter 1000-tals försök !