Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-02, 09:14
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Blev 2st ställen i dag.
Nr 1 2 tim massage med en söt tjej
hon kåta upp mej med hennes härliga händer och om inte tala om kroppen
Blev 1 b2b med tutt knull,sug ,slick Ja man var i himlen vill in i den härliga kroppen.
Shit hon hade ingen kådis Inte jag med, jag hade mina i bilen. Går ju för fan inte gå ut då
Blev en töm mellan bobbs.

Kåt som ett djur efter denna
Åkte till nästa favo Ställe
Tog 1 h
där fick jag allt och salut i musen!

Nu klarar jag mej ett litet tag till nästa sug kommer

Trevlig helg
TM Bröder

Äh bleb ett häligt moring fuck Denna lördag!
sms min favo och fråga Har du tid nu tidigt
Sa kom hem till mej
Klart en deal
blev allt med frukost efter tömma sig haha
Ha go helg bröder!
Citera
2019-02-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer
Hade nästan samma erfarenhet vid mitt första besök Var väl lite väl het på gröten

Men det bästa var nog att hon fortsatte med lite massage och sen tog det inte låg tid innan den stod i givakt igen och då fick hon utföra tjänsten
Ja men vafan skall man gör, inte så kul å komma innan man ens blivit vidrörd där nere, men hon visste väl vad hon höll på med :P man ja åter till research och försöka läsa mellan raderna på recensionerna på TMG
Citera
2019-02-02, 12:33
Medlem
Besöker en av mina favoriter. Får en kram när jag kommer och säger att jag vill ha massage. Blir invisad på ett rum och klär av mig. Efter ett tag så kommer hon in och sätter sig bredvid mig och frågar om jag inte ska ta massagen av kollegan istället då hon inte masserar just nu. Att hon inte ska massera på två veckor. Får för mig att det är något problem i de nedre regionerna men istället är det något annat. Tyckte att bysten såg större ut när jag kom, men det kan ju bero på en ny pushup-bh. Så var det inte utan hon hade fixat större bröst nyligen och de gjorde ont när hon masserar. Under tiden som det tog innan jag förstod detta, så hade kollegan fått en kund, så nu var valet ingen massage och inget kul eller ingen massage men lite kul.

Valde det valet om att ha lite kul och jag fick försiktigt inspektera de nya brösten. Sen blev det en mysig stund, och utan massage-delen fick vi tid för mycket annat.

Nästa vecka har det gått två veckor så då blir det ett återbesök, men det får bli en annan recension.
Citera
2019-02-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zunimasa
Ja men vafan skall man gör, inte så kul å komma innan man ens blivit vidrörd där nere, men hon visste väl vad hon höll på med :P man ja åter till research och försöka läsa mellan raderna på recensionerna på TMG
vissa har ju svårare att skjuta än andra. så de eggar ju upp kunderna maximalt innan.

så jag brukar också komma ganska fort.
Citera
2019-02-03, 10:16
Medlem
Sugen och blev tvingad av min inre vilja att besöka en salong. Efter noggranna val föll lotten på en salong nära Malmö centrum. Det är ju inte direkt långt mellan thaiflaggorna så skulle man mötas av en Madame av det sämre slaget finns ju nya på behörigt avstånd. Denna gången hade man ändå gjort en riktigt research. Dörren öppnas och jag möts av en härlig syn, en av de vackraste thaitjejer jag sett tar emot mig. Hon är inte bara vacker utan även läckert sexig i en kort och urringad klänning. Var ju inte direkt motbjudande att beställa 1 timmes massage här inte.
Upp på britsen och massagen börjar med på höger ben, det tar inte många sekunder innan det snuddas väldigt tydligt på de lite ädlare delarna. Gång på gång och väldigt ogenerat, men väldigt skönt🤗. Massagen fortsätter ben, rumpa, rygg och axlar, och hela tiden ser hon till att hålla den sugne vid liv, helt underbart.
Vändning och framsida ben koncentrerat till de skönare partierna, hon bjuder på sig själv genom att posera och visa upp lite lätt saker som jag vill se mer av. En riktigt bra och lovande massage börjar gå mot sitt slut, bör tilläggas att hon är väldigt trevlig och det har varit en spännande timme.
Thats all for today, I hope to see you soon again var kommentaren som avslutade massagen. Väldigt överraskande slut då jag hade förväntat mig något helt annat.
Citera
2019-02-03, 11:21
Medlem
Har under en tid spanat in ett ställe i min närhet.
Ringer och kollar om det finns tid ja säger tjejen 20,00 inga problem.
Tar mej dit ringer på och en smal liten tjej öppnar sedvanlig dusch och upp på britsen.
Bra massage och vändning frågan kommer och kläderna åker av hon kliver upp på britsen bredvid mej så man kommer åt fittan samtidigt börjar hon en härlig avsugning.
Hon plokar fram kådisen och trär på den sen tar hon ett stadigt tag om kuken och styr den mot fittan
och glider ner.
Hon rider en bra stund känner att om jag inte tar komandot så skjuter jag av.
Jag reser mej upp så hon och jag blir halvsittande knullar på så yttteligare en stund.
Jag hoppar ner från britsen och hon ligger kvar på rygg jag tar henne stående härlig syn att knulla henne stående känner att det börjar dra ihop sej knullar på som besatt nu har hon rest sej så hon vilar på armarna och ser mej rätt i ögonen ut med kuken av med kådisen skjuter av en redig laddning plötligt ser jag hur hon kastar sej bakåt och jag undrar varför då visar det sej att jag drog av första sprutet över mage bröst sen kom nästa sprut som träffade henne rak in i vänstra näsborre.
Det var lite mörkt så jag såg inte det från början men sen när jag såg det gick det inte att hålla sej för skratt.
Blir återbesök.
Citera
2019-02-03, 20:14
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirra
Har under en tid spanat in ett ställe i min närhet.
Ringer och kollar om det finns tid ja säger tjejen 20,00 inga problem.
Tar mej dit ringer på och en smal liten tjej öppnar sedvanlig dusch och upp på britsen.
Bra massage och vändning frågan kommer och kläderna åker av hon kliver upp på britsen bredvid mej så man kommer åt fittan samtidigt börjar hon en härlig avsugning.
Hon plokar fram kådisen och trär på den sen tar hon ett stadigt tag om kuken och styr den mot fittan
och glider ner.
Hon rider en bra stund känner att om jag inte tar komandot så skjuter jag av.
Jag reser mej upp så hon och jag blir halvsittande knullar på så yttteligare en stund.
Jag hoppar ner från britsen och hon ligger kvar på rygg jag tar henne stående härlig syn att knulla henne stående känner att det börjar dra ihop sej knullar på som besatt nu har hon rest sej så hon vilar på armarna och ser mej rätt i ögonen ut med kuken av med kådisen skjuter av en redig laddning plötligt ser jag hur hon kastar sej bakåt och jag undrar varför då visar det sej att jag drog av första sprutet över mage bröst sen kom nästa sprut som träffade henne rak in i vänstra näsborre.
Det var lite mörkt så jag såg inte det från början men sen när jag såg det gick det inte att hålla sej för skratt.
Blir återbesök.

Ja det är så det ska vara. Att dom fortsätter med extra när dom känner att det är läge.

Börjas det diskussioner om pengar vet man att det är kört och extremt avtändande.
Bara att tacka för sig och bege sig iväg hem.

Tyvärr finns det ju många oerfarna som börjar förhandla och tror det ska bli något kul av det.
Men det är bara att glömma..

Pratas det pengar så vet man att det är töm och glöm som gäller.

Det vet man efter 1000-tals försök !

Citera
2019-02-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Sugen och blev tvingad av min inre vilja att besöka en salong. Efter noggranna val föll lotten på en salong nära Malmö centrum. Det är ju inte direkt långt mellan thaiflaggorna så skulle man mötas av en Madame av det sämre slaget finns ju nya på behörigt avstånd. Denna gången hade man ändå gjort en riktigt research. Dörren öppnas och jag möts av en härlig syn, en av de vackraste thaitjejer jag sett tar emot mig. Hon är inte bara vacker utan även läckert sexig i en kort och urringad klänning. Var ju inte direkt motbjudande att beställa 1 timmes massage här inte.
Upp på britsen och massagen börjar med på höger ben, det tar inte många sekunder innan det snuddas väldigt tydligt på de lite ädlare delarna. Gång på gång och väldigt ogenerat, men väldigt skönt🤗. Massagen fortsätter ben, rumpa, rygg och axlar, och hela tiden ser hon till att hålla den sugne vid liv, helt underbart.
Vändning och framsida ben koncentrerat till de skönare partierna, hon bjuder på sig själv genom att posera och visa upp lite lätt saker som jag vill se mer av. En riktigt bra och lovande massage börjar gå mot sitt slut, bör tilläggas att hon är väldigt trevlig och det har varit en spännande timme.
Thats all for today, I hope to see you soon again var kommentaren som avslutade massagen. Väldigt överraskande slut då jag hade förväntat mig något helt annat.

Var var det här nära? Kan du ge några landmärken? Kan du DM mig?

Jag hade en bra massage sjäv. Gick söka runt i sydost om malmö central. Hittade ett trevligt sälle som var under marken. Värt ett försök.
Citera
2019-02-04, 19:31
Medlem
Var i Malmö och hade tänkt gå på massage. Då salongen jag tänkt besöka var upptagen så kände jag att det fick bli lite av en chansning så jag gick till en ny salong och ringde på där. Inte heller där var det någon som kunde ta hand om mig så jag tog en kort promenad till nästa flagga jag såg, det finns tack och lov rätt gott om dem, och där blev jag äntligen insläppt i värmen. Jag kom in, såg två väldigt lättklädda tjejer som möjligen var lite äldre än jag hade föredragit och insåg direkt att här var extra mer eller mindre garanterat. Jag blev indragen på ett rum och hann knappt näcka innan tjejen kom tillbaka. Jag la mig ner och fick en rätt trevlig oljemassage utan speciellt mycket teasing innan jag blev ombedd att vända på mig. Fick direkt frågan om extra och hon sa 1000 för allt. Och nånstans tänkte jag, varför ens diskutera. Jag ville knulla, hon ville knulla, och två rödingar kändes överkomligt.

Pussy is a hell of a drug.

Vet inte om jag går tillbaka dit, har träffat snyggare thaitjejer i Malmö, men å andra sidan så gillar jag tjejer som knullar en med lite entusiasm och man kan inte alltid få allt.
Citera
2019-02-04, 21:24
Medlem
Kände febern började komma och hade lite tid ledig på em så jag ringde och bokade en tid på ett ställe jag varit förut som gav bra service. Södra delarna av Göteborg. Fanns tid om en kvart med tjejen jag träffade där sist vilket kändes bra. En timmes massage.

Kom fem min för sent och det visade sig att tjejen då hade en annan kund snart och kunde max erbjuda en halvtimme. Hon skämdes inte ens. Va fan liksom? Vad är det för jävla stil? Varför ska man ens boka?
Hörde mig för på ett annat ställe på hemvägen men inte heller där var favvotjejen ledig. Nåväl. Var rätt håglös ändå. Suck.
Citera
2019-02-04, 22:53
Medlem
Göteborg

Då har det hänt fast jag nästan inte trodde det var möjligt länge. Var i centrala delen av stan på massage där ingen extra erbjöds. Det var ett tag sedan men det är risken när man provar nytt.
Dock kan jag säga att det var en av den bästa massagen jag någonsin fått. En blandning av thai och vanlig massage. Inte mycket olja och ändå väldigt behagligt. Hade jag bara fått lite tillval hade det varit perfekt.
Började ana detta redan innan hon började då hon vill ha en klocka där hon kunde se när hon började. Hon startade efter att jag hade klätt av mig och låg på bänken. Vanligtvis är jag van vid att klockan startar så fort man sätter foten på salongen om man inte går till någon av sina stamställen. Det blev tom mer än en timme.
Vet inte om detta är bra eller dåligt. Glad är jag iallafall att det fortfarande finns några som kan massera. Detta tenderar till att bli en bristvara då fokus nu mera ligger på extra och massagen kommer i anda hand.
Citera
2019-02-05, 00:22
Medlem
Dags för första recensionen
Besökte ett ställe strax norr om tullarna. Blev mottagen av glada ansikten i soffan, alla i runt trettio år.
Blev visad till ett rum där belysningen var ordentligt dämpad. Jag frågade om dusch och det fanns. Jag tycker det känns bra att ta en snabb innan massagen, särskilt efter en lång dag på jobbet.
Tillbaka på madrassen så fick jag vänta... och vänta. När tjejen till slut kommer in så ber hon om ursäkt och börjar med att slänga bort handduken över min rumpa. Hon börjar med en rejäl näve olja. Bra massage men mycket olja.
Efter en stund börjar hon fokusera mellan skinkorna, vilket är väldigt skönt. Redan innan vändning kommer frågan.
Vi bestämmer en b2b för 800 och hon tar av sig medan massagen fortsätter. Efter vändning så glider hon över mig medan händerna letar sig ner mellan mina ben. Samtidigt som hon runkar med ena handen så smeker andra handens fingrar runt anus och hon för in ett finger. Det hela är så sjukt skönt att jag kommer rätt snart.
Efter ha hämtat mig lite så blir jag erbjuden lite mer massage, samt lite dricka.
Det hela är klart på 45 minuter och efteråt åker jag hemåt med ett leende. Definitivt återbesök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in