Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-21, 08:26
Medlem
Jaha då blir det recensionspremiär efter att ha följt tråden då och då genom åren och varit på en hela massa ställen. Inte bara i Sverige utan i Hong Kong (enda gången hela salongen storögt inför mig diskterat min enorma kuk - de var inte vana vid västerlänningar), Ryssland, Kina, Hells Kitchen i NY, Antwerpen, Holland, Hamburg m m - dock aldrig i Thailand. Men här får man inte komma med annat än svenska recensioner vad jag begriper.

Nåja, för två veckor sedan blev suget för stort igen och jag letade upp en lovande salong söder om söder i Sthlm. Hade blivit lovad oljemassage av en ung söt tjej. Kommer dit, inga andra kunder där, bara ägaren och tjejen. Blev först lite småbesviken. Hon är visserligen runt 25 men lite mullig (föredrar smala tjejer, hemska mig) och ett par enorma Göran Persson-brillor på sig.

Men men massage är alltid skönt tänker jag och näckar, nyduschad och nyrakad, på en skönt uppvärmd madrass.

Själva massagen är nästa besvikelse. Halvdålig, repetitiv och segdragen, utan egentlig teasing. Vända! OK. Nu kommer frågan utan teasing, "vill du mer"? Drog till med bombom inte för jag var så sugen men för att testa tjejen. Jodå, 1400 kr. 800? Nope, enades om 1000 för nu hade kuken beslutat sig snabbare än jag. Göran Persson-tjejen piper iväg för att duscha och hämta gummi, fortfarande utan att ha snuddat vid mandomen vilket får mig att fundera på om jag ens kommer fixa det här. Associationerna gör mig tvärslak.

Men när hon är tillbaka och slinker ur kläderna så förändras allt. Hon må vara lite småmullig men petite, och liksom naturligt mullig, fast i hullet och len varm och slät som ett solmoget saftigt plommon. Fittan är nyrakad och alldeles slät och brösten är antingen ett kirurgiskt underverk eller helt naturligt stora och fasta med styva bruna sugvänliga vårtor. När hon runkar mig och jag smeker hennes hårdnande klitoris, känner jag att hon verkligen blir våt och njuter av det här. Och det händer inte varje gång, även om många är hyfsade skådespelare.

Så snabbt på med gummit. Hon är varm, våt och riktigt trång - får ta det försiktigt i början när hon grenslar mig, men snart är hela batongen inne. Det var seriöst länge sedan jag knullat så skönt, trots gummit. Vi har båda svårt att hålla tyst och det smackar på rätt bra när jag tar henne bakifrån, så mamasan höjer musiken kraftigt när en ny kund plingar på dörren... Det gör mig av någon anledning ännu kåtare. Jag knullar nu henne vilt i missionären. Normalt vill jag gärna ha avstånd och se tjejen jag knullar med men nu lägger jag mig på henne och vi famnar om varandra. Känner hela hennes varma lena kropp och stora fasta bröst mot mig och jag fullkomligt exploderar och sprutar djupt inne i hennes trånga slida. Utmattade ligger vi där ett tag och bara njuter av efterdyningarna.

Thaisalongbesöken är långt ifrån alltid lyckade men denna gång var en tiopoängare. Återbesök i veckan tror jag...
Citera
2019-10-21, 21:20
Medlem
B-types avatar
Gula febern gör sig påmind igen men jag känner inte för att åka till stamstället. Åker till en salong jag inte besökt på drygt sex månader. De har bytt namn och ägare sedan dess men jag gillar salongens läge.
Två tjejer finns tillgängliga. Inte för fagra men smala och jag tippar på att de är runt tjugofem.
Massagen är godkänd och det förekommer tafsande som skulle få me-too-rörelsen upprörd. Löjtnanten intar givakt.
Efter vändning blir hon stressad och löjtnanten somnar om. Frågan kommer, FS finns inte på menyn så väljer b2b. Den sämsta jag upplevt. Hon behåller shortsen på. Jag påpekar det men hon nekar. Det tar alldeles för lång tid eftersom situationen har blivit avtändande.
Första nitlotten på länge.
Citera
2019-10-22, 09:37
Medlem
Fick ett tips om ett ställe i Göteborg som skulle vara riktigt bra. Tyvärr kunde inte hon som jag fick tips om men jag tänkte att är en bra så finns det chans...

Stället ligger lite udda i Göteborg men rätt bra. Stegar in och får tid hos en rätt ung och blyg tjej. Inser att det antagligen inte blir något, hon ser väldigt alldaglig ut och jag undrar om det är mammasans dotter som jobbar extra.

Får en fantastisk bra massage med lite olja, helt perfekt. Ingen teasing och inga vibbar alls. massagen är riktigt bra och efter vändningen så fortsätter det på samma sätt.

Plötsligt kommer frågan och jag känner att jag bara måste se hur hon ser ut och får till ett B2B med bra pris. När hon klär av sig visar det sig att det inte är en blyg tjej, massa tatueringar och ett par små stenhårda silikonbröst. Helt sjukt hårda, som tennisbollar. Hon är extremt sexig på ett porrigt sätt.

Tyvärr blir det ett rätt mekanisk B2B, hon gör det man ska göra, ålar runt lite och man får klämma överallt, men det går bara ut på att få ett snabbt avslut.

Inte värt pengarna, i Göteborg får man B2B med sug, inlevelse och så nära FS man kan komma utan att den glider in för samma eller billigare.

Funderar på att återkomma om jag kan boka tipset, stället verkar seriöst på utsidan men det är uppenbart att det går att få det mesta därinne.
Citera
2019-10-23, 16:14
Medlem
Har besökt och skrivit recensioner på ett antal salonger i huvudstaden och skåneland tidigare, dock med ett annat användarnamn. Nu är det dags igen.

Efter ett uppehåll på ett par år från detta träsk som man likt kvicksand inte lyckas ta sig ur var det dags igen.

På turné i gurkstaden.

Målen för dagen var klara, i följande rangordning:
1. Få välbehövlig massage
2. Se till att få det av en attraktiv massös
3. Testa FS om det erbjuds

Hade i förväg scoutat ut ett par salonger som verkade intressanta. Placerade i ett kluster nära varandra verkade det bli en smidig dag.

Men väl i området letande parkering så stöter jag på ett fordon tillhörande lagens långa arm. Körde förbi och åkte runt i kvarteren. Bilen stod dock kvar och jag kände uppgivet att det var läge att glida vidare.

Gick in på TMG och spanade vad som låg i närheten. Hittade en salong som låg bra till och hade intressanta bilder på hemsidan. Parkerade och begav mig dit. Väl där insåg jag att det inte var något för mig. De två massöser som fanns i salongen var inte av nyaste snitt och jag avstod och jagade vidare.

Hittade två salonger (de två sista i staden jag inte redan kollat) som dessutom låg nära varandra. Ställer bilen på gatan, lägger i pengar till parkeringen. Känner pirret i kroppen man har när man inte vet vad man ska få uppleva.

Börjar på salongen närmast bilen. Källaringång längs en lugnare gata. Tjejen som öppnar är väl mer en kvinna som är rund och go. Lite för go för mig så jag tackar för mig och går till min sista livlina. Bestämmer mig redan innan att jag måste ha massage för min rygg som tar kål på mig oavsett utbudet på salongen.

Den ligger längs en högre trafikerad väg och jag går resolut mot ingången och klampar in.

"massage?" frågar en äldre smal kvinna.

"Eh jo, har ni tid?" Säger jag något besviket. "60 minuter tack."

Tre kvinnor på plats. Ingen av dom är tyvärr direkt tilldragande utan nu är det massage som är fokus.

Betalar och blir visad till ett rum i vanlig ordning. Klär av mig och lägger mig på madrassen. In kommer den äldre kvinnan och börjar knåda. Hon ger mig en rejäl omgång vilket är precis vad jag behöver. Hon teasar ingenting och tur är nog det. Jag hade avböjt hur sprängkåt jag än blivit av jakten som pågått ett tag.

Avslutar med det klassiska klappet på ryggen.

Jag klär på mig och går ut i eftermiddagsrusningen och känner mig något besviken. "varför ska det vara så svårt att hitta snygga massöser" tänker jag för mig själv medan jag styr skutan besviket hemåt.
Citera
2019-10-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreoGurra99
Har besökt och skrivit recensioner på ett antal salonger i huvudstaden och skåneland tidigare, dock med ett annat användarnamn. Nu är det dags igen.

Efter ett uppehåll på ett par år från detta träsk som man likt kvicksand inte lyckas ta sig ur var det dags igen.

På turné i gurkstaden.

Målen för dagen var klara, i följande rangordning:
1. Få välbehövlig massage
2. Se till att få det av en attraktiv massös
3. Testa FS om det erbjuds

Hade i förväg scoutat ut ett par salonger som verkade intressanta. Placerade i ett kluster nära varandra verkade det bli en smidig dag.

Men väl i området letande parkering så stöter jag på ett fordon tillhörande lagens långa arm. Körde förbi och åkte runt i kvarteren. Bilen stod dock kvar och jag kände uppgivet att det var läge att glida vidare.

Gick in på TMG och spanade vad som låg i närheten. Hittade en salong som låg bra till och hade intressanta bilder på hemsidan. Parkerade och begav mig dit. Väl där insåg jag att det inte var något för mig. De två massöser som fanns i salongen var inte av nyaste snitt och jag avstod och jagade vidare.

Hittade två salonger (de två sista i staden jag inte redan kollat) som dessutom låg nära varandra. Ställer bilen på gatan, lägger i pengar till parkeringen. Känner pirret i kroppen man har när man inte vet vad man ska få uppleva.

Börjar på salongen närmast bilen. Källaringång längs en lugnare gata. Tjejen som öppnar är väl mer en kvinna som är rund och go. Lite för go för mig så jag tackar för mig och går till min sista livlina. Bestämmer mig redan innan att jag måste ha massage för min rygg som tar kål på mig oavsett utbudet på salongen.

Den ligger längs en högre trafikerad väg och jag går resolut mot ingången och klampar in.

"massage?" frågar en äldre smal kvinna.

"Eh jo, har ni tid?" Säger jag något besviket. "60 minuter tack."

Tre kvinnor på plats. Ingen av dom är tyvärr direkt tilldragande utan nu är det massage som är fokus.

Betalar och blir visad till ett rum i vanlig ordning. Klär av mig och lägger mig på madrassen. In kommer den äldre kvinnan och börjar knåda. Hon ger mig en rejäl omgång vilket är precis vad jag behöver. Hon teasar ingenting och tur är nog det. Jag hade avböjt hur sprängkåt jag än blivit av jakten som pågått ett tag.

Avslutar med det klassiska klappet på ryggen.

Jag klär på mig och går ut i eftermiddagsrusningen och känner mig något besviken. "varför ska det vara så svårt att hitta snygga massöser" tänker jag för mig själv medan jag styr skutan besviket hemåt.

Du får trösta dig med att du fick en riktigt bra omgång åtminstone. Och det var ju högst på din lista!
Men visst är det tråkigt när man får vandra runt och de antingen känns fel eller inte har tid.

Hur gör du när du tackar nej förresten? Jag känner mig så dum om jag vänder i dörren...
Citera
2019-10-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMR
Du får trösta dig med att du fick en riktigt bra omgång åtminstone. Och det var ju högst på din lista!
Men visst är det tråkigt när man får vandra runt och de antingen känns fel eller inte har tid.

Hur gör du när du tackar nej förresten? Jag känner mig så dum om jag vänder i dörren...

Jo, det var ju nummer 1 som var det viktigaste.

Jag brukar (typiskt svenskt undvikande beteende?) säga att jag ska gå till bankomaten och går sedan inte tillbaka. Medveten om att det inte är så trevligt men jag har svårt att syna personalen och sedan säga nej. Känns ännu värre.
Citera
2019-10-24, 18:19
Medlem
Dags att dela med mig av min en erfarenhet. Kan meddela att jag följt denna gulafeber tråd i många år och gjorde några inlägg under annat alias ngr gånger och tänkte att nu var det dags igen.

Hade länge min favorit salong lite utanför huvudstaden och det var även där jag gjorde mina första trevare med thai tjejerna och kalsonger på och hade sedan svårt att släppa den salongen helt och återvände med jämna mellanrum och fick massage av olika tjejer. Nu på sista åren har det blivit lite random runtomkring i huvudstaden men även på andra ställen runt om i Sverige. Försöker alltid få ett bättre pris då det på vissa ställen är hutlöst dyrt för extratjänster men såklart ska tjejorna känna att det är värt jobbet men samtidigt anser jag att överträffar de dina förväntningar trots att jag prutat så kan man gärna ge dom lite dricks

Så, senaste gången, i löningstider så det var nog för en månad sedan i sthlms utkanter bokade jag i förväg en timme olja och fick en bra massage av strax över medelmåttig 28 taggare. Total kostnad 900 kronor för massage å bombom. Överkomligt pris anser jag. Visst, vi hamnade i tidsnöd, men jag fick det jag ville ha.

Massage 8/10
Salong 9/10
Service 7/10
Citera
2019-10-25, 14:06
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovetinythai
Dags att dela med mig av min en erfarenhet. Kan meddela att jag följt denna gulafeber tråd i många år och gjorde några inlägg under annat alias ngr gånger och tänkte att nu var det dags igen.

Hade länge min favorit salong lite utanför huvudstaden och det var även där jag gjorde mina första trevare med thai tjejerna och kalsonger på och hade sedan svårt att släppa den salongen helt och återvände med jämna mellanrum och fick massage av olika tjejer. Nu på sista åren har det blivit lite random runtomkring i huvudstaden men även på andra ställen runt om i Sverige. Försöker alltid få ett bättre pris då det på vissa ställen är hutlöst dyrt för extratjänster men såklart ska tjejorna känna att det är värt jobbet men samtidigt anser jag att överträffar de dina förväntningar trots att jag prutat så kan man gärna ge dom lite dricks

Så, senaste gången, i löningstider så det var nog för en månad sedan i sthlms utkanter bokade jag i förväg en timme olja och fick en bra massage av strax över medelmåttig 28 taggare. Total kostnad 900 kronor för massage å bombom. Överkomligt pris anser jag. Visst, vi hamnade i tidsnöd, men jag fick det jag ville ha.

Massage 8/10
Salong 9/10
Service 7/10
Du snackar skit
Citera
2019-10-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du snackar skit

Hans första inlägg🤣🤣
Citera
2019-10-25, 17:15
Medlem
Sthlm

En sådan gråmulen dag då mörkret tar över så kände jag att jag borde unna mig något. På lunchen med kollegorna så går jag igenom optionerna. Att det skulle bli massagebesök var inte direkt tippat, jag testade tanken men nappade inte, pirrande inte. Men något måste jag ju unna mig. Poppade ett blått piller innan jag gick från jobbet ut på safari.

På transportmedlet så började tanken på massage mogna opch utvecklas till ja nu jävlar :-) Jag var sugen på att upptäcka något nytt, en ny outforskad len kropp att smeka, klämma, slicka, förverkliga bröstknullet på min bucket list.

Det blev ett av de mer välkända och välrenomerade ställerna innanför tullarna. Första gången för mig på just detta ställe. Knackade på dörren öppnades av en vacker kvinna med sjusta lökar, endast iklädd ett linne som knappt räckte ned för halva låren. Ingen BH, den öppna ryggen skvallrade om det, jag gissade riktigt att lökarna var påbättrade för putade ut på ett väldigt tilltalade sätt. I soffan satt en annan kvinna, lika vacker och glad som den som öppnade. Lika lättklädd. Jag viste redan nu att det skulle bli extra.
Just gällande extra hade jag bestämt mig för bröstknull... nu återstod att verkligen få till det.

Jag var den enda kunden (skostället och alla öppna dörrar skvallrade om det), leds in i rum med dörr, nyckel, madrass på golvet, lagom varmt. Lägger mig näck med kuken i norrläge... gillar när de behöver arbeta lite extra för teasing.

Tjejen kommer in iförd samma linne. Najs tänker jag, mycket hud här. En hygglig massage inleds och hon kör det angenäma tricket att sätta låret långt upp mellan mina ben så att hennes lår snuddar punggen när hon masserar rygg och axlar.
Mer teasingen kommer direkt. Jag försöker vara oberörd ett tag, men misslyckas och börjar visa uppskattning. Vändning, ingen handduk, massor av olja och rakt upp mot jumskarna. Lite lek med kuken och sedan frågan. Nu inleds en av de mest angenäma förhandlingarna jag upplevt i denna djungel. Ingen påstridighet, inget kramande av kuk under förhandling, inget försöka med språkförbistring. Hon erbjuder BB. Jag säger att jag vill köra kuken mellan hennes pattar med olja. Hon säger FS, jag kontrar med bara bröstknull tack. Går med på BB inkl bröstknull, betalade direkt (hon skötte det snyggt och smidigt) och sedan bar det av, jävlar vilket proffs. Hon oljar in sig och börjar glida som en ål över mig. Hennes bröst är fan överallt, stämingen på topp och glada är vi. Kuken får sitt bröstknull. Sedan säger hon "big dick", grenslar och börjar grinda sin fitta hårt mot kuken. Och hon kör på rejält och njuter. Jag säger "dangerous, almost in" för att lugna henne lite då den nästan slinker in. Efter många långa minyuters grinding tar hon fram kådis, trär på den (blow job tänker jag) men till min förvåning leder hon in den i fittan, sänker sig ner och börjar grinda pelvis mot pelvis. Hon fortsätter grinda hårt, nu med kuken i sig, bra jävla blött blev det. Hon kom inte tror jag, men njöt. Men den behandlingen får dock inte mig över gränsen. Hon får avsluta med en kombo av bröstknull, handjobb och analpill.

Skjuter salut som fucking jävla Schwerer Gustav mellan två rullande kullar i syd tyrolen.

Båda är svettiga och småskrattar lite. Hon frågar om jag skall duscha men jag avböjer, hon smyger ut till duschen, jag klär på mig. För första gången måste jag ta på mig skorna samtidigt som annan kund ... igentligen inte så crinch... we both know :-) (va fan är klockan... har spenderat 1h20min där inne)

Tar en klunk vatten, tackar för mig. Väl ute på gatan är humöret på topp, solen bryter fram och minnet av hennes underbara kropp och allt nasty vi gjorde får mig att le som grodan boll. Endorfiner is the shit!

Lokal: 8/10
Massage: 8/10 (svårt att bedömma p.g.a. all jävla sex)
Utseende: 8+/10 (snygg, sensuellt, tight tränad kropp, sminkad, ögonfransar)
Extra: 10/10 (lite mer dirty talk och hon hade fått 11)

På återläsning.
Citera
2019-10-25, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du snackar skit

Hur tänker du?
Citera
2019-10-25, 21:09
Medlem
Hade länge haft ett öga mot en thaisalong i en liten mindre stad i dom "södra" delarna i Norrland. Med en viss osäkerhet ringde jag och boka 60 minuter oljemassage. Stället ligger rätt så centralt så jag var en aning skeptiskt haha men men..
Knacka på dörren och en äldre dam i runt 40-45 års åldern öppna. Till min förvåning så var hon klädd i en skarp vitt linne med urringning och ett par sköna svarta tights. Hade förväntat mig en traditionell klädsel. Men detta höjde mina förhoppningar avsevärt.

Till massagen då, näcka mig och la mig på britsen hon började knåda in mina axlar och rygg på ett helt förskräckligt och okontrollerat vis. Låg där och plågades i minst 30 minuter och tänkte avsluta det här spektaklet. MEN.. Vändningen kom och hon börja massera mina lår och fötter och genast blev det hela mycket skönare. Soldaten börja växa och från ingenstans så la hon handen rakt på kuken under handduken och fråga "massage där?" Givetvis sa jag med ett glatt leende.

Hon tog tag i storheten på en gång och öste olja på den och jag fick den skönaste hj jag någonsin har upplevt. Fick även känna på henne bröst och rumpa under tiden.
Kom i ett stort sprut över min mage och hon skratta till lite. Hon kom tillbaka med lite papper och torka av min mage och kuk.
Fick lite kaffe och kaka efteråt, hon var väldigt social men kunde knappt svenska så förstod inte så mycket haha.
Innan jag begav mig hem så fråga jag om något mer fanns på menyn till nästa gång?
Fick ett blankt nej och jag orka inte fråga varför! Gav en kram och tacka för mig.

Ska dit igen när tillfället ges!

Salong 1/10
Utseende 6/10
HJ 10/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här