• 1
  • 2
2004-06-04, 16:08
Bannlyst
Hej, jag r lite nyfiken p det dr med att Mona Sahlin av vissa personer hrinne konsekvent kallas "Mona Muslim". Ja, vissa vill till och med dda henne och urinera p henne! Detta mste ju onekligen ha en anledning, drfr: Jag har inte haft stenhrd koll p inrikespolitikens vndningar hit och dit p senaste ren , s ngon kanske kan frklara det hr med "muslim". Varfr r Mona Sahlin "Mona Muslim" och varfr r hon hatad?
2004-06-04, 16:12
Medlem
Flskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Hej, jag r lite nyfiken p det dr med att Mona Sahlin av vissa personer hrinne konsekvent kallas "Mona Muslim". Ja, vissa vill till och med dda henne och urinera p henne! Detta mste ju onekligen ha en anledning, drfr: Jag har haft stenhrd koll p inrikespolitikens vndningar hit och dit p senaste ren , s ngon kanske kan frklara det hr med "muslim". Varfr r Mona Sahlin "Mona Muslim" och varfr r hon hatad?

Det borde vl du fatta, efter alla inlgg hr. Ls dem, s frstr du.
2004-06-04, 16:17
Bannlyst
De flesta inlggen innehller inte direkt frklaringar, snarare oneliners i stil med "vldtkerna kar.. jvlar det r MONA MUSLIMS FEL!", ";den dr vidriga subban MONA MUSLIM.. hon.. hon HATAR SVERIGE!" osv

S en lite utfrligare frklaring skulle vara p sin plats
2004-06-04, 20:06
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
De flesta inlggen innehller inte direkt frklaringar, snarare oneliners i stil med "vldtkerna kar.. jvlar det r MONA MUSLIMS FEL!", ";den dr vidriga subban MONA MUSLIM.. hon.. hon HATAR SVERIGE!" osv

Ls det hr, Tim, s fr du mer ktt p benen...

http://www.judiskkronika.se/d_42003.htm

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...,89260,00.html
2004-06-04, 20:15
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Ls det hr, Tim, s fr du mer ktt p benen...

http://www.judiskkronika.se/d_42003.htm

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...,89260,00.html

Du menar inte p allvar att bara fr att hon besker en mosk i egenskap av minister frvandlas hon till terrorist och villig att utplna den judiska staten?
2004-06-04, 20:31
Medlem
Bingolikets avatar
Vilken normal svensk kvinna skulle frivilligt ta p sig ett huckle och gra propaganda fr kvinnofrtryck?Jo en rvslickande sossebimbo med ett IQ lgre n Grans skonummer.
2004-06-04, 20:58
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Du menar inte p allvar att bara fr att hon besker en mosk i egenskap av minister frvandlas hon till terrorist och villig att utplna den judiska staten?

hade hon beskt moskn i egenskap av den feminist hon r hade hon givetvis inte dragit p sig den kvinnofrnedrande sljan. Mona hycklade som vanligt, dessutom kan du se i artikeln att hon beskte moskn bara ett par dagar efter9/11...
2004-06-04, 21:04
Medlem
Byfnens avatar
Mona r en Riksfne ! Hon har komplex fr ngonting.. vad har jag inte lyckats lista ut ! Frmodligen frsker hon vara nn slags populist !
2004-06-04, 21:47
Medlem
BZQWs avatar
Citat:

Hon anser att muslimer r mnniskor, vilket tydligen r oerhrt provocerande fr vissa.
2004-06-04, 22:03
Medlem
viperinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BZQW
Hon anser att muslimer r mnniskor, vilket tydligen r oerhrt provocerande fr vissa.

Precis, hon ser endast muslimer som mnniskor.

Drfr frtjnar hon namnet Mona Muslim!
2004-06-04, 23:07
Medlem
RayKrebbss avatar
Jag sitter inne med svaret...

Mona har vldigt fula klder.
2004-06-04, 23:27
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Mona r en Riksfne ! Hon har komplex fr ngonting.. vad har jag inte lyckats lista ut ! Frmodligen frsker hon vara nn slags populist !
Fan vad kul att det var sna hr inlgg som beskrevs som tptalt intelligensbefriade i frsta inlgget i trden, och s gr du ett exakt sdant nd.

Helt otroligt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in