Hej, jag r lite nyfiken p det dr med att Mona Sahlin av vissa personer hrinne konsekvent kallas "Mona Muslim". Ja, vissa vill till och med dda henne och urinera p henne! Detta mste ju onekligen ha en anledning, drfr: Jag har inte haft stenhrd koll p inrikespolitikens vndningar hit och dit p senaste ren , s ngon kanske kan frklara det hr med "muslim". Varfr r Mona Sahlin "Mona Muslim" och varfr r hon hatad?
Hej, jag r lite nyfiken p det dr med att Mona Sahlin av vissa personer hrinne konsekvent kallas "Mona Muslim". Ja, vissa vill till och med dda henne och urinera p henne! Detta mste ju onekligen ha en anledning, drfr: Jag har haft stenhrd koll p inrikespolitikens vndningar hit och dit p senaste ren , s ngon kanske kan frklara det hr med "muslim". Varfr r Mona Sahlin "Mona Muslim" och varfr r hon hatad?
Det borde vl du fatta, efter alla inlgg hr. Ls dem, s frstr du.
De flesta inlggen innehller inte direkt frklaringar, snarare oneliners i stil med "vldtkerna kar.. jvlar det r MONA MUSLIMS FEL!", ";den dr vidriga subban MONA MUSLIM.. hon.. hon HATAR SVERIGE!" osv
S en lite utfrligare frklaring skulle vara p sin plats
De flesta inlggen innehller inte direkt frklaringar, snarare oneliners i stil med "vldtkerna kar.. jvlar det r MONA MUSLIMS FEL!", ";den dr vidriga subban MONA MUSLIM.. hon.. hon HATAR SVERIGE!" osv
Du menar inte p allvar att bara fr att hon besker en mosk i egenskap av minister frvandlas hon till terrorist och villig att utplna den judiska staten?
Vilken normal svensk kvinna skulle frivilligt ta p sig ett huckle och gra propaganda fr kvinnofrtryck?Jo en rvslickande sossebimbo med ett IQ lgre n Grans skonummer.
Du menar inte p allvar att bara fr att hon besker en mosk i egenskap av minister frvandlas hon till terrorist och villig att utplna den judiska staten?
hade hon beskt moskn i egenskap av den feminist hon r hade hon givetvis inte dragit p sig den kvinnofrnedrande sljan. Mona hycklade som vanligt, dessutom kan du se i artikeln att hon beskte moskn bara ett par dagar efter9/11...
Hon anser att muslimer r mnniskor, vilket tydligen r oerhrt provocerande fr vissa.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!