Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2010-10-05, 01:25
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Han har fler bibel texter på sin logg, inget speciellt med det alls

Det konstiga i så fall är ju att han har tagit bort det...
Citera
2010-10-05, 01:31
Bannlyst
Lyoto

Jag kollade nu och profilen finns kvar, som vän hos ETY. Du blandar ihop det med han som bjöd in till fest på Samba tror jag? Y***s Han med citatet heter: han heter S****n Y****a

Only God Can Judge Me.
Det kanske är helt oskyldigt, men han får förstå att det kan bli en reaktion.

Christina Magnusson: ja det är ett 'gangsta* uttryck.
Vid googling hittade jag tex Rapparen Tupac som har en sång som hette det. Tupac blev dödad och är romantiserad i hip-hop kulturen.

Men SY verkar också rätt religiös i övrigt och har lagt in youtube klipp nyss med smäktande som det verkar religiös sång.

Jag lägger inte större växlar i att han skrivit det än att jag reagerade på sådana ord just nu hos ETYs vänkrets.
Senast redigerad av missagatha 2010-10-05 kl. 01:37.
Citera
2010-10-05, 01:35
Medlem
Lyotos avatar
Citat:
Den killen är inte synlig i bild då misstänkte sitter bredvid brottsoffret
Antingen har han stigit av eller så bytt vagn , han är inte kvar sen

Han har fler bibel texter på sin logg, inget speciellt med det alls

Han har säkert inget med det att göra, MEN, man vet aldrig! Det jag la märke till är att han BARA tagit bort dessa 2 saker på sin logg, alla andra ordspråk etc fanns kvar.

Texten skrev han dagen efter sin vän (misstänkt iaf) mördade en ung kvinna i närheten där dem bor. Tillfällighet? ja, kanske...

JAG tror iaf att han sitter på info som han gärna håller för sig sj.
Citera
2010-10-05, 01:37
Medlem
MrsMagoos avatar
Mer på vännens logg
"me and GOD"

" plise lord be with us ,we all want be with you .show us the rigth way !for real"

Han är inte inblandad i något han är religiös bara
Det som förbryllar är väl misstänktes vän lista som varierar från 61-62 hela tiden
Den mannen ni talar om finns inte folkbokförd i det namnet som finns på facebook, är han ens i Sverige? Sxmxxn Yxlxx ???

Finns inte en med det efternamnet folkbokförd i Sverige
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-10-05 kl. 01:52.
Citera
2010-10-05, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det konstiga i så fall är ju att han har tagit bort det...

Det var ju så svårt att hitta mer på hans logg. Hans senaste post är en länk till en Etiopisk kyrkosångare.

Annars:

S****n Y****a plise lord be with us ,we all want be with you .show us the rigth way !for real
September 14 at 7:22am

Si****n Y****a The law of the Lord is perfect ,
reviving the soul;
the testimony of the lord is sure,
making wise the simpel;
September 4 at 12:07am

edit: såg att missagatha var snabbare med typ exakt samma info, iallafall tror vi kan släppa honom helt bara en religös person som gillar citera religösa texter som råkade publicera en vid fel tidpunkt.
Senast redigerad av Effe81 2010-10-05 kl. 01:43.
Citera
2010-10-05, 01:45
Medlem
ChristineMs avatar
Citat:
Mer på vännens logg
"me and GOD"

" plise lord be with us ,we all want be with you .show us the rigth way !for real"

Han är inte inblandad i något han är religiös bara
Det som förbryllar är väl misstänktes vän lista som varierar från 61-62 hela tiden
Den mannen ni talar om finns inte folkbokförd i det namnet som finns på facebook, är han ens i Sverige? Sxmxxn Yxlxx ???

Baltimore, Maryland, verkar det som..
Citera
2010-10-05, 01:46
Bannlyst
Effe81

jag lägger som sagt inte in någon mer värdering än att jag reagerade på citatet.
Och självklart så försöker jag förstå varför jag reagerade.

Något sådant skulle en GM kunna skriva.

Men det kan också vara helt oskyldigt.

Jag har tyvärr ingen möjlighet att undersöka det så mycket mer än så. Men jag släpper det inte förrän jag vet.

Jag tycker det är intressant.
Citera
2010-10-05, 01:48
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristineM
Baltimore, Maryland, verkar det som..

Ungefär som GM skriver att han bor i Etiopien på sin YouTube som han reggade i augusti i år.

Man vet ju inte vart folk bor, bara för de skriver det. Men med det vill jag inte sagt att just han är skyldig till något.
Citera
2010-10-05, 01:49
Bannlyst
christina M:

Jag fast han ändrade precis info om bostadsort. Och det verkar som om vissa skriver lite vad som helst där.

Bor han inte i Sverige? Vet ej.

Men jag har för mig en tjej försvarade honom och det citatet o sa att hon tillbringat natten med honom. Men jag vet inte om hon också blandade ihop honom med Y***s.

Hur det egentligen är möjligt...?
Citera
2010-10-05, 02:04
Medlem
rullerojs avatar
Kan hon ha sett en kvinna på perongen och sprungit av,eller någon folksamling vid spårvagnsplatsen.
De kom från fel håll
Citera
2010-10-05, 02:10
Medlem
Nån som vet varför det åkte 2 poliser med nattvagnen mot temperaturgatan.De gick av på temperaturgatan där det stod 2 till och väntade,sen även 2 polisbilar nedanför torget???
Citera
2010-10-05, 02:14
Medlem
theoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Nån som vet varför det åkte 2 poliser med nattvagnen mot temperaturgatan.De gick av på temperaturgatan där det stod 2 till och väntade,sen även 2 polisbilar nedanför torget???

Nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in