Ni är indoktrinerade!
Jag har läst på Flashback dagligen under flera års tid. Nästan varje dag kommer det upp en ny tråd om att Sverigedemoktaterna på något sätt diskriminerats. Folk gnäller om politisk korrekthet, att SD aldrig får plats i media, om att folk är för dumma för att förstå att man ska rösta på SD och så vidare. Samtidigt gnäller man på partier som ND och SvP.Jag citerar lite från tråden
När ska vi SD:are gå till ND?:
"Personligen skulle jag aldrig rösta på ND. Kan tillägga att jag röste på SD detta valet."
"ND är inte normalt"
"kan inte se mig själv lägga min röst på ND överhuvudtaget."
"Nationaldemokraterna är ett gäng efterblivna rasister och därför kommer jag aldrig någonsin att rösta på dem. Ingen normalt fungerande människa skulle rösta på dem någonsin."
Och så vidare...
(
https://www.flashback.org/t1347358)
Då är frågan:
Är ni helt dumma i huvudet? Fattar ni inte att ni gör precis samma sak mot ND och SvP som ni anklagar etablissemanget för att göra mot er? Inser ni inte att ni, trots att ni så modigt* röstar på SD, är hjärntvättade kretiner?
Ni röstar på ett jude-influerat skitparti. SD tycker att det är helt okej att alla svenskar är negrer, så länge dessa negersvenskar dansar runt midsommarstången. Är det vad ni vill?
Ni är alla indoktrinerade jävla dumhuvuden. Varför är svenskar så dumma i huvudet? Zig hajl.
*OBS: Ironi. Ni är fega as.