Detta var en synnerligen hemsk dröm men ganska intressant.
Som vanligt i drömmar så flyttas man hit och dit, så även denna gången. Plötsligt befann jag mig i en ganska stor sal, det var mycket trä där inne. Gammal klarlackad träinredning, väldigt pompöst. Stämningen var kolugn och det fanns två kvinnor där inne. Jag kände igen dem, inte på utseendet utan deras "personligheter".
Jag fick syn på en svart mojäng med slangar som stod på golvet, och det stod en stol bredvid.
"Detta måste göras utan bedövning" - sade den ena.
Ehhhh... Driver du med mig.............? Ingen bedövning alls?
Jag hade förstått att det hade med nålstick att göra, något jag absolut inte är bekväm med.
Jag satte mig på stolen och ångesten steg till allt högre proportioner. I helvete heller att jag tänkte genomlida detta jävla nålstick, så jag lyckades på något sätt byta kropp med den ena kvinnan, så hon fick ta smällen. Jag är tydligen inte mycket av en gentleman i mina drömmar.
Det varade dock inte många sekunder och jag var åter tillbaks i min egna kropp. Det stack till i ena fingret (de var tydligen tvungna att suga genom fingrarna, tre fingrar skulle de suga från) och jag hörde hur de startade en elektronisk sugmanick. Den surrade förskräckligt, det lät precis som en sån där uppblåsbar grej som man sätter runt armen när man ska mäta blodtryck eller sticka en ven.
"Bzzzzzzzzzzzzzzzzz!" - lät det. Jag kunde känna vibrationerna i blodomloppet och hur jag i en oroande fart tömdes på blod. Jag höll på att svimma och de var tvungna att suga ut mer. Försökte streta emot men jag var för svag, så de stack i nästa finger. Jag klarade inte av det, så när jag var ca: 90% medvetslös kunde jag bara kväsa ut ett lågmält "förlåt". Sen blev det svart.
Jag vaknade i ett ryck och hela kroppen surrade, jag kände mig yr och dåsig, var tvungen att rysa/sprattla till några gånger innan det värsta släppte.
Resten av dagen var jag trött och jävlig till tusen. Vem vet, kanske sög de ut en massa blod ur kroppen på riktigt?