2018-09-28, 07:55
Medlem
Jag drömde om Flashback och vissa användare i natt!

Ziaya gick runt och var sur på mig och sa att han hatade mig, medan Tarmstuvning serverade mig en djup tallrik med inälvor som hon trugade mig att äta. 😂

Crazy!
Citera
2018-09-28, 12:33
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Jag drömde om Flashback och vissa användare i natt!

Ziaya gick runt och var sur på mig och sa att han hatade mig, medan Tarmstuvning serverade mig en djup tallrik med inälvor som hon trugade mig att äta. 😂

Crazy!
Men det stämmer ju inte

Drömde en massa men har glömt. Ibland glömmer man...
Citera
2018-09-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Men det stämmer ju inte

Drömde en massa men har glömt. Ibland glömmer man...

Nä, jag vet min vän. Drömmar är så konstiga! <3
Citera
2018-09-28, 21:12
Medlem
FaN_87s avatar
Jag drömde att jag läst "Ensamvargen som pratade" och att det var den bästa boken som fanns. Bestämde mig för att träffa författaren, som hade samma namn och efternamn som jag förutom en bokstav. Fick då veta att han bodde på ett äldreboende och när jag kom dit så hade han tyvärr avlidit. Fick träffa hans son som var övertygad att jag var hans fars själ i en annan kropp, även fast jag är över 30. Pratade med honom en lång stund men kommer inte ihåg vad vi pratade om. Sedan kommer Kicki Danielsson in och bölar stort att hennes pappa är död och jag tröstar henne.

När jag sedan vaknar så googlar jag lite snabbt om boken finns men hittade inte något.
Googlade på kicki och såg att hennes pappa har samma efternamn som jag men helt fel förnamn.

Drömmer ofta väldigt verkliga drömmar (som om det var på riktigt) men glömmer ofta bort dom efter nån dag.
Citera
2018-09-29, 19:15
Medlem
Avsiktarens avatar
Jag drömde att jag såg Veronica Palm på en busshållplats och gick fram till henne och sa att jag tyckte hon var väldigt snygg. Hon sa tack vi pratade lite. Därefter tog jag henne mellan benen och sa att jag ville ha sex med henne och hon gick med på det och jag tog henne bakifrån. Min andra sexdröm om Veronica Palm kändes väldigt verklig.

En tid innan drömde jag att jag träffade Adriana Sage hon sög mig och därefter hade vi sex i missionärsställning.
Senast redigerad av Avsiktaren 2018-09-29 kl. 19:19.
Citera
2018-10-03, 10:49
Medlem
Drömde mkt i natt...

Dels att jag köpte massor av godis och att jag bjöd min mamma(?) på lite av det... Min mamma var dock liten i drömmen.... När jag inte ville att hon skulle ta mer så blev stämningen tråkig eftersom hon blev arg och började kalla mig varenda fult ord i boken. Precis som förr...

Drömde även att jag såg en mörk T-shirt med stort TESLA-tryck i en affär men när jag skulle ta ut den ur klädhögen så såg den helt annorlunda ut, så jag började frenetiskt leta men hittade den aldrig... Förvirrande.
Citera
2018-10-07, 17:06
Medlem
JaredLetos avatar
Jag drömde att jag och min familj var på semester i USA. Jag letade upp en vapenbutik, men som även var ett hotell, och som drevs och ägdes av Jacob Rothschild. Jag kollade runt efter vapen och helt plötsligt så frågar Jacob mig om jag har rakat pungen än. Jag svarar "nej" och han fortsätter med "om du rakar min så får du vilket vapen du vill gratis". Det slutade med att jag gick därifrån, hamnade vilse och vara nära på att få stryk av massa gangbangers.

Det hade blivit sent i LA och en ung man gick runt och krossade fönster med sin panna. Han kom fram till mig och ursäktade sig och frågade om någonting syntes. Jag svarade med "well, your cheeks are a little blush". Han tog det som en förolämpning och började gå ifrån mig. Jag ropade försiktigt efter honom "sorry my English is not that good".

Tillbaka hos Jacob (ni vet hur det hoppar i drömmar) så såg jag ett plakat med massa rika gubbar hängandes på väggen bakom disken. Hans net worth var tydligen 1.7 miljarder dollar. Vilket är lite väl underdrivet. Jag vill verkligen ha ett vapen av någon jävla anledning så jag sa mitt namn till honom och han reagerade inte ens på att vi hade samma efternamn.

Vapenaffären förvandlades snabbt till något jävla hipster-hotell där alla avgudade sin chef Jacob. Jag hade fått en anställning där och det var mycket fart och energi bland de anställda. Jacob ville dock fortfarande att just JAG skulle raka hans pung, vilket jag tyckte var mer märkligt än äckligt nu.

Sen vaknade jag av att polaren mops började gnälla vid dörren.
Citera
2018-10-07, 17:16
Medlem
Denoms avatar
Jag drömde om att jag var massa fraktaler och mönster som krigade mot någon annan. Jag var blå och hon var typ rosa, fast mer äcklig rosa än gullig rosa, färgen var ganska kompakt.

Så i alla fall var mina blåa spiraler av djup som slet sönder hennes färg och vice versa ett tag, ganska visuellt imponerande även om det var sjukt trist eftersom det inte resulterade i någonting efter det, så det var ganska oklart vad allt fyllde för syfte.
Citera
2018-10-09, 12:53
Medlem
Denoms avatar
Jag drömde att världen gick under och bla bla bla sen satt jag i brinnande infernot och pratade med en man och hjälpte tända en cigarett åt honom varpå han sa att han visste att det var meningen att han skulle röka för att han hade fått uppenbarelsen att han inte tyckte att det luktade rök.
Citera
2018-10-14, 09:19
Medlem
Drömde att jag träffade en kille från utlandet och gifte mig med honom, det enda problemet var väl att hans familj / släkt inte kunde acceptera vårat förhållande utan försökte hindra oss på alla möjliga och omöjliga sätt. När vi gift oss förvandlades miljön på nåt sätt så jag var i vattnet (havet?) och vågorna riskerade att sluka mig. Hans mamma stod och såg på med ett stenansikte, helt utan att reagera eller försöka hjälpa.

Nåväl. Det kändes iaf inte som en direkt mardröm, utan var ett litet hopkok som min hjärna gjorde av hela denna veckans upplevelser. It's all good!
Citera
2018-10-19, 08:28
Medlem
Merwinnas avatar
Jag drömde en vemodig och ganska patetisk dröm i natt. I drömmen hade jag flyttat till den stad, där en man som jag även i verkligheten varit (och kanske fortfarande är...) lite intresserad av bor. Men i drömmen var jag plötsligt gammal, och han också, och vi hade av en slump råkat hamna på samma ålderdomshem! Vi satt i ett sällskapsrum och nickade i varsin rullstol. (Detta var baserat på sällskapsrummet på ett äldreboende där jag brukar hälsa på en släkting, i verkligheten.) Mannen såg ut precis som man kan tänka sig att den mannen kommer att se ut i 85-årsåldern... lustigt att hjärnan kan göra något så effektivt i sömnen!

Mannen var senil och glömsk. Jag försökte prata med honom om de händelser som en gång förde oss samman (i verkligheten också), men han kom inte ihåg något av det. Och jag tyckte att det var så sorgligt, att när jag äntligen fick tillbringa så mycket tid med honom, så skulle han ha blivit sådan... Jag kände att jag själv också var gammal i drömmen, men jag var helt klar i hjärnan. Ålderdomen satt i kroppen, och jag visste bara att jag inte skulle kunna ta mig upp ur rullstolen själv.

Då kom jag plötsligt på att jag hade ett magiskt elixir, som skulle kunna göra oss till de åldrar som vi är idag i verkligheten. Men så tänkte jag, att om han skulle få bli frisk och medelålders igen, så skulle han antagligen bara flytta tillbaka till sin fru. (Frun borde rimligen ha varit en gammal kärring hon också, och jag skulle ju liksom inte ha bjudit henne på elixiret. Så han hade nog inte valt frun, av den anledningen, men detta tänkte jag inte på i drömmen. Alltså att frun också måste vara gammal - jag tänkte på henne som hon ser ut i verkligheten, nu - 40 år, slank och blond och ganska snygg.)

Jag var tvungen att bestämma mig fort, för elixiret höll på att falla sönder och förlora sin verkan. Det var en liten flaska med en ljusblå, oljig väska, och jag såg hur vätskan började skikta sig. Jag kom fram till, att det var bättre att vi fortsatte att åldras, och antagligen ganska snart dö, tillsammans...

Föryngringselixiret kom sig av att jag såg ett avsnitt ur en serie övernaturliga berättelser på Youtube igår, som handlade om en gammal man som tagit ett föryngringselixir, och blivit tillsammans med en ung kvinna. Men då och då kastades han tillbaka till sin verkliga ålder, och han visste att han inte skulle kunna stanna i den unga åldern.

Flaskan med blå vätska kom sig av att jag har en sådan liten flaska med ögonmakeup-borttagningsmedel, och jag tänkte igår på att den kanske börjar bli för gammal att använda nära ögonen, eftersom den har börjat skikta sig.

Ska kanske tillägga att jag inte är SÅ intresserad av den här mannen i verkligheten, att det skulle vara aktuellt att avstå ett ungdomselixir för hans skull!
Senast redigerad av Merwinna 2018-10-19 kl. 08:30.
Citera
2018-10-23, 09:08
Medlem
Man-At-Armss avatar
Sverige vann mästerskapen i fotboll.
Jag hade missat att det ägde rum ett mästerskap.

Såg de sista övertidsminuterna mot England och Sverige spelade så dåligt att jag, som svensk, skämdes över att Sverige tog hem bucklan.
VM/EM- vet inte, och skitsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in