2009-02-11, 20:52
Medlem
Styrbjorns avatar
Jag drömde att jag blev intervjuad av något program och dom frågade vad jag tyckte om Ken Ring.
Jag förklarade att jag inte gillar honom. Då åker han förbi i en svart SUV och skriker ''Jävla fitta'' och skjuter min kompis.

Förstår inte vad det skulle innebära.
Citera
2009-02-18, 19:16
Bannlyst
Drömde att jag åkte runt i en hyfsat lyxig bil tillsammans med en snygg tjej som var blondin eller brunett. Minns inte så mycket av själva bilfärden men det förekom en tur längs en kust och att vi satt på ett café och drack kaffe och pratade om vår framtid. Vi kom fram till att vi hade en del gemensamma idéer, mål och att vi skulle gifta oss.
Citera
2009-02-18, 19:24
Medlem
Rikard1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckelbarn
Drömde att jag och två polare skulla dra å köpa pizza..Men när vi kom fram så hade jag bara 30 spänn och hade inte råd..blev jätteledsen

När vi gick hem med pizzorna så stannade en kille och pekade på en korvmojje och berättade att där säljer dom sålde 3 korvar med bröd för 30 spänn.

Killen som tipsade var Kenta(ni vet han som sjunger: just idag är jag stark!)

jag blev jätteglad

Kenta<3

Du säger att du inte hade råd med pizzan, men ändå gick ni hem med 2 pizzor? fick du låna det som saknades av din kompis?

Och i så fall varför blev du glad över tipset när du inte hade dina 30 spänn kvar. Eller mena du att skriva vi gick hem med EN pizza?

Dröm/skriv/berätta bättre nästa gång tack.
Citera
2009-02-19, 16:55
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Jag hade en rätt så rolig dröm inatt. Jag drömde att jag körde skoter upp och ner från en bergstopp och flög omkring som en idiot.

Före den drömmen hade jag en dröm där det fanns små bakterier som, om man fick dem i sig, fick en att skapa elaka kloner av sig själv. I början halshögg jag en elak klon av min katt, och efter det fick jag bakterier i ögat, och kort därefter sket jag ut en elak klon av mig själv, haha. Den här drömmen var lite obehaglig, men rätt så komisk nu i efterhand.

/Teutonic Warrior
Citera
2009-02-19, 17:32
Moderator
NewDeers avatar
Jag drömde att jag bodde i en stad nånstans i öknen - och Jesus var där
Han var en fem, sex år och talade om för mig att jag var tvungen att fly från staden - lite som Herodes och skattskrivningen och det där. Problemet var att alla skulle därifrån, men vi fick inte väcka någon uppmärksamhet. Jag var en av de sista som lämnade staden, men när jag kommit utanför murarna så kom jag på att jag glömt min ryggsäck. Så jag går in igen - big mistake. Kommer inte ihåg så mycket av vad som hände men jag minns den inte helt angenäma känslan av att bli tillfångatagen och snart dödad

Drömmen efter var riktigt sjuk - drömde att en väns lillasyster ville att jag skulle slicka henne. Hon satt bredvid mig i sängen och höll på med sig själv, och blev jättearg när jag knuffade bort henne. Jag gick därifrån och hon började storböla. Min kompis kom hem och undrade varför hon grät - han var riktigt arg och bad mig dra åt helvete. Kanske han inte skulle gjort om han vetat varför hon grät Sen tände jag en massa gröna ljus
Citera
2009-02-21, 03:12
Medlem
Psyko Dads avatar
Mardrömmar jagar mig ofta & jag vaknar oftar med hög puls & har svårt att somna om. men inte fan minns jag vad det är som skrämmer mig så förbannat.
Det blir nu en vana eftersom det verkar inträffa var & varannan fucking jävla natt.
Citera
2009-02-21, 11:22
Bannlyst
Jag drömde att jag träffade min gamla kompis S som jag inte träffat på 10 år. Hon hade blivitliten som en fyraåring, fast hon var fortfarande vuxen och jättesminkad. Jag lyfte upp henne och gav henne en kram. Meninglös dröm.
Citera
2009-02-21, 13:39
Medlem
mischief_s avatar
Jag drömde att jag sprang runt i en stor urtömd lagerlokal med kanske 4000 människor. Jag var endast iförd en handduk runt höfterna och headbangade åt den stenhårda dödsmetallen med några tjejkompisar. Jag pussade även en tjej på kinden och hon pussade tillbaks
Citera
2009-02-21, 21:46
Medlem
Espionages avatar
Sista tiden har jag haft så himla mycket zombiedrömmar Typ varannan natt eller nåt, riktigt obehagliga är dom också..
Vaknar alltid av dom o vågar inte somna om
Vet inte riktigt varför, har inte sett speciellt mycket skräckfilmer eller så och tycker inte jag är speciellt stressad heller..
Jobbigt är det iaf!
Citera
2009-02-22, 22:19
Medlem
Paparobos avatar
Drömde att jag och några polare gick i stan med en lidl-påse med öl och hasch i. Jag tog på mig ansvaret att bära godiset ifall något skulle hända. Det var natt och jättemycket snö. Vi gick längs gatorna och rätt som det var släktes all gatubelysning och det blev kolsvart. BRA tänkte jag. Nu kan vi ju gömma oss i natten. Jag hade fel...

Ut ur mörket bakom ett träd hoppade en polishund fram och bet tag i handen som jag hade påsen i. Jag ryckte och lyckades slänga undan påsen. Hunden släppte taget och jag sprang för livet.

Jag hörde hundskall från alla håll och kanter, detta var en ny form av razzia. Polisen gömde sig i mörkret med narkotikahundar och väntade på att rätt personer skulle kliva i fällan...

Jag kom undan blev av med min påse

Drömde också att jag var inne i gta 4 när jag blev anfallen av ett SWAT-team på 20 man. Vi krigade vilt och jag blev väldigt skadad. Jag skyndade mig till en korvgubbe för att fylla på mitt liv.
Senast redigerad av Paparobo 2009-02-22 kl. 22:30.
Citera
2009-02-25, 23:45
Medlem
werty1547s avatar
Drömde att jag och några polare hamnade på en fotbollsmatch, och fy fan va kul vi hade... Sånt lyckorus!
Helt plötsligt sitter min bortgångna far bredvid mig och jag börjar umgås och prata med honom. Ifrågasätter inte hur han kommit dit utan är bara väldigt glad över att träffa honom igen.
Under hela matchen så säger han: "****, jag har en sak att säga till dig! det är jätteviktigt att du lyssnar på detta." Men varje gång han skulle säga det så blev det mål eller liknande, så jag hörde aldrig vad han skulle säga till mig. Väldigt frustrerande!

När matchen är slut så säger han att han måste gå och att han inte kan följa med mig, eftersom detta bara var en dröm.
Jag blir helt förstörd och gråter som jag aldrig har gjort innan! Precis innan han försvinner så säger han: "glöm nu inte vad jag har sagt!" och "såg dig igår kväll på träningen... men hann aldrig säga hej!"
Det sista jag kommer ihåg av drömmen var att den sista meningen inte hörde ihop med det andra och jag blev väldigt förvirrad.

Vaknar på morgonen av att jag gråter mot min kudde och av att min telefon ringer. Det är min bror som ringer... det första han säger är "Såg dig igår kväll på träningen... men hann aldrig säga hej... så jag gör det nu"

oerhört läskigt sätt att vakna på enligt mig!
Citera
2009-03-02, 14:21
Medlem
Krafses avatar
Jag drömde om små djur. Vet inte vad för djur, antagligen inga som finns på riktigt. De var ljusblåa och hade munnar som de smuttade och slafsade med på ens fingrar. De var helt kala, ingen päls alltså, och såg ut lite som små feta grisar.
När man drog ut fingrarna ur munnen på dem (munnen hade små sugläppar som fladdrade i vinden) så ville de ha mer och då skrek de "Waaaa! Waaa!" och det riktigt sprutade dregel om dem.

Såhär lät de: http://www.youtube.com/watch?v=YCSU1...eature=related
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in