Drömde att jag och några polare hamnade på en fotbollsmatch, och fy fan va kul vi hade... Sånt lyckorus!
Helt plötsligt sitter min bortgångna far bredvid mig och jag börjar umgås och prata med honom. Ifrågasätter inte hur han kommit dit utan är bara väldigt glad över att träffa honom igen.
Under hela matchen så säger han: "****, jag har en sak att säga till dig! det är jätteviktigt att du lyssnar på detta." Men varje gång han skulle säga det så blev det mål eller liknande, så jag hörde aldrig vad han skulle säga till mig. Väldigt frustrerande!
När matchen är slut så säger han att han måste gå och att han inte kan följa med mig, eftersom detta bara var en dröm.
Jag blir helt förstörd och gråter som jag aldrig har gjort innan! Precis innan han försvinner så säger han: "glöm nu inte vad jag har sagt!" och "såg dig igår kväll på träningen... men hann aldrig säga hej!"
Det sista jag kommer ihåg av drömmen var att den sista meningen inte hörde ihop med det andra och jag blev väldigt förvirrad.
Vaknar på morgonen av att jag gråter mot min kudde och av att min telefon ringer. Det är min bror som ringer... det första han säger är "Såg dig igår kväll på träningen... men hann aldrig säga hej... så jag gör det nu"
oerhört läskigt sätt att vakna på enligt mig!