Martin Timell var den fördolda och baksluga banemannen i drömmen jag hade inatt. Han syntes överallt i massmedia och var benämnd som filantrop. Men jag fick en överblick bakom kulisserna, och det visade sig att det goda ryktet inte var verklighetsadekvat. Han sprang runt där och svina sig, dessutom hade han ett mycket mer ondskefullt beteende än det tillgjorda man är van vid när han är med i 'äntligen hemma'.
Nu blev jag riktigt förbannad och jag kände att jag var tvungen att ingripa och sätta han på plats. Men han visade sig vara en jämbördig motståndare och blev så aggressiv att han slängde stolar och basunerade psykopatvrål. Men jag lät mig inte skrämmas, jag tog han i nacken och vred om i ett hårt grepp, och vips så var nacken bruten och han dog på stört.
Där låg han, Martin Timell, fullständigt livlös i blicken. Jag hade en känsla av skam som försvann tills jag vakna upp. Men jag låg vaken ett tag och kände mig fortfarande förbannad på Martin Timell, men började skratta över att det bara var en dröm. Sen somna jag om, nästa dröm kommer jag inte ihåg.
Edit; Just det, Timell mördade människor på det mest vansinniga och brutala sätt därför namngav jag honom som baneman. Jag är så glömsk vad det gäller detaljer.