Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Haha - svenskar finns inte ?...
Jag vet att det låter sjukt att etniska svenskar - som har en 6 000 år gammal historisk koppling till regionen som vi idag kallar Sverige ([
källa]) - inte längre finns. Men läser du grundlagsreformen så ser du att så är fallet, svenskar finns inte längre i etnisk samt juridisk bemärkelse.
Citat:
...Läser man dokumentet kommer man ju fram till att svenskar just har samma grundläggande mänskliga rättigheter...
Ja, precis. Regeringen Reinfeldt och Sveriges beslutsfattande riksdag (minus SD) bryter dock mot dessa mänskliga rättigheter. Landsförräderi, kan man kalla det.
Citat:
...Fast da kan man ju ocksa undra - om du nu tror att svenskar inte finns - varför ojar du dig da ?
...
Det är inte jag som säger att vi inte finns. Det är personerna som ligger bakom ideologin mångkulturalism samt beslutsfattarna i Sverige som säger det. Jag är alltså
EMOT detta.
Citat:
...Du kanske tror dig ha visat detta ...
Jag editerade mitt inlägg, och bifogade med en källhanvisning till en FB-tråd, där jag
bevisade för DIG att svenskar inte har samma rättigheter som judar och muslimer exempelvis.
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
ja tyvärr är det så allt enligt våra kära vänner kroknäsornas agenda.
Judarna vill ha dig död för att du är svensk, och dom jobbar febrilt för att det ska ske så fort som möjligt.
Det stämmer att judar har varit en motor i den här utvecklingen. Både internationellt och i Sverige:
https://www.flashback.org/sp18447553