2011-01-20, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Jag är alldeles för trött för detta.
Som jag sagt 10.000 gånger tidigare, tro mig om ni vill.
Jag tänkte bara, att flashback är ett diskussions forum, så kanske några här hade några tips och råd och kanske även egna erfarenheter. Jag blir inte arg på er när ni säger tvärt emot vad jag tror på, själva grejen är alla jävla glåpord ni måste kläcka ur er.
Jag är fan ingen dålig mamma, den andra filmen på en unge är min dotter också.. Vadå? Är jag en dålig mamma för att jag har bilder på henne på fejan också eller?
Eller för att jag hade en blogg tidigare där jag la upp bilder på min dotter?
Jag är bara så jävla trött på att bli kritiserad som en dålig mamma för att jag ber MÄNNISKOR om råd, innan jag flyger in på vårdcentralen och ylar att min dotter kanske har schitzofreni, autism och fan å hans jävla moster..
Ja, jag gillar rapeplay och ja, jag har haft en affär med en gift man.. Vad fan spelar det för roll i denna tråd?
Den här tråden skiljer sig helt och hållet från dom som ni dragit in i ämnet?
Så snälla, för helvete.. Lägg ner bara..
Jag ställde som sagt en fråga... håll er till den eller dra.
Som jag sagt 10.000 gånger tidigare, tro mig om ni vill.
Jag tänkte bara, att flashback är ett diskussions forum, så kanske några här hade några tips och råd och kanske även egna erfarenheter. Jag blir inte arg på er när ni säger tvärt emot vad jag tror på, själva grejen är alla jävla glåpord ni måste kläcka ur er.
Jag är fan ingen dålig mamma, den andra filmen på en unge är min dotter också.. Vadå? Är jag en dålig mamma för att jag har bilder på henne på fejan också eller?
Eller för att jag hade en blogg tidigare där jag la upp bilder på min dotter?
Jag är bara så jävla trött på att bli kritiserad som en dålig mamma för att jag ber MÄNNISKOR om råd, innan jag flyger in på vårdcentralen och ylar att min dotter kanske har schitzofreni, autism och fan å hans jävla moster..
Ja, jag gillar rapeplay och ja, jag har haft en affär med en gift man.. Vad fan spelar det för roll i denna tråd?
Den här tråden skiljer sig helt och hållet från dom som ni dragit in i ämnet?
Så snälla, för helvete.. Lägg ner bara..
Jag ställde som sagt en fråga... håll er till den eller dra.
Det e tragiskt hur människor beter sig här inne.. Jag tycker du ska sätta dej och prata med "eva" och be henne lämna er i fred och att hon får hitta en annan kompis..
Vi hade samma problem med mitt äldsta barn och jag blev så trött på det en kväll så jag satte mej i rummet och pratade med "it" och efter det har mina barn inte pratat om det något mer och nu får dom tom sova på natten vilket dom inte fick innan så de bara tvärvände över en natt
Lycka till
Ps det är inget fel på din dotter Ds