Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-20, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Jag är alldeles för trött för detta.

Som jag sagt 10.000 gånger tidigare, tro mig om ni vill.

Jag tänkte bara, att flashback är ett diskussions forum, så kanske några här hade några tips och råd och kanske även egna erfarenheter. Jag blir inte arg på er när ni säger tvärt emot vad jag tror på, själva grejen är alla jävla glåpord ni måste kläcka ur er.

Jag är fan ingen dålig mamma, den andra filmen på en unge är min dotter också.. Vadå? Är jag en dålig mamma för att jag har bilder på henne på fejan också eller?

Eller för att jag hade en blogg tidigare där jag la upp bilder på min dotter?

Jag är bara så jävla trött på att bli kritiserad som en dålig mamma för att jag ber MÄNNISKOR om råd, innan jag flyger in på vårdcentralen och ylar att min dotter kanske har schitzofreni, autism och fan å hans jävla moster..

Ja, jag gillar rapeplay och ja, jag har haft en affär med en gift man.. Vad fan spelar det för roll i denna tråd?
Den här tråden skiljer sig helt och hållet från dom som ni dragit in i ämnet?
Så snälla, för helvete.. Lägg ner bara..

Jag ställde som sagt en fråga... håll er till den eller dra.

Det e tragiskt hur människor beter sig här inne.. Jag tycker du ska sätta dej och prata med "eva" och be henne lämna er i fred och att hon får hitta en annan kompis..
Vi hade samma problem med mitt äldsta barn och jag blev så trött på det en kväll så jag satte mej i rummet och pratade med "it" och efter det har mina barn inte pratat om det något mer och nu får dom tom sova på natten vilket dom inte fick innan så de bara tvärvände över en natt

Lycka till
Ps det är inget fel på din dotter Ds
Citera
2011-01-20, 23:36
Medlem
Shut up donnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruden6
Det e tragiskt hur människor beter sig här inne.. Jag tycker du ska sätta dej och prata med "eva" och be henne lämna er i fred och att hon får hitta en annan kompis..
Vi hade samma problem med mitt äldsta barn och jag blev så trött på det en kväll så jag satte mej i rummet och pratade med "it" och efter det har mina barn inte pratat om det något mer och nu får dom tom sova på natten vilket dom inte fick innan så de bara tvärvände över en natt

Lycka till
Ps det är inget fel på din dotter Ds

Ja men så fantastiskt. Prata med spöket, inte vårdcentralen.
Citera
2011-01-20, 23:38
Medlem
sRages avatar
och varför kan inte jag se videon ?
Citera
2011-01-20, 23:40
Medlem
Onutios avatar
Denna tråd tydliggör problemet med människor som får barn när de själva är barn - de är själva fortfarande barn i mångt och mycket. Ingen mentalt vuxen förälder hade varken låtit bli att rådfråga utbildade inom psykologi, för att i stället vända sig till Flashback, som för var dag närmar sig en community snarare än ett diskussionsforum, om denne haft ett barn som faktiskt tror sig bli nedtryckt av ett spöke, eller uppmuntrat ett barn att delta i dennes skådespel, och därigenom utsätta henne för offentlighetens ljus på ett negativt vis, och på så sätt använda barnet som ett redskap i syfte att underhålla sig själv.

Du hade ingen som helst anledning att lägga ut en film på barnet. De som är efterblivna nog att tro på sådan här skit, och därför är de enda som kan "hjälpa" dig, trodde på dig redan från start. Det är de som inte tror på dig, och inte har "kunskap" att erbjuda det du eftersöker, som tvivlar och kräver bevis. I stället för alla lägga fokus på de som erbjuder det du säger dig söka, lägger du fokus på den andra gruppen och försöker tillgodose deras behov genom att lägga ut en film på ett forum som är känt för att sakna moraliska gränser. Antingen söker du professionell hjälp, eller så slutar du hänga ut flickebarnet!

Om TS bara tagit den i tvåan den där dagen för fyra år sedan ...
Senast redigerad av Onutio 2011-01-20 kl. 23:46.
Citera
Medlem
dindummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Nu tar du vatten över huvudet, om hon skrivit att det hjälpte för deras barn, varför skulle det då inte kunna hjälpa TS flicka? Ge mig en övernaturlig förklaring.
Citera
Medlem
JennaJamessons avatar
Problemet är inte din dotter, problemet är DU.
Du borde verkligen söka bättre hjälp hos läkare till dig själv för din dotters skull för den vård du får i nuläget verkar inte hjälpa.

Läser man allt du öppet lagt ut (& fortsätter lägga ut) på ett forum som Flashback är du inte svår att hitta, hoppas ngn anmäler dig eller att du vaknar upp & inser vad du håller på med innan ngn på pedofilforumet får nys och spårar dig.
Man kan ju undra vad du gör på andra sidor & i verkligheten utanför internet, hur mkt bilder finns på henne som kan komma i fel händer, hur öppet pratar du om allt när du tror att din dotter inte hör, vad gör du när du tror att hon inte ser?
Man skall inte underskatta barn, de hör & ser allt.
Man skall inte underskatta vuxna människor, det finns sjuka svin överallt, de hör & ser allt med.

Du är verkligen ingen frisk människa att ta hand om ett barn. Sök hjälp.
Vilken fullt frisk människa lägger upp bilder på sin 4åriga dotter i trosor, på ett forum som FB & dessutom öppet berättar om allt du berättar om i alla trådar.
Jag blir fan mörkrädd.
Snacka om att vara självisk. Sådanna som du borde det vara förbud på att få barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie

Precis vad hade du tänkt dej att vårdcentralen skulle göra då om jag får fråga??
Citera
2011-01-20, 23:50
Medlem
Assbooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sRage
och varför kan inte jag se videon ?

Om du är medlem på youtube så skicka ett PM med användar namnet så fixar jag.
Citera
2011-01-20, 23:50
Medlem
JennaJamessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onutio
Denna tråd tydliggör problemet med människor som får barn när de själva är barn - de är själva fortfarande barn i mångt och mycket. Ingen mentalt vuxen förälder hade varken låtit bli att rådfråga utbildade inom psykologi för att i stället vända sig till Flashback, som för var dag närmar sig en community snarare än ett diskussionsforum, om denne haft ett barn som faktiskt tror sig bli nedtryckt av ett spöke, eller uppmuntrat ett barn att delta i dennes skådespel, och därigenom utsätta henne för offentlighet på ett negativt vis, och på så sätt använda barnet som ett redskap i syfte att själv få sig ett skratt.

Du hade ingen som helst anledning att lägga ut en film på barnet. De som är efterblivna nog att tro på sådan här skit, och därför är de enda som kan "hjälpa" dig, trodde på dig redan från start. Det är de som inte tror på dig, och inte har "kunskap" att erbjuda det du eftersöker, som tvivlar och kräver bevis. I stället för alla lägga fokus på de som erbjuder det du säger dig söka, lägger du fokus på den andra gruppen och försöker tillgodose deras behov genom att lägga ut en film på ett forum som är känt för att sakna moraliska gränser. Antingen söker du professionell hjälp, eller så slutar du hänga ut flickebarnet!

Om TS bara tagit den i tvåan den där dagen för fyra år sedan ...

Bra skrivet & Så sant som det är sagt. Barn som föder barn...
Dock tror jag på det "paranormala" men INTE i detta fall.
Visst är FB ett diskutionsforum, men inte vilket som helst.
Och i ett diskutionsforum får man räkna med att få olika svar, alla tycker vi olika.

Dessutom lägger man inte upp bilder på sin 4åriga dotter i trosor varken på Facebook, blogg eller annan sida på internet. De hamnar nog förmodligen alltid i fel händer.

Sök hjälp till DIG SJÄLV & ta den i tvåan i fortsättningen.
Citera
2011-01-20, 23:56
Bannlyst
Äsch, ju större grej du gör utav det destu djupare kommer det att sätta sig på henne! Hade du bara tagit det med en klackspark och visat upp din egna låtsaskompis "Christian" och sen avfärdat det så hade det försvunnit.

Som tidigare sagt, livlig fantasi på både henne och dig!
Citera
2011-01-21, 00:00
Medlem
snapcases avatar
Mängder av OT och trams raderat. Mängder med tillsägelser utdelade.
//Mod
Citera
2011-01-21, 00:03
Medlem
schmuckens avatar
Pratar du med en barnpsykolog så kommer hon säga att detta är så sjukt vanligt att ordet vanligt inte ens existerar längre. Inget ovanligt med detta. Det kommer att släppa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in