Jag förstår inte att du ska debatera och överbevisa människor som beskyller dig för att trolla att det du skriver är rätt och sant.... Fan skit i dessa personer och lägg tyngden på oss intresserade. Detta är flashback vafan, kvittar var du än skriver eller säger kommer det alltid finnas personer som vill jävlas.
De jag reagerar på är inte hennes låsas kompis eller hur ditt barn beter sig, utan hur du låter ditt barn bestämma över dig. Du är ju mamma för helvete! Hur tänker du egentligen när du låter henne köra med dig då hon är bara 4 år! Jag vågar knappt tänka hur läget kommer vara när hon kommer upp i tonåren.
Kom över spöktramset och börjar fostra ditt barn istället!
Viill du inte att hon ska sitta hela dagen själv i rummet, ja då säger du åt henne att hon ska leka med dig istället, vägrar hon och börja skrika, då bär du ner henne.
Nämner hon något om Ewa kan du tala om för henne att du och Ewa har blivit bästa kompisar och hon tycker det är jättebra att ditt barn leker med dig.
Mitt råd: Lägg det paranormala på hyllan, ta på mamma-rollen och börja umgås med din dotter!
Din dotter är inte onormal och så är inte du!