Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-27, 01:40
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Jag tror det går i vågor och intresset kan ju inte vara enormt hela tiden.

Ar ratt upptagen pa andra hall for narvarande. Dock ska jag snart gladja forumet med rapporter om det senaste Corneliani-inkopet (kanon-pris!)
Citera
2022-03-18, 16:34
Medlem
Vart har underforumet "klassisk stil" tagit vägen? Hittar inte det på det vanliga stället "kläder och skor". Och inte heller på "arkiverade fora"? Inte för att jag saknar detta rövhål av skitnödiga individer utan undrar mest av akademiska skäl. Tack på förhand.
Citera
2022-03-18, 16:47
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Vart har underforumet "klassisk stil" tagit vägen? Hittar inte det på det vanliga stället "kläder och skor". Och inte heller på "arkiverade fora"? Inte för att jag saknar detta rövhål av skitnödiga individer utan undrar mest av akademiska skäl. Tack på förhand.
(FB) Forumet "Kläder och accessoarer" delas upp
Citat:
Forumet "Kläder och accessoarer" bestod tidigare av följande fyra subforum:
Kläder och skor: allmänt
Kläder och skor: klassisk stil
Kläder och skor: köpråd
Klockor och accessoarer
Forumet "Klockor och accessoarer" är numera ett eget forum, och inte längre ett subforum i "Kläder och accessoarer"

De tre subforumen "Kläder och skor: allmänt", "Kläder och skor: klassisk stil" och "Kläder och skor: köpråd" har slagits samman till ett forum. Forumet byter samtidigt namn till "Kläder och skor".

(FB) Kläder och skor
(FB) Klockor och accessoarer

admin
Citera
2022-03-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
(FB) Forumet "Kläder och accessoarer" delas upp
Tack för upplysningen. Underbart att de efterblivna mupparna får samsas med vanligt hederligt folk. Där fick de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in