Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Förstår mig inte på tjejer som dig alltså. Vill du ha krig där hemma så kan du ju försöka hitta någon halvgalen pundare som kommer hem aggressiv varje dag och skriker på dig, om du har tur så slipper du få stryk.
EDIT: Angående din topic. Tycker du det är manligt när män är aggressiva?
Absolut nej, och nej igen. Jag säger ju själv att jag verkligen INTE vill ha att göra med den typen av killar som faktiskt är illasinnade, annars hade jag väl för fan inte haft det här problemet över huvud taget? Jag
vet ju om att det är fel fel fel och du behöver inte påpeka det för mig, men jag vet inte vad jag ska göra.
Topicen var mest för att folk skulle titta.
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Mjo, men finns nog ett mellanting.
OnT: Dumpa honom och spara din egen och framför allt HANS tid. Du är ett typexempel på en kvinna som inte vet vad hon vill. Antingen väljer du det ena eller det andra. Är han inte man nog så dumpa då?
Det är jag säkert. Men det är inte så himla lätt... Jag tycker ju sjukt mycket om honom, men vad ska jag göra när jag inte blir upphetsad av att tänka på honom och bara vill försvinna varje gång han säger "Jamen då gör vi som du vill lilla vän" för att avsluta något vi bråkar om.
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
Du har två val.
1. Prata med honom. Säg som det är.
2. Dumpa fjollan och börja PM-ragga i Flashbacks dopingdel.
Jag vill prata med honom, men jag skäms ju för tusan bara för att skriva om det här. Hur ska jag då lyckas säga det till honom?