var glad att det hnde nu och inte om 4 r nr ni har tv barn, att g vidare och hitta ngon ny blir betydligt lttare nu, och det finns gott om bra tjejer dr ute. lycka till i framtiden
Det har nu allts gtt tv veckor sedan telefonsamtalet. Den frsta veckan prglades av smnbrist, nringsbrist, ont i magen, trning, alkohol, hjrtklappning och ngest. Jag tnkte att jag var vrdels - blir man behandlad som att man inte har ngot vrde tror jag ltt att det blir s.
Mycket sund insikt.
Jag var tillsammans med min tjej i 4-5 r nr snarlika scenarion hnde mig, jag kan sga dig att du kommer m jvligt gott inom en snar framtid.
Du r ung n mannen, dessutom verkar du ha ftt lnek p jobbet och det r vl inte illa pinkat?
En liten anekdot om en situation i helgen...
Var till att brja med frbannat full i helgen, hade inte pratat med mitt ex p ver 1 r.
Sjlvklart ska hon brja prata med mig p fyllan.
Saker som "Jag har ngrat mig sen dag ett!" och "Det har alltid varit du, det vet du" brjade hagla ur hennes lilla rappa keft. Till saken hr att hon blev tillsammans med hennes pojkvn nstintill en mnad efter vi gjorde slut. Efter mnga om och men mrker hon hur ointresserad jag egentligen r, och vrker ur sig;
"DET VAR VER ETT R SEN VI SGS?! FATTAR DU HUR LNGE DET R?"
Tittade p hon svarade kallt och nonchalant
"- Ja, och jag har inte saknat dig ens en dag."
Ja, det kndes AWESOME
Senast redigerad av Funderarmusen 2011-03-02 kl. 09:55.
Jag var tillsammans med min tjej i 4-5 r nr snarlika scenarion hnde mig, jag kan sga dig att du kommer m jvligt gott inom en snar framtid.
Du r ung n mannen, dessutom verkar du ha ftt lnek p jobbet och det r vl inte illa pinkat?
En liten anekdot om en situation i helgen...
Var till att brja med frbannat full i helgen, hade inte pratat med mitt ex p ver 1 r.
Sjlvklart ska hon brja prata med mig p fyllan.
Saker som "Jag har ngrat mig sen dag ett!" och "Det har alltid varit du, det vet du" brjade hagla ur hennes lilla rappa keft. Till saken hr att hon blev tillsammans med hennes pojkvn nstintill en mnad efter vi gjorde slut. Efter mnga om och men mrker hon hur ointresserad jag egentligen r, och vrker ur sig;
"DET VAR VER ETT R SEN VI SGS?! FATTAR DU HUR LNGE DET R?"
Tittade p hon svarade kallt och nonchalant
"- Ja, och jag har inte saknat dig ens en dag."
Ja, det kndes AWESOME
Bst!
Jo, jag kommer att komma ur detta som en bttre person tror jag. Hon kommer fortfarande att vara samma sjlviska, fega krk.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!