Citat:
Ursprungligen postat av Monarscoot
Jag har själv gjort en del sådana här bilder men endast till släkt och vänner. Jag vet vilket jobb det är och skulle aldrig släppa en bild för under 500:- om det var till en främling.
Skaffa dig sen en A3 färgskrivare av god kvalitet och erbjud förstoring för en hundring extra. För ytterliggare en hundring så ramar du in den.
Snart kommer bröllopsinbjudningar, menyer och placeringskort. Du har då råd med en liten skärmaskin och kan erbjuda företagen i kvarteret billiga visit- och korrkort och vips har du en liten printshop. När du är där så kontaktar du mig så skall du få en affärsidé som heter duga.
Lycka till!
Snyggt jobb förresten!
Bra idé att jag skriver ut själv.. det är nog värt att investera i en färgskrivare.
Och oj print shop låter stort! Får se om jag tar mig dit.
Tackar i förväg för affärsidén! hehe
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Får man fråga vad det är för program du färglägger dessa bilder på?
Måste också säga att bilderna blev verkligen verklighetstrogna färglagda.
Photoshop CS 5.
Och tack! Försöker hela tiden förbättra mig och få dem se så färgriktiga som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Gå med i Fotosidan.se och publicera dina bilder där. Varför inte skicka dina bilder till något företag i branschen och erbjuda dina tjänster.
Företag med gamla bilder är säkert intresserade av dina tjänster. Tänker mig Volvo till exempel vore coolt att se gamla bilar i färg.
Väldigt snyggt gjort tycker jag. Naturtroget.
Jaaa jag ska verkligen smälla upp mitt arbete överallt i ansiktet på folk så de vet att jag existerar hihi.
Tack för tipsen!